Ik heb er ook een. Gaan we saampjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik twijfel nog steeds om er eentje te halen. Want de dinsdagavond korting is ook al aangenaam
Klopt. Reserveringen kunnen met je kaart betaald worden dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:34 schreef OMG het volgende:
Maar je kunt wel gewoon een kaartje reserveren me je kaart, als het goed is. Staat ook op de Pathé site.
Hmm, het is wel een idee. Nou voor de maand Mei dan. Vooruitquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb er ook een. Gaan we saampjes.
Ik ga elke dinsdag avond. Soms wel 2 films op een dag.
Dequote:Op woensdag 18 april 2007 05:10 schreef teknomist het volgende:
Ik heb liever zo'n pas voor Lantaren/Venster of Cinerama in Rotterdam..
Waar staat dat het niet mag?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef ddx het volgende:
nou lekker weer dacht vanavond naar de film te gaan
blijkt dat ze nu zomeractie hebben en tada pathe unlimited is niet geldig voor die films
http://www.pacfilms.nl/actie.asp?biosid=-1&id=833
Wat een onzin. Het is gewoon een film die daar draait. Klaar. En je moet daarmee gewoon kunnen betalen. Het is dat systeem van hun dat ruk is en ze zijn vergeten dat er in te laten verwerken, vandaar. Dus gaan ze zo iets roepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef ddx het volgende:
daar kwam ik achter toen ik voor de kassa stond voor Little miss sunshine
dame achter de kassa wist het ook nog niet, haalde m'n pas langs de scanner
en was toen even stil, en liep weg met melding; 'moment'
dacht eerst ok zeker iets vaags over geen betaling (wel eens gehoord dat mensen hier problemen mee hebben gehad)
na minuutje kwam ze terug; helaas pac zomerfilms mogen niet met de unlimited card....
zal er nog wel ff mailtje aan wagen naar pathe unlimited aangezien er best wel veel films komende tijd anders niet te bezoeken zijn (en tis nou niet dat er verder veel nieuwe films uitkomen)quote:Filmvoorstelling: Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons en IMAX voorstellingen
hier:quote:
en pac is geen reguliere filmvoorstelling..quote:Filmvoorstelling: Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons en IMAX voorstellingen
Ik heb eerder Little Miss Sunshine gezien toen hij in het 'normale PAC' progamma draaide..dus ik vind dit inderdaad erg raar!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hier:
http://www.pathe.nl/unlim(...)imited%5Fvoorwaarden
[..]
en pac is geen reguliere filmvoorstelling..
Erg fijN!quote:Kaarten online reserveren met je Pathé Unlimited kaart
Goed nieuws voor Pathé Unlimited kaart houders.
Sinds deze week is het via de Pathé site mogelijk om als eigenaar van de Pathé Unlimited kaart een reservering te maken.
Een langverwachte functionaliteit die velen van jullie zeker zullen waarderen.
Om een reservering te maken, kies je de film die je wilt gaan zien en het tijdstip.Vervolgens volg je de stappen om je reservering te realiseren.
Voor de reservering heb je je Pathé Unlimited kaartnummer en pincode nodig.
Indien je nog niet in bezit bent van je pincode, kun je die aan de kassa van de bioscoop verkrijgen.
Het kaartnummer staat vermeld op je pas onder de barcode.
Enkele opmerkingen met betrekking tot het reserveren:
- je kunt maar 1 actieve reservering hebben;
- een reservering die je maximaal 60 en minimaal 30 minuten voor aanvang van de film aan de kassa van de bioscoop af te halen;
- houd rekening met een eventuele wachttijd aan de kassa
Pathé wenst je fijne voorstellingen.
Momenteel alleen mogelijk bij Pathé Eindhoven, Pathé Helmond, Pathé De Munt en Pathé ArenA
Ik denk dat je dus nu niet meer hoeft te smsen elke keer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:17 schreef Breuls het volgende:
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Ik reserveer altijd al mijn films. Die reservering is dan wel niet verbinden aan mijn kaart, maar dat merken ze aan de kassa dan wel.
Ik krijg een SMSje, dus dat valt best mee. Maar gaat dat met de kaart anders dan? Registreren ze de reservering bij je kaart zodat ze alleen je kaart hoeven te scannen? Want dat is wel een fijne toevoeging.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat je dus nu niet meer hoeft te smsen elke keer?
Niet in de rij? Hoe haal jij je kaartje dan op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef Gitarist het volgende:
M'n vriendin en ik hebben ook een Pathé Unlimited card en het bevalt ons (als redelijke filmfanaten) erg goed.
Geen gezeik met in de rij staan en met ong. 2x per maand naar de film gaan (waar wij welk aan komen) heb je het geld eruit.
Bij die nieuwe fijne automaten die inderdaad met het scannen van je kaart gelijk zien of je een reservering hebt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:
Ik krijg een SMSje, dus dat valt best mee. Maar gaat dat met de kaart anders dan? Registreren ze de reservering bij je kaart zodat ze alleen je kaart hoeven te scannen? Want dat is wel een fijne toevoeging.
Niet in de rij? Hoe haal jij je kaartje dan op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |