Huub heeft precies hetzelfde gekregen van Natasia en Nena in het begin.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:39 schreef Mika25 het volgende:
Ik haat Jaap 100%, maar dit vind ik niet leuk
Hij zit nu in een positie dat ie niets kan doen, als ie wegloopt is het net zo erg als ie blijft zitten...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:39 schreef Borga het volgende:
Jaap gegint steeds meer op Jack Nicholson in the Shining te lijken
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou iedereen wel willen weten!
Maar ik doe een poging.
1. N en A zijn geen hoogbegaafde vrouwen. Brian is geen hoogbegaafde neger. Dat schept een band.
2. N en A staan relatief dicht bij hun evolutionaire voorgangers. Het instinct meestert de rede.
3. B is een potente mannetjesaap.
4. B is van alle mannetjesapen de meest aantrekkelijke.
5. B heeft één groot voordeel, hij is een mysticus, die in vreemde tongen spreekt. N en A vinden dat waarachtig diep interessantig en vooral zo zalig onbegrijpelijk.
6. B heeft een geslacht zo groot dat het, zelfs in noodgevallen, niet op een paard zou worden getransplanteerd. Dat zou de verhoudingen danig verstieren.
7. Je moet toch wat.
Ik mis jou OP!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dít stiekem toch wel erg geestig...
En fysiek geweld mag nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:40 schreef Repeat het volgende:
Dit gaat nu echt te ver. Hij wil dit gewoon niet.
Ik begrijp niet dat hij dat toelaat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:40 schreef Repeat het volgende:
Dit gaat nu echt te ver. Hij wil dit gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |