ban...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef eer-ik het volgende:
Zo, die ban was even goed
Gedaan wat ik moest doen
nou, ik heb in die 2.5 uur ban die ik gehad heb, toch gedaan wat ik moest doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef OA het volgende:
[..]
ban...![]()
en ondertussen gewoon elders posten...![]()
Maar goed, OT..
Ik vertoonde toen ik nog op school zat ook weleens SOG...![]()
Na m'n éénnalaatste tentamen had ik 2 maanden om een tentamen statistiek te leren... Deze moest ik halen om af te studeren en aangezien het 'pas' de 6e keer was moest het er maar eens van komen...![]()
2 maanden = ± 9 weken, waarvan week 7+8 op vakantie...![]()
Het laat zich natuurlijk al raden... 6 weken niets gedaan, daarna 2 weken op vakantie, dus ook niets gedaan om vervolgens bij thuiskomst nog 3 dagen niets te doen en daarna 4 dagen "keihard" leren...![]()
gelukkig wel gehaald gecompenseerd
Hehequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! Ik moest me melden hier!
Echt het moest gisteren al af zijn, en nog steeds nietquote:
En dat komt door ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Echt het moest gisteren al af zijn, en nog steeds niet
morgen scheikunde tentamen, weinig aan gedaan nogquote:Op zondag 1 april 2007 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar 4 lesverslagen, en dan nog alle opdrachten van de opleiding zelf! Whoei! Ik heb nog 2 dagen
gaat lekker danquote:Op zondag 1 april 2007 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja, en ik hebook nog 3 tentamens morgen. Die vergeten we voor het gemak maar even
Tsja, opzich zullen dat niet de moeilijkste zijn maar ik heb gewoon geen tijd om alles door te gaan lezen. Drukdrukdruk.quote:
mja, dan houdt heet ergens een keer op iddquote:Op zondag 1 april 2007 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, opzich zullen dat niet de moeilijkste zijn maar ik heb gewoon geen tijd om alles door te gaan lezen. Drukdrukdruk.
Is het nog gelukt?quote:Op zondag 1 april 2007 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja ik ga nog even een uurtje aan de slag met die verslagen en daarna gaat ik mezelf vermaken in de trein naar A'dam. Moeten vanavond gewoon weer thuis eten natuurlijk
Neuh ik ging gewoon verder onder een kloonquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Is het nog gelukt?
Een ban werkt eigenlijk toch niet zo he?![]()
Ik ben hard aan het werk
Ja, dat wordt leren!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:40 schreef luckass het volgende:
over 2 weken toetsweek, k voel een SOGtje aankomen, maar heb geen zin 't jaar over te doen...
Ach, ik ben pas 2 weken van tevoren begonnen. Zo moeilijk is dat niet, het meeste ken je nog wel.quote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef zquing het volgende:
nog 6 weken ofzo voordat mn eindexamens beginnen, zou eigenlijk toch wel een keer moeten beginnen met het inhalen van 3 jaar aan stof
Inderdaad, dat valt reuze meequote:Op maandag 9 april 2007 12:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach, ik ben pas 2 weken van tevoren begonnen. Zo moeilijk is dat niet, het meeste ken je nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |