Je krijgt wel een goed beeld van hoe het eruit ziet, ook belangrijk. Het is allemaal in-game 720p.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:29 schreef FJD het volgende:
Trailer van GTA gezienleuk hoor maar het is nog net zo goed een filmpje en heeft weinig te maken met hoe het zich in het echt gaat gedragen.
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan
[..]
Of zorgen dat je mij als tegenstander hebt
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:44 schreef staticdata het volgende:
Hierbij toch even de melding dat ik niet mee gaat airsoften....
zou ik een geplastificeerde foto kunnen krijgen? graag zo min mogelijk kleren aan enzo (en misschien uitdagende pose ofzo)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef ijsmeis het volgende:. Jullie kunnen ook gerust vragen om een foto hoor ipv mijn history door te spitten
![]()
!
Er schreef er 1 iets over je tieten in dat andere topic, maar waar vind ik die?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef ijsmeis het volgende:. Jullie kunnen ook gerust vragen om een foto hoor ipv mijn history door te spitten
![]()
!
zjoef.... sharp as a razorbladequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Aahhh.. dus de foto's zijn al aanwezig.. des te eerder kunnen ze gepost worden..![]()
![]()
daar post jij nooitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
Meestal staan ze in deze reeks -chiel- Foksters! sexy en gewaagd #25
Succes met het doorzoeken dus!
Dan heb je blijkbaar 2 deeltjes overgeslagenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar post jij nooitik lees die reeks namelijk
![]()
ze staat er wel bij hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar post jij nooitik lees die reeks namelijk
![]()
Ligt aan je definitie van in-game. Het zal vast de omgeving zijn waar het spel zich in afspeelt maar zolang het allemaal een voorgespeeld filmpje is zegt het 0,0 over hoe het er uiteindelijk komt te zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je krijgt wel een goed beeld van hoe het eruit ziet, ook belangrijk. Het is allemaal in-game 720p.
nou, dan was je zowieso nog minderjarig dus die hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar 2 deeltjes overgeslagen.
jazeker, heb hem besteld, moet nog wel even goedgekeurd worden door de directie, maar das een formaliteit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef staticdata het volgende:
ga je nu wel of niet voor de focus ijs?
ik ben 16quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Jij hebt het over anderen. Die ik bedoel, was ik 19 hoor.
Maar goed, ander onderwerp!
ssst, dat mag ijsmeis niet weten anders post ze hier niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar jij neukt dan wel weer als een vent van 25![]()
ik heb ook pantherblackquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jazeker, heb hem besteld, moet nog wel even goedgekeurd worden door de directie, maar das een formaliteit.
tis alleen via de nieuwe regeling, dus alleen 1.6tdci en alleen ambiente uitvoering![]()
tis een 3 dears pantherblack, met 9 spaaks velgen en airco. elke optie die je meer neemt dan metallic lak en airco/adio moet je zelf betalen (zit buiten lease tarief)![]()
voor de velgen betaal ik dus iets van 12 euro p/m![]()
ik speel bf2quote:
pantherblack is mooiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb ook pantherblackEnige klote eraan dat de zwarte laklaag erg dun is, dus krassen etc zie je heel snel.
ja maar je stoort je er wel aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pantherblack is mooienja de krassen, blijft een leasebak he
![]()
In ieder geval niet met 16-jarige jongetjesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik speel bf2
met wat speel jij?
ik ben gekwetsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In ieder geval niet met 16-jarige jongetjes.
We hadden aan Fliepke dan ook het verzoek gedaan een kleuterjuf te gaan zoeken om enkele kleutertjes alhier in toom te houden.. Ben blij dat die daar gehoor aan heeft gegeven..quote:
ik versier heulemaal nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe, iedereen probeert ijsmeis te versieren![]()
allemaal op onze eigen knullige manier![]()
Versieren doe je toch niet online gekkie..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe, iedereen probeert ijsmeis te versieren![]()
allemaal op onze eigen knullige manier![]()
datingsites.... waar anders krijg ijsmuts een vriend/inquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Versieren doe je toch niet online gekkie..
Ik dacht, laat ik eens iets leuks delen met urselquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Pest dat joch niet zo joh, hij heeft het al zo moeilijk met zijn 2 bananen in een pyama..
JW
JS![]()
wat vrouwen wel niet teweeg brengenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
is wel radicaal veranderd in 1 week tijd. vind je niet
Dan moet deze eerst even vol.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef IJsmuts het volgende:
ow ijsmeis, ga je nu ook het volgende topic aanmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |