alleen het knopje is stuk, als die weer werkt kun je prima foto`s makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:16 schreef CreativeMind het volgende:
Godver, bij jou ook al die cameraknop kapot
Ja die zit dus aan het toetsenbord vastquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef MdMa98 het volgende:
Het toetsenbord zelf werkt overigens prima, alleen de camknop is idd dood.
Ik ga even zoeken. Morgen reageer ik of ik ze gevonden heb (t is nogal een puinhoop na verhuizing,quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef Luc_Nilis het volgende:
25 incl geboden.. mail me ff voor afhandeling kan ik het vandaag nog overmaken. Graag ook even de oordopjes zoeken!
Alkmaarquote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef bioboystudent het volgende:
waar evt op te halen?
Aangezien het hoogste bod 11 euro is afgezien van een dude die niet gereageerd ben ik nog het hoogstquote:Op donderdag 5 april 2007 22:00 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken. Morgen reageer ik of ik ze gevonden heb (t is nogal een puinhoop na verhuizing,
Al is verzenden al 6,50 zal niet zo door de bus passen met oplader nml.
bod van 25 euro wordt al afgehandeldquote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef Luc_Nilis het volgende:
25 incl geboden.. mail me ff voor afhandeling kan ik het vandaag nog overmaken. Graag ook even de oordopjes zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |