als dit GTA IV is en dit is ingame footage, wordt ik echt gek!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerstr Trailer GTA IV!!!
GENIAAL!!
Het kan ook de La Noire Trailer zijn, snap er niks meer van
Is in-game! Geweldig he!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als dit GTA IV is en dit is ingame footage, wordt ik echt gek!!![]()
![]()
![]()
moet ik echt een 360 kopen, no excuses anymore![]()
ik zat echt met mn bek op te kijken, hoe briljant ziet dat er uitquote:
PS3 dan he...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als dit GTA IV is en dit is ingame footage, wordt ik echt gek!!![]()
![]()
![]()
moet ik echt een 360 kopen, no excuses anymore![]()
volgens mij komtie ook op de 360quote:
jaja, ga je er zeker ook nog een ATi in proppenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar PS3 is beter(fanboy-mening)
nee ati zit in 360... ik wacht denk ik met PS3 totdat of MGS4, of GTA IV er is... of de x2900xtx moet eerder zijn, kost denk ik evenveel, en dan loop ik weer voor op de consoles...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, ga je er zeker ook nog een ATi in proppen![]()
Om het leed te verzachtenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef IJsmuts het volgende:
kut voor je man
![]()
maar ik neem aan dat je toch een pauper radio had en nodig toe was aan een nieuwe![]()
Had je een verwisselbaar frontje? Zoja, eigen schuld dikke fokkin bultquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
Stap ik trouwens vanochtend in mijn auto.. Zit ik een beetje wazig naar de locatie van mijn autoradio te kijken. Totdat na een lange periode pas mijn lampje ging branden dat die er niet meer was..:{
Kijk ik achterom, bleek dat mijn achteruitje er nog wel was, maar niet meer in de staat zoals ik hem had achtergelaten en zoals die behoord..
Kan ik verdomme nog van alles weer gaan regelen ook vandaag..
Die nieuwe zat er 2 dagen pas in..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef IJsmuts het volgende:
kut voor je man
![]()
maar ik neem aan dat je toch een pauper radio had en nodig toe was aan een nieuwe![]()
Jaja.. dat weet ik nu ook..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Had je een verwisselbaar frontje? Zoja, eigen schuld dikke fokkin bult![]()
tja, wordt idd even wachten wie nu met de beste shit komt, aangezien ik een graphicwhore ben ga ik gewoon voor de beste concole. alleen als mn favo spellen halo en ninja gaiden niet op de ps3 komen, ga ik echt wel twijfelen.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef staticdata het volgende:
nou ik ben echt wel benieuwd naar GTA IV en zeker voor de ps3, als je toch hoort dat dat ding 4 cores heeft en de kracht daarvan totaal nog niet gebruikt is, zou deze op de ps3 toch wel beter kunnen worden dan op de 360.
Check de vergelijking op gametrailers.com voor de verschillende graphics in games tussen de 360 en PS3... Over het algemeen komt de PS3 er beter uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, wordt idd even wachten wie nu met de beste shit komt, aangezien ik een graphicwhore ben ga ik gewoon voor de beste concole. alleen als mn favo spellen halo en ninja gaiden niet op de ps3 komen, ga ik echt wel twijfelen.....
dat zowiesoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef staticdata het volgende:
dat is wanneer die een beetje in prijs is gezakt.
Hey fanboy hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Check de vergelijking op gametrailers.com voor de verschillende graphics in games tussen de 360 en PS3... Over het algemeen komt de PS3 er beter uit
dat wel ya. een maat van me heeft hem. gaat vanmiddag zijn sony v2000 full hd tv halen. ben benieuwd hoe het er dan uitzietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat zowiesokolere ding is echt duur
![]()
oja, gelukkig das waar!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar ja ijs, wij hebben toch als motto: "money ain't the problem"
Wanneer kan ik komen om het te bezichtigenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef escape_nl het volgende:
vanmiddag de HD beamer ophalen
vergeet je deze nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wanneer kan ik komen om het te bezichtigen
tja, escape en puni zijn dan wel de beste killers, prive zijn ze idd erg zacht en teder samenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. de speciale tedere baby versie
DIT is eigenlijk een verkapte, ijsmuts wil ook meedoen sollicitatiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, escape en puni zijn dan wel de beste killers, prive zijn ze idd erg zacht en teder samen![]()
zal een keer op een zaterdagavond zijn denk ik, lekker donkerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wanneer kan ik komen om het te bezichtigen
welke tv hebbiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:21 schreef Sickert het volgende:
WOOOH GTA ziet er erg vet uit als de gameplay nu ook meer vernieuwend is dan haal ik zeker een ps3wel p[as over een half jaar ofzo als MGS4 ook uit is
zat te denken aan een nieuwe vid kaart (niet een 8800) maar de daarna volgende maar dan ben ik hetzelfde kwijt ongeveerterwijl een ps3 ook online kan etc etc
en iki heb er de tv voor
Geen probleemquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
zal een keer op een zaterdagavond zijn denk ik, lekker donker
max resolutie is 1990 * nog iets. of wel full hdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:29 schreef -chiel- het volgende:
Wat is max. resolutie van een ps3 dan?
Want ik kocht 8 jaar geleden een breedbeeld tv omdat dat het helemaal zou worden, nou dat hebben we gezien.![]()
Nu willen ze je allemaal een HD-tv verkopen maar er zijn verdomd weinig HD-beelden om naar te kijken.
Ik heb dus genoeg genomen met 1366*768 oid!
Tegen de tijd dat het een beetje HD begint te worden koop ik wel weer een andere (waarschijnlijk over nog eens 8 jaar)
Ok, dus voor de ps3 is full-HD nuttig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef staticdata het volgende:
max resolutie is 1990 * nog iets. of wel full hd
yup, infact alle spellen zijn ook in full-hd dus speel het op een andere tv doe je aan downscaling wat weer slechtere kwaliteit oplevert.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ok, dus voor de ps3 is full-HD nuttig!
Oefenen is meestal het makkelijkste.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:37 schreef slakkie het volgende:
Zijn er ook servers voor echt n00bs zoals ik? Ik join servers en dan is het spawnen, lopen, vijand, dood en dat dan in meerdere reruns..
Join een squad!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:37 schreef slakkie het volgende:
Zijn er ook servers voor echt n00bs zoals ik? Ik join servers en dan is het spawnen, lopen, vijand, dood en dat dan in meerdere reruns..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |