Anders ik welquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef Mark_V het volgende:
fuck nederland scoort, ik had gehoopt dat van basten nu echt onderuit zou gaan....
Van mij mag van Basten ook weg, maar zal nooit tegen Oranje zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef Mark_V het volgende:
fuck nederland scoort, ik had gehoopt dat van basten nu echt onderuit zou gaan....
Dat ik dit als echte nederlandsupporter ooit nog zou zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Smerige autist die van Basten.....
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, als van Basten morgen ontslagen was, had het nog goed kunnen komen in de poule.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Van mij mag van Basten ook weg, maar zal nooit tegen Oranje zijn.
SaskiaR +1quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef SaskiaR het volgende:
pasen: opstand van jezus
hemelvaart: ten hemelvaart van jezus
pinksteren: uitstorting van de heilige geest over de discipelen
Mjah misschien wel, maar bij van Basten wordt de hand wel boven het hoofd gehouden tot einde kwalificatiereeks iig. Er is teveel respect voor hem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, als van Basten morgen ontslagen was, had het nog goed kunnen komen in de poule.....
Het is juist omdat ik zo VOOR nederland ben, dat ik hoop dat ze nu punten verspelen....
'Jezus terug in vurige gedaante'.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef Mark_V het volgende:
Wat was er mis met mijn antwoord?
Zou kunnen, maar wanneer begrijpt men nou eens dat goede balcontrole en een team leiden totaal ongecorrelleerd zijn.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Mjah misschien wel, maar bij van Basten wordt de hand wel boven het hoofd gehouden tot einde kwalificatiereeks iig. Er is teveel respect voor hem.
Gegeven de drie-eenheid heb ik gewoon gelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
'Jezus terug in vurige gedaante'.
En het antwoord op Pasen ook trouwens.
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef ChrisJX het volgende:
Al bedoel je de opstanding, neem ik aan
Tsjah, dat is mij ook een raadsel. Er is voldoende bewijs, lijkt me, dat het 9 van de 10 keer fout gaat met een onervaren coach.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wanneer begrijpt men nou eens dat goede balcontrole en een team leiden totaal ongecorrelleerd zijn.....
Tikkie terugquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef SaskiaR het volgende:
Myra
en Guus heeft nu een containerlading vol aan ervaring, zal in het begin van zijn trainerscarriere vast ook wel niet alleen maar hosanna zijn geweest. Ervaring is het toverwoord, vind ik persoonlijk met de juiste trainerskwaliteiten natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef Mark_V het volgende:
kijk naar guus: belabberde voetballer, TOPTOPTOPcoach
naja deze uitslag is wel prima: de commentator zegt: uiterst gelukkige overwinning. Ze hebben er soms een handje van om een gewonnen HEEEEELE slechte wedstrijd opeens als goed te bestempelen....
Van Basten heeft gewoon sowieso geen charisma en mensenkennis. Het is een hele afstandelijke en gevoelloze man. Van Basten wordt nooit een topcoach!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef erkel het volgende:
[..]
en Guus heeft nu een containerlading vol aan ervaring, zal in het begin van zijn trainerscarriere vast ook wel niet alleen maar hosanna zijn geweest. Ervaring is het toverwoord, vind ik persoonlijk met de juiste trainerskwaliteiten natuurlijk.
Deze wedstrijd was iig al stukken beter dan de vorige, kan ook aan de mindere tegenstander liggen, maar er werden tenminste kansen gecreëerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |