De Arche de la Défense?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef Z het volgende:
Geen Rem geen Nederlander. Meneer heeft een tamelijk bekend gebouw in Parijs staan.
Richard Rogers bedoel ik eigenlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:01 schreef Bimmel het volgende:
Rice dus?
Die is van IM Pei.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:00 schreef Bimmel het volgende:
Die lelluke kap op het Louvre?
Jemig Z, jij bent echt niet voor het lapje te houden hè?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Z het volgende:
Kurt Russell?
Inderdaad, Teri Nogwat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Teri nogwat?
quote:Mini Biography
Teri Lynn Hatcher was born in Sunnyvale, California, USA on December 8, 1964 as the only child of Owen and Esther Hatcher. Her father is a nuclear physicist and her mother is a computer programmer. She spent her childhood dancing and fishing with her father. While at Fremont High School, she was captain of the Featherettes, a dance team which had the look of regular cheerleaders, with the exception of the large head dresses they would wear. She was voted "Most Likely to Become a Solid Gold Dancer" by her graduating class in 1982. Hatcher studied acting at the American Conservatory Theater in San Francisco while taking a degree course in mathematics and engineering at De Anza College in Cupertino, California. She became a member of the 1984 Gold Rush, the name of the professional cheer leading squad of the American football San Francisco 49ers.
Hatcher went to Hollywood to lend moral support to a friend during a open casting call. She, however, auditioned and won the role of the singing and dancing mermaid for the television series, "The Love Boat" (1977). She went on to play Penny Parker, a ditsy but sweet-hearted struggling actress in "MacGyver" (1985). When that show ended, she auditioned for and won the role of smart and savvy Lois in "Lois & Clark: The New Adventures of Superman" (1993), saying that she didn't want to be stuck with the pretty airhead image she had acquired as Penny.
She married actor Jon Tenney in May 1994. She gave birth to daughter Emerson Rose Tenney on November 10, 1997. Later, she signed to play Sally Bowles in the road tour of Cabaret. The tour debuted in Los Angeles on March 2, 1999. Her final show was on September 4, 1999. She stayed out of the industry for a little bit before nabbing a role on the darkly, comedic soap opera "Desperate Housewives" (2004), which could have been a huge mistake. The show turned out to be a mega hit, which skyrocketed Hatcher to the A-list. Her portrayal of a divorced mother, Susan Mayer, was consistently named as America's favorite Desperate Housewife. Hatcher won both a Golden Globe for Lead Actress in a Comedy Series and the SAG Award for Female Actor in a Comedy Series before the show's first season was even over.
Yep. En van Desperate Housewives, je lievelingsserie.quote:
Die volg ik niet meer hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep. En van Desperate Housewives, je lievelingsserie.
Ik weet het niet Bimmel, ik volg die serie al heel lang niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef Bimmel het volgende:
Die volg ik niet meer hoor![]()
(niet sinds baby Bimmel ter wereld is gekomen in elk geval....heb ik iets gemist?)
Whehe.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:25 schreef Z het volgende:
Sculder.
De ene is iets groter dan de andere, denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:30 schreef Z het volgende:
D'r borstjes zitten een beetje scheef.
Ah joh, dat geeft niksquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
De ene is iets groter dan de andere, denk ik.
Si, Monica Bellucci - Z kent zijn klassiekers!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef Z het volgende:
Monica!
Dat...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Z het volgende:
Ze heeft een buikje en het is een goede zaak dat ze die niet verstopt.
Gillian Anderson is een alter-ego van Ria Valk ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef Z het volgende:
Zo van: "Wat ik nou op m'n borstkas vind" bedoel je?
morgen Diaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Bimmel is dat een foto uit eigen archief?
fotootje....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:34 schreef Bimmel het volgende:
[..]
morgen Diaan
nee, da's er een van het wereld wijde wondere web
...baby bimmel heeft meer haar
quote:Maude Lebowski: What do you do for recreation?
The Dude: Oh, the usual. I bowl. Drive around. The occasional acid flashback.
dat was nog eens kwaliteits TVquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:43 schreef pyl het volgende:
Hannibal Heyes & Kid Curry, alias Smith & Jones, maar dat spreekt.![]()
Ja, ja, en maar schamperen....quote:
Hij zelf kon volgens mij niet vliegen, maar hij kon wel overige zaken laten vliegen (telekinetiek was totaal hip ineens)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:58 schreef pyl het volgende:
Tja, da's niet mijn genre, hè, zoals inmiddels bekend mag worden verondersteld.
Maar ik zal, al is het slechts voor de vorm (lees je mee, Diaan?), toch een vraag stellen: kon hij vliegen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:58 schreef pyl het volgende:
Tja, da's niet mijn genre, hè, zoals inmiddels bekend mag worden verondersteld.
Maar ik zal, al is het slechts voor de vorm (lees je mee, Diaan?), toch een vraag stellen: kon hij vliegen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelden ze een homostel?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:49 schreef Treinhomo het volgende:
'Matthew Star' en louis Gossett Jr.
Neen, "nieuwe" serie op VPRO.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:07 schreef Treinhomo het volgende:
Kids in the hall ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajuus en tot de volgende keer maar weer
Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
quote:"Quadris, twelve light years across the galaxy from Earth. It was home for us until an intergalactic armada conquered it. I fought by the royal family's side, but in vain. Even their remarkable powers weren't enough. The crown prince and I escaped to the nearest planet on which we could survive and further his powers in order to some day return to free his people.
Here on Earth, the prince is known as Matthew Star. He's a typical American teenager. He has friends; people who love him. And me, his guardian. I'm the only one who knows how special he is. Life for us is a series of joys and dangers. Enemy assassins constantly come to destroy us. Alone, we must survive."
Ienie Mieniequote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
Deze vrouw heeft iets gehad met Aart Staartjes.
Ik reken Teun goed. Jennifer Willems die letterlijk naakt over de schutting gingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is Teun van de Film van Ome Willem.... nu zie ik het... Dassen van achternaam? Daarom komt ze me zo bekend voor.. ik was gek van de Film van Ome Willem vroeger. Dit zeer tegen de zin van mn vader in. Die kon hem niet luchten of zien.
Dassen was dan ff plassen want Dassen is een man, google dan goed als je het niet kan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is Teun van de Film van Ome Willem.... nu zie ik het... Dassen van achternaam? Daarom komt ze me zo bekend voor.. ik was gek van de Film van Ome Willem vroeger. Dit zeer tegen de zin van mn vader in. Die kon hem niet luchten of zien.
August dus...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Tokay het volgende:
Pieke Dassen was die dikke bebaarde man, Diaan.
Tssssssk!quote:
Nou doe niet zo boos...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dassen was dan ff plassen want Dassen is een man, google dan goed als je het niet kan.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:14 schreef Tokay het volgende:
En op het plaatje van peaceman staat Fiona Apple.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:39 schreef peaceman het volgende:
Ik niet... ik lag te slapen op de bank
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook niet, ik ben veel te dom voor VPRO-films. Ik kijk alleen naar de commerciële zenders.
Vertel eens iets over meneer, Diaan?quote:Op zondag 1 april 2007 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nee die heeft nog steeds lang haar. Deze persoon niet.
Aldus Wikipedia.quote:(Decatur, Georgia, 4 januari, 1960) is de zanger en frontman van de Amerikaanse rockband
.. Hij staat bekend om zijn "mompelen" aan het begin van zijn carrière, om de surrealistische teksten alsook om zijn politiek activisme.
wordt gezien als de pionier in het alternative rockgenre.
Ik weet niet of ik hem mét of zònder haar enger vind.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem mét of zònder haar enger vind.
quote:THE PHOTO: Houston, Texas, 1986
MICHAEL STIPE SAYS: ''Yeah, I remember this show, it was in Texas. I bought these stick-on mailbox letters.''
ENTERTAINMENT WEEKLY: ''And the 'Number One'?''
STIPE: ''Well, to me, it says 'no one.'''
quote:Op zondag 1 april 2007 18:48 schreef Tokay het volgende:
Ik heb het goede antwoord al gelezen omdat Diaan te lui was om dat eerste ADHD-plaatje te uploaden!![]()
![]()
... tijd om eens lekker te gaan slapen, natuurlijk!quote:
Doe dat!quote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm die laatste twee opmerkingen hebben vast te maken met de naam van de band en/of titel van een liedje... ik laat het even op me inwerken.
Nu wel, ja. Ach zo vreemd is die verwarring niet, natuurlijk. Snelle, scherpe, doeltreffende posts (en met correcte interpunctie) - dan denk je al snel aan pyl en Diaan.quote:Trouwens Pyl heb je gezien dat in MUZ-trivia ze dachten dat mijn avatar bij jou hoorde?
Hmmm het kwartje wil nog niet echt vallen... op de één of andere manier heb ik het gevoel dat ik de naam wel ken.quote:
quote:Nu wel, ja. Ach zo vreemd is die verwarring niet, natuurlijk. Snelle, scherpe, doeltreffende posts (en met correcte interpunctie) - dan denk je al snel aan pyl en Diaan.![]()
Correctquote:Op maandag 2 april 2007 08:46 schreef pyl het volgende:
Ik vermoed - en nog wel iets meer dan dat - dat wij hier van doen hebben met de legendarische Braziliaanse hinkepink en Tongheld Garrincha.
* pyl checkt even of het wel snor zit met de interpunctie ... en invoeren maar.
![]()
Heel goed, hoor Took, die komma.quote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef Tokay het volgende:
Als je het mij vraagt, zijn dat The Tubes.
en dat brengt ons bij The Rutles....quote:Op maandag 2 april 2007 15:56 schreef pyl het volgende:
En dat dan samen met Eric Idle (links).
Dat heb ik met Josine van Dalsumquote:Op maandag 2 april 2007 16:51 schreef pyl het volgende:
Ja, van haar heb ik dus een hoop opgestoken, zeg maar.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:55 schreef pyl het volgende:
Zeker, ik ook. En dat brengt ons als vanzelf weer bij Pleuni Touw en Fotoloog.![]()
Jij bent ook vaak blauw, maar dat telt niet!quote:
Woeiquote:Op maandag 2 april 2007 17:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij bent ook vaak blauw, maar dat telt niet!![]()
Ook weer boven water, Gwaenlios?quote:Op maandag 2 april 2007 17:34 schreef Gellius het volgende:
Zo.
Danku, Pyl. Met die omissie, bedoel je een .?quote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef pyl het volgende:
Behoudens een kleine omissie aan het einde, een uitstekend verzorgde interpunctie, Diaan!![]()
Wellicht ware een komma na 'gegoogled' nog mooier geweest, maar een kniesoor en zo ...![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Danku, Pyl. Met die omissie, bedoel je een .?
Ik hoop dat je mijn nageslacht bedoeld en niet mijn......quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
'Klimbim'.
Is dat als de kleine van Bimmel op verticale ontdekkingsreis gaat ?
quote:
Dat bedoel ik ook niet…quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Tokay het volgende:
[..]Dat is wél Herman van der Zandt, hoor!
Ik was er al bang voor.quote:
Whehehe ...quote:En ik ook, want ik weet het weer niet.
Jij doet Tanja Koen maar fijn in je eentje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef fotoloog het volgende:
Tanja Koen maar doen dan...
Wat zijn we weer gevat!quote:
Heel goed, Bimmel!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:33 schreef Bimmel het volgende:
Journaliste?
Je speelt met vuur pyl....quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:35 schreef pyl het volgende:
.....ehm ... opwindend dat je erdoor op verticale ontdekkingsreis zou willen, zeg maar.
...
Ach, dat ben ik in dit topic wel gewend.quote:
Wtf is Sonja van Proosdij?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef Tokay het volgende:
Sonja van Proosdij?
topic titel voor volgende editie:quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:54 schreef pyl het volgende:
(Let je ook even op je interpunctie, Bimmel?)![]()
[..]
Nee hoor, diefje, het enige wat ik toevoegde was de smiley.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ow je hebt gauw kritisch toegevoegd. Boef!
Maar Diaan!quote:Wat bedoel je met hierom?
Ow werkelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor, diefje, het enige wat ik toevoegde was de smiley.![]()
[..]
Ik snap er niets meer van....quote:Maar Diaan!Ben jij dan zo'n jongere oudere dat je je televisieklassiekers niet kent?
Wat een geweldige typetjes!!!quote:
Ik ben meer geïnteresseerd in wie er óp staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef pyl het volgende:
Dat fotootje is trouwens gemaakt door Paul Huf, mocht iemand het interesseren.
Hé, wat vreemd! Bij mij werkt de link prima, en bij Tokay ook, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan het hier niet openen. Ik krijg allemaal foutmeldingen.![]()
Ligt aan deze pc en vooral de beveiliging. We hebben wel meer sites die het soms vreemd doen of beperkt zijn. ben nu op het werkquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Hé, wat vreemd! Bij mij werkt de link prima, en bij Tokay ook, blijkbaar.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Heel goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Tokay het volgende:
Ik ben meer geïnteresseerd in wie er óp staat.
quote:Rotterdam, dinsdag - Ik kom nog even terug op de foto die Paul Huf vanmaakte en die ik gisteren publiceerde. Wat een prachtige foto van een prachtige vrouw. Zo ongenaakbaar, zo cool, zo tongue in cheek en daardoor zo ongelooflijk jaren zestig! Steeds als ik de foto zie, denk ik aan Emma Peel, het jarenzestigstijlicoon van de televisieserie De Wrekers, en geen moment geloof ik dat
probeert om net zo ironisch te kijken als Emma Peel (die werd gespeeld door Diana Rigg). Zo kéék je, toen. Het was een ironische tijd. Knap dat Paul Huf die in dit ene portret heeft weten te vangen.
Nee, ze verzorgt momenteel de column in dat programma-op-de-zondagochtend-dat-elke-rechtgeaarde-HOC-bezoeker-(in-de-zin-van-geschiedenis-liefhebber) kent.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef Tokay het volgende:
Wat doet mevrouw dan nog wekelijks op de radio? Met Het Oog Op Morgen presenteren?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:45 schreef Tokay het volgende:
En als je nu eens een plaatje post van hoe ze er nú uitziet, pyl? Of is ze dan te herkenbaar?
Jazeker, Pleuni Touw.quote:
Je had Phil Bloom, de eerste vrouw die met ontblote boezem op de buis verscheen (eind jaren zestig), en je had actrices als Josine van Dalsum en Willeke Alberti die daarop vrolijk voortborduurden (eerste helft jaren zeventig). Op televisie, hè, want in de film had je Willeke van Ammelrooy, natuurlijk, en Carry Tefsen bijvoorbeeld die al veel verder gingen. Welnu, Pleuni Touw was de eerste vrouw (althans in mijn herinnering) die haar hele hebben en houden op televisie toonde (en dat was een hebben en houden waar je 'u' tegen zei), en wel in de serie De Stille Kracht, naar de roman van Louis Couperus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
De naam ken ik ook niet.....
* roept Fotoloog... Fotoloog
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Pleuni Touw ken ik wel, maar ik bedoelde nog de vorige mevrouw, Ageeth Scherphuis.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef pyl het volgende:
[..]
[..]
Dacht ik even iets te kunnen uitleggen ...
![]()
Dát EN herhalingen van elke Emanuelle film die er ooit gemaakt is....quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef pyl het volgende:
Ja, goed.
Arme Bimmel, ik geef het je te doen hoor, opgroeien met de Pin Up Club.![]()
Ah, foto, we verwachtten je al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |