Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:27 schreef KneiterS het volgende:
Heeft het zin naar deze film gegaan als je alleen ooit lang geleden deel 1 hebt gezien?
Ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:27 schreef KneiterS het volgende:
Heeft het zin naar deze film gegaan als je alleen ooit lang geleden deel 1 hebt gezien?
Zelfde gold voor mij en ik kon het allemaal prima volgen. Als je een beetje oplet wordt alles nog wel een paar keer samengevat voor je... En zo'n moeilijke verhaallijn is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:27 schreef KneiterS het volgende:
Wat gebeurde er dan? Ik heb deel 2 dus 3 jaar geleden gezien en wist er niks meer van. vandaar dat ik niet doorhad dat het grootste gedeelte een flashback is. Ik dacht dat t gewoon verder ging.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou je behalve een domper als je even ziet wat er gebeurd is met Marie in deel III. Ik heb zelf ook heel lang geleden deel II ergens gezien en eerlijk gezegd weet ik ook niet meer precies wat er allemaal in die film gebeurde behalve dat Marie-dingetje, belangrijkste heb ik iig onthouden van die film.., maar dat werd mooi herhaald in deel III...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |