quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij had wel iets met treinen te maken![]()
Ik wilde de namen horen. Omdat ik al verwachtte dat niemand ze alle vier zou weten heb ik aangegeven dat ik voor minder tevreden zou zijn. Mark heeft twee namen genoemd, jij geen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
omdat iemand 1 naam geeft, reken je het hele antwoord goed..
Bovendien heb je het over namen dus meervoud in je vraag.
En Lages (onder het motto niet te streng te zijn met buitenlandse namen keur ik Lagas goed).quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
omdat iemand 1 naam geeft, reken je het hele antwoord goed..
Bovendien heb je het over namen dus meervoud in je vraag.
Nee, Mark had er 1 voor de tijd (14.49). Ik heb graag dat je volgende keer beter oplet en beter definieert.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik wilde de namen horen. Omdat ik al verwachtte dat niemand ze alle vier zou weten heb ik aangegeven dat ik voor minder tevreden zou zijn. Mark heeft twee namen genoemd, jij geen.
Is dat een van die torens in Den Haag?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan stel ik nog maar een vraag
Hoe heet het gebouw waar het ministerie van Onderwijs in zit?
Plasterk, die weet je vast![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is dat een van die torens in Den Haag?
ooh jaa. gvd dat wist ik wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef Plasterk het volgende:
was even printen in de UB maar het is de hoftoren
Hindi ;;quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef PhysicsRules het volgende:
is een Indo-Europese geleerde taal, van de Indo-Iraanse familie, die de taal is van de grote klassieke literatuur van het Indiase subcontinent. Het was de 'lingua franca' zoals in de voorbije eeuwen het Latijn in het westen.
Goed opgelet bij levensbeschouwing toen het over Hindoeisme ging, daar weet ik het nl van.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Een ingeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |