wil ik wel mn eigen negerslaafjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:03 schreef ursel het volgende:
Ik stel IJsmuts voor als nieuwe GAM-mod..
bezig bijtjequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
F&F en B&H ja. Maar toen stopte ik en werd ik gamescrew.
Ja, alleen ga ik dit nu even wat langer volhouden hoor.quote:
De vraag is meer of jij het een half jaar met ons vol houdt..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, alleen ga ik dit nu even wat langer volhouden hoor.
Jullie moeten het minimaal een half jaar met me doen.
heb ik een half jaar om je boffer te maken, gaat het homo niveau tenminste naar benedenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
hoor ik dat goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
God, daar begint al wat te steigerenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
God, daar begint al wat te steigeren
Geeft niet hoor Foxie, als je volwassen wordt gaat dat wel een beetje over.
nu je het zegt, heb ik wel eens verteldt dat het geil is om kevertjes/kleine spinnetjes over je snikkel te laten lopen? kriebelt zo lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef ursel het volgende:
[..].. Dan ga je het krijgen als er kevers over je snikkel heen lopen.. Toch IJs..
![]()
Ja, en ook de foto's hebben we al gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef IJsmuts het volgende:
nu je het zegt, heb ik wel eens verteldt dat het geil is om kevertjes/kleine spinnetjes over je snikkel te laten lopen? kriebelt zo lekker![]()
het filmpje ook al?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja, en ook de foto's hebben we al gezien.
C0ckSuck3rquote:
nee maar wel de musical.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef IJsmuts het volgende:
het filmpje ook al?
ik dacht merriequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
@ foxy, mij noemen ze altijd IJsmuts, half mens, half pony![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef BattleLies het volgende:
Omdat je weer tijd hebt om te spammen![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer grotendeels afwezig
Misschien zaterdag, iig zaterdagavond en zondag de hele dagquote:
doe maar zelfquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:53 schreef 3lmo het volgende:
Haal fox eens uit de TT en zet Sumera ervoor in de plaats
*WOEF*quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:53 schreef 3lmo het volgende:
Haal fox eens uit de TT en zet Sumera ervoor in de plaats
Niet helemaalquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
negerslaafjes is net als groen gras... tevens tvp
![]()
Wel helemaalquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet helemaalof alle negers zouden slaven moeten zijn
Jij integreren met Hollanders, ik integreren met de allochtonen; zit gewoon op m'n luie reet dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wel helemaalEn dat je daarvoor gaat lopen zoeken op google; zegt genoeg over jouw vrije tijd ...
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef IJsmuts het volgende:
oei oei, definitieve aanvraag gedaan om mod te worden.![]()
![]()
de meesten hier houden het nog geen 5 minuten volquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ze heeft al even niet gepostquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de meesten hier houden het nog geen 5 minuten vol![]()
Ik ga der wel ff PM-en of ze nog gezellig mee komt babbelen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
ze heeft al even niet gepost
denk dat jullie dr weg gekregen hebben
Ik heb ook wel interesse, geef je het even door aan je baas? Thnx!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehm nee? Godlike was toch al mod van DIG en niet van GAM?
Maar GAM was onderbezet en dus zoeken ze mods (nog steeds ééntje dus!) en ik zei tegen Fliepke (mijn baas op FOK!games) dat ik misschien wel interesse had. En een paar minuten later was ik blauw
.
Mailenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse, geef je het even door aan je baas? Thnx!![]()
Je geilt echt op die blauwe kleur hequote:Op donderdag 29 maart 2007 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook wel interesse, geef je het even door aan je baas? Thnx!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |