Hahahahaquote:
Jij zou met mij daarheen gaan. Ik zei tegen je, miss gaat er nog iemand mee. Das goed. Je betaald je kaartje pas na 4 weken, nadat je al weer hebt verkocht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
Ok eventjes dit verhaal RECHT trekken.
Kevin beurden (aangezien hij adri ook met volledige naam betitelt) vertelt dus niet alles.
Het volgende speelt zich als het ware voor.
Kevin beurden maakt met zijn vrienden een afspraak. Puur alleen met zn vrienden. Vervolgens krijgen die vrienden te horen dat er meer mensen meegaan dan was afgesproken. Hierin had adri gee nzin. Aangezien dit achter de rug om was geregeld. Dus ja kan ik snappen dat hij er boos om wordt.
Bij 1 keer zal ik zeggen: OK doen we.
maaaaar dit heeft kevin al vaker geflikt. Samen iets afsprken met zn vrienden en dan achter zn rug met andere mensen om afspreken.
Dan die geld kwestie.....
kijk je vertrouwt je vrienden. Hoe vaak hebben die vrienden voor jou al niet geld voorgeschoten???
heb jij hun heel dat geld al terug gegeven? Ze gaven het je in vertrouwen.
En ja hij heeft een eigen zaak. en ik weet hoe het er bij hem aan toe gaat. over belasting enzo weet ik niks van dus daar houd ik me ook niet bmee bezig.
Verder meneer kevin:
vind ik het diep zielig dat je dit hier neer zet.
Adri heeft geprobeerd vandaag met jou contact op te nemen maar:
Je blokt hem op msn, en enige contact is alleen via sms.
Ben een vent en praat met hem ipv achterbaks hier neer te zetten.
meneer de filiaal houdertje (o ja dat dacht je he)
en ik weet meer van je dan je denkt. anders maak ik eventjes een topic over heel jou stomme gedoe aan
Echt zo'n lulletje wat naar de meester toe rent als iemand zijn knikkers jat.quote:
Van de Aldi?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
kaarten van 20 euro.
Lariekoek, die foto is kevin beurden.
een gast die denkt filiaal houder te zijn als stagiaire
Dus niet adri is adri maar crazy M is adriquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Jij zou met mij daarheen gaan. Ik zei tegen je, miss gaat er nog iemand mee. Das goed. Je betaald je kaartje pas na 4 weken, nadat je al weer hebt verkocht.
Daarnaast ben ik gewoon online hoor.
Verder vind ik het diep triest dat je nu mijn pa gaat bellen omdat jezelf "diep gekrenkt" voelt.
Nee ik loop stage bij een computerwinkel, maar ik sta hier eigenlijk altijd alleen.quote:
sorry:quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Jij zou met mij daarheen gaan. Ik zei tegen je, miss gaat er nog iemand mee. Das goed. Je betaald je kaartje pas na 4 weken, nadat je al weer hebt verkocht.
Verder vind ik het diep triest dat je nu mijn pa gaat bellen omdat jezelf "diep gekrenkt" voelt.
Service4u Etten-Leur.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke computerwinkel ?
Zei je ook tegen mij. Je kaartje is betaald Kevin, nu is alles weer zoals het was, mijn kaartje wat ik verkoop.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Nee ik loop stage bij een computerwinkel, maar ik sta hier eigenlijk altijd alleen.
Dat hij dan gelijk denkt dat ik filliaalhouder ben.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef spijkerbroek het volgende:
ROFLMAO
*pak popcorn en cola erbij*
Zozo, nu kan t opeens wel zo snel...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:22 schreef adrivantilburg het volgende:
[..]
Zei je ook tegen mij. Je kaartje is betaald Kevin, nu is alles weer zoals het was, mijn kaartje wat ik verkoop.
maar jij bent vriendjes met de 1 en dus vast niet onpartijdigquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy-M is niet adri
ik ken wel beide partijen, en ik weet alle 2 hoe ze zijn.
Zielig dat jij op een topic je klacht gaat plaatsen. Je lijkt wel 12 soms...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |