aaah, mooie samenvattingquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Samenvatting:
kbeurden klaagt over een vriend (adri) waarvoor hij een kaartje heeft gekocht. Die vriend dacht: "ja dikke vinger" en verkocht het kaartje door en betaalde kbeurden niet. kbeurden zegt daarom: "van je vrienden moet je het hebben!". Daarop plaatst hij persoonlijke info over adri en wil hem aangeven bij de Belastingdienst (jaja, van je vrienden moet je het hebben!). Adri besloot daarop te antwoorden en Crazy-M (wie? boeit niet, het wordt nu leuk) begint ook persoonlijke info over kbeurden te plaatsen. Toen begon de bitchfight.
Moraal van het verhaal: lekker laten gaan, en pak de popcorn en cola erbij.
Reden om het topic niet te sluiten: zie moraal![]()
of gewoon allemaal weer lief doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef s7eph4n het volgende:
kevin afzeiken, denk ik dan toch... het is tot slot de zwakste schakel
euh.. moet ik lachen nu? dan doe ik dat ff: haha ? zo goed?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
s7eph4n, ben jij het holmaatje van Adri ofzo?
Hoe kom je daar bij?quote:
Okquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet stoer gaan doen he kevin.
Ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef s7eph4n het volgende:
[..]
euh.. moet ik lachen nu? dan doe ik dat ff: haha ? zo goed?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef m-ice het volgende:
[afbeelding]
omg, hoelang ben jij wel niet?![]()
echt n trieste figuur... idd wat iemand ook al zei. 'n lulletje die meteen naar de meester rent als zn knikker gestolen is. En dit topic openen ook nog, ga in een hoekje staan met je vinger in je bruine sterretje
als jij niet zo zielig was geweest om naar fok te rennen in plaats van dit als volwassen mensen op te lossen. Meneer de filiaalhouderquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:51 schreef kbeurden het volgende:
[..]
of gewoon allemaal weer lief doen![]()
Allebei en als we toch bezig zijn: jou ook afzeiken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
met adri afzeiken of kevin afzeiken?
Ik ben t net een beetje aan t uitpraten met hem, komt hij weer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij niet zo zielig was geweest om naar fok te rennen in plaats van dit als volwassen mensen op te lossen. Meneer de filiaalhouder(letterlijk jou woorden)
dus ja, je hebt dit zelf nu op je dak gehaald en accepteer de gevolgen
Ransapen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef D1 het volgende:
[..]
Ga nou ff niet pacifistisch lopen doen ransaap
10 punterquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef m-ice het volgende:
[afbeelding]
omg, hoelang ben jij wel niet?![]()
echt n trieste figuur... idd wat iemand ook al zei. 'n lulletje die meteen naar de meester rent als zn knikker gestolen is. En dit topic openen ook nog, ga in een hoekje staan met je vinger in je bruine sterretje
Zo nu wel goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Allebei en als we toch bezig zijn: jou ook afzeiken.
kbeurden: je bent een matennaaier
adri: je bent een matennaaier
crazy-m: je bent een matennaaier
game on.
en waarom ik nu weerquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
carzy-m: je bent een matennaaier
game on.
wie is carzy m?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
carzy-m: je bent een matennaaier
game on.
De belastingdienst: u heeft altijd...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik voorspel een nieuwe belastingdienst slogan: "Van je vrienden moet je het hebben!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |