abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52357664
Ik vind altijd zo lomp dat wanneer de bioscoopbezoekers aantallen teruglopen alles is te wijten aan internet, en wanneer het weer beter gaat (zoals nu een aantal keer in de kranten heeft gestaan) is het woord internet niet te vinden.

Goede films staat gewoon gelijk aan puike bezoekersaantallen.

Ik ga dan ook zeker naar Bourne toe en niet een of andere half-crappy campje downloaden.
pi_52359416
Er zijn gewoon een hoop b-films die wel gretig aftrek vonden voor de komst van internet en nu niet meer. Ergens in de afgelopen 10 jaar liep het bioscoopbezoek terug, deels door de economische terugval en deels omdat mensen die B-films gingen downloaden. Nu de economie weer aantrekt blijven de blockbusters over. Dat is ook vooral wat we in bioscopen zien in Nederland, blockbusters. Kwalitatief goede kleinere films komen amper aan bod, hoogstens in een filmhuis.
Verbaal terrorist
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:07:36 #78
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52359822
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:

[..]

En dat is dus het probleem van tegenwoordig. Er komen steeds meer van die klapdeurjosti's op IMDb stemmen, en die denken zwart/wit, een 1 of een 10. Daardoor is die hele normering niet meer eerlijk en zwaar gedevalueerd.
Dat vind ik het systeem van moviemeter beter, daar worden films van de laatste 2 jaar nog niet in de toplijst opgenomen, daardoor vermijd je tijdelijke hypes of fanboy-invloed, na 2 jaar heeft zo'n film wel de rating die hij verdient.

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52366527
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat vind ik het systeem van moviemeter beter, daar worden films van de laatste 2 jaar nog niet in de toplijst opgenomen, daardoor vermijd je tijdelijke hypes of fanboy-invloed, na 2 jaar heeft zo'n film wel de rating die hij verdient.

alleen heb je op moviemeter echte josties zitten die alles bijzetten om een film die zij mooi vinden niet af te laten kraken door anderen. Zo sneu..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52394653
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig Stukje!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 15-08-2007 16:55:05 (Spoiler }:|) ]
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:35:29 #81
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_52396037
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef Buakaw het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig Stukje!!!!
SPOILER
maar ja de film kijk ik wel in de bios.
"Veni, vidi, vici."
pi_52409168
Man hij is echt super . Nog 100x cooler dan de eerste twee.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_52409895
Lijkt me een phatte film en ik ga hem zeker zien. De eerste twee delen vond ik al schitterend.
pi_52415178
quote:

[..]

Hetzelfde geldt voor imdb natuurlijk. Over het algemeen kloppen de ratings van imdb wel redelijk als ze over meerdere jaren zijn. Je ziet sommige films op een 8.x beginnen en langzamerhand toch meer richting 7 gaan.

De echte filmliefhebber haalt zijn juweeltjes er wel uit en schrikbarend staan er veel van die juweeltjes toch echt in de top 250 van imdb.

Maar goed, Bourne Ultimatum... ik kan niet wachten
Verbaal terrorist
pi_52418573
quote:

[..]

Er bestaat maar één goed systeem: ZELF KIJKEN
imdb of moviemeter is maar een tool om je keuzes wat makkelijker te maken (want je kan nooit alles kijken)
pi_52434385
ben geen echte fan van actie-films maar deze was toch wel erg goed.
idd de zeker weten de beste van de drie.

soundtrack ook helemaal geweldig. zat zowat te hyperventileren op die actie-scenes.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:50:31 #87
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_52436586
1 van de weinige films die ik niet ga downloaden, maar in de bios MOET zien
pi_52495898
Ik heb gisteren de dvd screener gezien, echt een geweldige film. Het is inderdaad wel de beste film die ik dit jaar gezien heb in dit soort, stuk spannender dan Die Hard die ook goed was.

Als ik iemand mee kan ritselen die hem wil zien, ga ik hem ook wel in de bioscoop kijken. Op zaterdagavond laat blijft er weinig hangen voor langer dan 10 minuten
pi_52496706
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:36 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb gisteren de dvd screener gezien, echt een geweldige film. Het is inderdaad wel de beste film die ik dit jaar gezien heb in dit soort, stuk spannender dan Die Hard die ook goed was.

Als ik iemand mee kan ritselen die hem wil zien, ga ik hem ook wel in de bioscoop kijken. Op zaterdagavond laat blijft er weinig hangen voor langer dan 10 minuten
och mensen deze film was duizendmaal beter dan dai hard, dai hard was shit!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:00:01 #90
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_52499093
Gisteren gezien, mijn oordeel:
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:32:02 #91
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_52507779
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Het duurt helaas nog even voordat deze film in Nederland in de bioscoop verschijnt maar ik ga zeker kijken.
Ik heb hem vandaag gezien Niet in de bios...
pi_52508011
Matt Damon *denkt aan American world police
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 21:26:32 #93
88815 The_Emotion
98.3
pi_52511109
De eerste twee films vond ik goed, verhaal en acties waren goed en in lekker tempo dat het nergens saai is. Eigenlijk verwacht ik dat het derde deel op het zelfde niveau verder gaat.
Ben benieuwd en ga deze zeker kijken in de bios
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:52:57 #94
154052 RobertVH
I am your father
pi_52512049
Beste film van 2007. De actie scenes waren van top niveau.
SPOILER
Geweldig stuk
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:10:17 #95
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_52512710
Ook Empire is extreem positief:

Empire review

The Bourne Ultimatum (12A)

Verdict:
The best blockbuster of the summer and the most accomplished thriller since, well, Supremacy. This is the payoff Bourne fans have been waiting for and the standard to which future blockbusters should be held.
pi_52521311
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef RobertVH het volgende:
SPOILER
Geweldig stuk
haha inderdaad
Of die
SPOILER
pi_52521362
Damm wat was deze film goed zeg. Was echt ff stil op het eind.
pi_52521503
13.9 pas in de bios? wat duurt dat nog lang
Verbaal terrorist
pi_52523582
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef RobertVH het volgende:
SPOILER
Geweldig stuk
Inderdaad ja, moest wel lachen toen
pi_52525977

Bioscoooooop.

Dat je het 'zo' bekijkt vind ik niet erg, maar het is wel licht vervelend dat al voor de release hier er druk over wordt gepraat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')