Dat vind ik het systeem van moviemeter beter, daar worden films van de laatste 2 jaar nog niet in de toplijst opgenomen, daardoor vermijd je tijdelijke hypes of fanboy-invloed, na 2 jaar heeft zo'n film wel de rating die hij verdient.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem van tegenwoordig. Er komen steeds meer van die klapdeurjosti's op IMDb stemmen, en die denken zwart/wit, een 1 of een 10. Daardoor is die hele normering niet meer eerlijk en zwaar gedevalueerd.
alleen heb je op moviemeter echte josties zitten die alles bijzetten om een film die zij mooi vinden niet af te laten kraken door anderen. Zo sneu..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vind ik het systeem van moviemeter beter, daar worden films van de laatste 2 jaar nog niet in de toplijst opgenomen, daardoor vermijd je tijdelijke hypes of fanboy-invloed, na 2 jaar heeft zo'n film wel de rating die hij verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig Stukje!!!!![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 15-08-2007 16:55:05 (Spoiler }:|) ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef Buakaw het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig Stukje!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja de film kijk ik wel in de bios."Veni, vidi, vici."
Hetzelfde geldt voor imdb natuurlijk. Over het algemeen kloppen de ratings van imdb wel redelijk als ze over meerdere jaren zijn. Je ziet sommige films op een 8.x beginnen en langzamerhand toch meer richting 7 gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vind ik het systeem van moviemeter beter, daar worden films van de laatste 2 jaar nog niet in de toplijst opgenomen, daardoor vermijd je tijdelijke hypes of fanboy-invloed, na 2 jaar heeft zo'n film wel de rating die hij verdient.
Er bestaat maar één goed systeem: ZELF KIJKENquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
och mensen deze film was duizendmaal beter dan dai hard, dai hard was shit!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:36 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb gisteren de dvd screener gezien, echt een geweldige film. Het is inderdaad wel de beste film die ik dit jaar gezien heb in dit soort, stuk spannender dan Die Hard die ook goed was.
Als ik iemand mee kan ritselen die hem wil zien, ga ik hem ook wel in de bioscoop kijken. Op zaterdagavond laat blijft er weinig hangen voor langer dan 10 minuten
Ik heb hem vandaag gezien Niet in de bios...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Het duurt helaas nog even voordat deze film in Nederland in de bioscoop verschijnt maar ik ga zeker kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig stuk![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef RobertVH het volgende:
Beste film van 2007. De actie scenes waren van top niveau.haha inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig stuk![]()
![]()
![]()
![]()
Of dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef RobertVH het volgende:
Beste film van 2007. De actie scenes waren van top niveau.Inderdaad ja, moest wel lachen toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig stuk![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |