whehehehehquote:
Is dit niet meer een lijstje waar jij het goed cq slecht mee zou kunnen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
Goed :
Katja
Catherine Keijl
Froukje de Both
Willeke Alberti
Barbara Barend
Slecht :
Marga van Praag
Ciska Dresselhuis
Maartje van Weegen
Mies Bouman
Prinses Christina
Ja, vandaar Willeke Alberti en Catherine Keijl.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een dombo die tong....
Afijn jij maakt de selectie deels op uiterlijk
Tis heus geen schande dat je op op ouwe vrouwen valtquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, vandaar Willeke Alberti en Catherine Keijl.
grandmilfquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:29 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Tis heus geen schande dat je op op ouwe vrouwen valt![]()
Volgens Theo van Gogh liet ze zich wel altijd vlak voor de opname van grote shows in haar kleedkamer nemen door haar man Leen Timp (de producent).quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef BVO het volgende:
Yolanthe viel niet tegen.
barbara barend is een potquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
Goed :
Katja
Catherine Keijl
Froukje de Both
Willeke Alberti
Barbara Barend
Slecht :
Marga van Praag
Ciska Dresselhuis
Maartje van Weegen
Mies Bouman
Prinses Christina
Waarschijnlijk niet met mij, deze super hetero stud, met een paal van 26 cmquote:
Is erodrome een bn,erquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een dombo die tong....
Afijn jij maakt de selectie deels op uiterlijk, Erodome ziet er ook niet uit, maar ik denk dat die best lekker kan pijpen...
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 1 april 2007 18:44 schreef Sailmaker het volgende:
sophie hilbrand lijkt me erg goed..
Hoe kom je aan dit soort kennis over WA? Wel uitermate interesaant trouwensquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Perico het volgende:
[..]
Volgens Theo van Gogh liet ze zich wel altijd vlak voor de opname van grote shows in haar kleedkamer nemen door haar man Leen Timp (de producent).Dat was een publiek geheim onder de medewerkers.
Volgens mij was ze niet zo beroerd als ze hier voor in was
GOED:
Koningin Beatrix
SLECHT:
Willem-Alexander
(die echt te boek staat als beroerde neuker, hij schijnt zelfs enige tijd onder handen te zijn genomen door een chique courtisane).
Hoe ik eraan kom? Vette roddel, waarheidsgehalte, wie zal het zeggen!? Maar als ik aan WimLex denk, zie ik geen reden om er aan te twijfelen. Dat, terwijl Koning Gorilla en Bernard zich een slag in de rondte hebben genueckt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit soort kennis over WA? Wel uitermate interessant trouwens![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:20 schreef Ordinair het volgende:
Katja Schuurman, Leontien Borsato, Chantal Jansen, Renate Verbaan en van die sletjes..![]()
![]()
Zeker!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef Camplo het volgende:
Linda de Mol lijkt me ook best een geyle neukteef.
die heeft ook ooit eens op tv gezegd dat als een vrouw geen zin heeft in sex dat ze dan maar zin moet makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef Camplo het volgende:
Linda de Mol lijkt me ook best een geyle neukteef.
Hoe kan je dat nou schrijven??? Yvon Jaspers isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |