Het één spreekt je nou eenmaal meer aan dan het ander.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Kombucha het volgende:
ik snap niet waarom sommige hier lopen te zeiken, dit programma heeft nooit niveau gehad
Dan lees je toch niet mee?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Kombucha het volgende:
ik snap niet waarom sommige hier lopen te zeiken, dit programma heeft nooit niveau gehad
Cora natuurlijk!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Zou er trouwens een vrouw zijn die jaap fysiek aantrekkelijk vindt?
Voor 150 cp'en wil ie wel even met zijn netje scheppenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Staat die jattende criminele rat nu alleen de punten op te vissen? Nou, lekker oneerlijk dan weer. Meneer de waard vertrouwt geen hond, dus ook geen Huub.
@ je pic: Wat is het toch dat die meiden niet zonder een pimp aka manager mogen komenquote:
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Staat die jattende criminele rat nu alleen de punten op te vissen? Nou, lekker oneerlijk dan weer. Meneer de waard vertrouwt geen hond, dus ook geen Huub.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk niet dat ze op zijn uiterlijk valt. Waarschijnlijk meer op z'n gepraat (wat hij hier nooit laat zien behalve een keer bij Brian).quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
[Jaap aantrekkelijk vinden]
Cora natuurlijk!
omdat ze anders lastiggevallen worden door dronken gasten ed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
@ je pic: Wat is het toch dat die meiden niet zonder een pimp aka manager mogen komen![]()
ga is dood kk fanboyquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Ik vind DGK leuk anders zat ik hier niet, er zijn genoeg die dit wel grappig vondenquote:
zoals mijn oma altijd zei: "op ieder potje past een dekseltje..." (daar houd ik mij ook nog steed aan vastquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:54 schreef pullup het volgende:
Amanda over het weigeren van het in de mond laten stoppen van die dildo: " Ik snap het niet ...voor de rest stopt hij echt alles in zijn mond en nu...?"![]()
Ze verdienen eraan? De pimps dan heh....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
@ je pic: Wat is het toch dat die meiden niet zonder een pimp aka manager mogen komen![]()
Een vrouw van een sumo worstelaar misschienquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In alle snelheid van cappen was ik deze vergeten, vond hem toch te grappig. Dus alsnog.
[afbeelding]
Een nieuw drama, er zijn 50 punten gejat door Huubweg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Een nieuw drama, er zijn 50 punten gejat door Brian weg.
Dat gezicht spreekt boekdelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In alle snelheid van cappen was ik deze vergeten, vond hem toch te grappig. Dus alsnog.
[afbeelding]
uiteindelijk klopt het tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef Prosac het volgende:
Brian gaat nu punten van SHE weghalen omdat volgens hem Huub dan 50 heeft gejat
Weet Amanda niet wie de punten achterover heeft gedrukt, die zat er toch NAAAASSST?!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef Prosac het volgende:
Brian gaat nu punten van SHE weghalen omdat volgens hem Huub dan 50 heeft gejat
Stripper: Ja, dat lijkt me dan ook echt iets voor jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Stripper tegen Amanda:'Maar jij hebt dat soort werk toch ook gedaan bij Teasers'
vast en zeker;quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Zit iedereen daar dan niet om geld? dit doe je toch niet voor de lol?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef johnboy210965 het volgende:
als het om geld gaat is brain er als de kippen bij
Waarom? Hij hoeft huub nooit meer verontschuldigingen aan te bieden wat mij betreftquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef blomst het volgende:
Het klopt dus wel, nu even afwachten of hij ook zijn verontschuldigingen aan bied aan Huub.
naar de feboquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:02 schreef grazygirl het volgende:
he waar zijn huub en eric eigenlijk heen?
Wel een beroerd lijf als je zo'n vak uitoefentquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef grazygirl het volgende:
leuk mens die strip dame
ze kloppenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Klopten die punten nu wel of niet ??
Dat vertelde ze een week of wat geleden .... sinds ze de film Striptease met Demi Moore heeft gezien. Haar moeder zei toen: 'Amanda, da's geen echte baan hoor'. ..waarop Amanda zei: 'Maar ik doe het ook niet voor het geld, ik vind het gewoon leuk.'quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zou wel stripper willen worden
Goh, dat wist ik niet dat Ga dood is, stond er een advertentie van in de krant?quote:
Geen drama, de dramaqueen brainless kan niet tellen en zijn hulpje ook niet. Dus gaan ze vast de waard spelen. En zoals die waard is vertrouwt hij de ander.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Een nieuw drama, er zijn 50 punten gejat door Huubweg.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik niet dat Ga dood is, stond er een advertentie van in de krant?
Ja op 6.6.6. coole datum!quote:
Ik weet het niet zeker, en brian ging wel direkt naar privekamer,.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Klopten die punten nu wel of niet ??
nou ja, volgens mij had huub laatst brian nog beschuldigd van vergiftigingquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef blomst het volgende:
Het klopt dus wel, nu even afwachten of hij ook zijn verontschuldigingen aan bied aan Huub.
Dan mag Brian ook "zijn" YouTube filmpje zien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef Marrije het volgende:
Jaap wil 'zijn' you tube filmpje zien.
ik dacht dat zijn moeder dat vertelde?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, volgens mij had huub laatst brian nog beschuldigd van vergiftiging
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik dacht dat zijn moeder dat vertelde?
6-6-6 vond ik iets te.. maar de datum is 7-7-7 geworden....quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja op 6.6.6. coole datum!
Meneer de striptease heeft geen zender om..
Was op CNNquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan komt ZEITGEIST uit, de nieuwe Smashing Pumpkins.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:08 schreef FSR het volgende:
[..]
6-6-6 vond ik iets te.. maar de datum is 7-7-7 geworden....![]()
![]()
Van mij welquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan mag Brian ook "zijn" YouTube filmpje zien?![]()
Dat krijg je als je teveel aan de streams hangt, je mist het wereldnieuws.quote:
Afknapper numero uno: sokken aanhouden tijdens seksquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aankleden is niet zo belangrijk, als je maar wel je sokken kunt aanhouden .......
[afbeelding]
Geen Stijl stond er vol mee, al een tijdje hoor...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
.. misschien komt Nena ook wel voorbij in Het Verhaal van Brian.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
Brian heeft het met de striptease mevrouw over HUUB hoe is het mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |