Omdat mensen bang zijn dat ze erachter komen wat ze van je vinden. Ik vind het ook maf hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef Ynske het volgende:
llow
soms snap ik mensen niet....
waarom spreken mensen elkaar niet aan op het gedrag, maar moet t altijd via via...
die gast keek idd heel raar..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:07 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat mensen bang zijn dat ze erachter komen wat ze van je vinden. Ik vind het ook maf hoor...
Ik ben altijd WurMquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
En ik ben een beetje murw na drie dagen bezoek van IT manager uit Oslo.
hema? of xenosquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Iemand enig idee waar je goedkoop een simpel fotolijstje kan kopen?
Hoeft maar 50 X 75 te zijn en het liefst goedkoop
Ik koop ze altijd bij de HEMA.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Iemand enig idee waar je goedkoop een simpel fotolijstje kan kopen?
Hoeft maar 50 X 75 te zijn en het liefst goedkoop
Dan ga je nu naar bed en sta je morgen voor dag en dauw op om foto's te makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Ynske het volgende:
Xenos of de Action is ook vaak nog een optie
damn ik verveel me
gaat niet...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan ga je nu naar bed en sta je morgen voor dag en dauw op om foto's te maken
Je zit wel vol goeie ideeënquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:30 schreef CocaColaLight het volgende:
en aan de andere kant van het blokje is een kroeg met vrienden?
Doet het ook wel goed tegen verveling
Zin wel , tijd ho maarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:46 schreef prupke het volgende:
voor degenen die morgen zin en tijd hebben en of zondag :
http://www.eurocircuit.nl/
Het mag TIJD wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:59 schreef HMaster-II het volgende:mogghhhhh
Ik ga maar eens een spiegel vernielen denk ik.
* HM2 gaat naar de kapper
quote:
Die wordt leuk!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Het is lekker weerMorgen weer fijn een fotoshoot
Buiten verder shooten dan maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:05 schreef freud het volgende:
Ik heb nu een fotoshoot, maar damn, het weer is goed zeg!
Dus dankzij jou kunnen we vanavond weer TV kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:51 schreef Ynske het volgende:
Veel shoot plezier!!!
Yns gaat zich opofferen
moet werken
Middagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus dankzij jou kunnen we vanavond weer TV kijken
Volgens mij staan er nog wel duurdere modellen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:22 schreef freud het volgende:
Zo, net van de autorai terug. Auto's gezien van 3x mijn huis. Leuke plaatjes geschoten, maar was vooral oefenen. Rare belichting, reflecterende oppervlakten en lichten die spiegelen in je object, resultaat, ingebouwde lichtmeter is niet te vertrouwen. Alles dus op M, en eerst een testshot.
Ik ga straks lekker op een terrasje hangenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:18 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Middag![]()
Mooi weer, maar ik zit de rest van de dag in een sporthal......
Zin wel, maar beentjes hebben ff rust nodigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef freud het volgende:
Iemand zin om ongeveer 1600 in blijdorp te zijn?
Sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef freud het volgende:
Iemand zin om ongeveer 1600 in blijdorp te zijn?
Apenheulquote:
Jaquote:
Maar dan kan ik P2 niet keuren?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja
We zouden eerst naar Blijdorp, maar ik had eigenlijk meer zin in weer eens iets andersDus Apenheul
Hopelijk kan ik nog wat leuke plaatjes schieten
![]()
Volgens mij probeert ze die juist zover mogelijk uit onze buurt te houden hoorquote:
Je weet waar je ons morgen kunt vindenquote:
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze die juist zover mogelijk uit onze buurt te houden hoor
Yepzquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus dankzij jou kunnen we vanavond weer TV kijken
nep metal-meneerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:59 schreef HMaster-II het volgende:mogghhhhh
Ik ga maar eens een spiegel vernielen denk ik.
* HM2 gaat naar de kapper
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:22 schreef pea4fun het volgende:
Nou zin wel, maar denk niet dat mijn baas dat goed vindt![]()
Nou mocht je een keer op donderdag of vrijdag iets willen doen, dan kan ik meestal welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:27 schreef Ynske het volgende:
stomme baas heb ik ook
altijd vrij door de week
Maaarrrrr wel vrij geregeld voor de elf and fantasy fair
tof!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou mocht je een keer op donderdag of vrijdag iets willen doen, dan kan ik meestal wel
een wat voor zeearend?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef freud het volgende:
Die stellar zeearend zat echt vooraan bij het hek te poseren. Zeer relaxt! In het goeie topic even hem en de welpjes gepost...
nouhouhou ik blijf toch lekker Marduk, Burzum, Dark Funeral enz enz luisterenquote:
keukenhof?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:13 schreef sanni het volgende:
Goed, mooie weer en foto's luidt de TT: Mijn [afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nouhouhou ik blijf toch lekker Marduk, Burzum, Dark Funeral enz enz luisteren
@Chanty...had ik me nu maar stil gehouden. Nu zit ik in je sig
![]()
Overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:38 schreef HMaster-II het volgende:
@Chanty...had ik me nu maar stil gehouden. Nu zit ik in je sig
![]()
quote:
En morgen ene hartverlamming van mijn kapselquote:
Ik hoop voor jou dat het er nog een beetje uitzietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En morgen ene hartverlamming van mijn kapsel![]()
Nee ik zeg niets
Have funquote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Cool.....we maken er een zwaaitopic van![]()
Ik ga zo trouwens eens lekker afnokken. Morgen een lange autorit en veel foto's schieten voor de boeg
Thnxquote:
Doe je dat op maandag??quote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Cool.....we maken er een zwaaitopic van![]()
Ik ga zo trouwens eens lekker afnokken. Morgen een lange autorit en veel foto's schieten voor de boeg
goedemorgenquote:Op zondag 1 april 2007 08:35 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW iedereen goedemorgen.
Straks weer een hele dag binnen in een sporthal proberen wat bruikbaars te schieten.
Is nog een hele toer om bij slecht licht iets netjes scherp op de plaat te krijgen.......
Schiet al met iso 800 en dan nog kan ik meer dan de helft zo aan de kant schuiven
Niet om je te ontmoedigen, maar ik deel je ervaring uit de praktijk.quote:Op zondag 1 april 2007 08:35 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW iedereen goedemorgen.
Straks weer een hele dag binnen in een sporthal proberen wat bruikbaars te schieten.
Is nog een hele toer om bij slecht licht iets netjes scherp op de plaat te krijgen.......
Schiet al met iso 800 en dan nog kan ik meer dan de helft zo aan de kant schuiven
Den Haag is altijd goed om te zijn. Ook als het geen lekker weer is!quote:Op zondag 1 april 2007 10:42 schreef freud het volgende:
Zal ik dan vandaag maar compenserend op een terrasje gaan hangen in het zonnetje? Den Haag, here I come!
Nou... Alhoewel het spelletje 'zoek de nederlander' op HS na 1900 altijd wel grappig is, is het toch echt niet een leuke stad.quote:Op zondag 1 april 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag is altijd goed om te zijn. Ook als het geen lekker weer is!![]()
Dat spelletje doet de politie daar ook met enige regelmaat.quote:Op zondag 1 april 2007 11:25 schreef freud het volgende:
[..]
Nou... Alhoewel het spelletje 'zoek de nederlander' op HS na 1900 altijd wel grappig is, is het toch echt niet een leuke stad.
Auw. Ik vind Den Haag dus echt wel de tofste stad van Nederlandquote:Op zondag 1 april 2007 11:25 schreef freud het volgende:
[..]
Nou... Alhoewel het spelletje 'zoek de nederlander' op HS na 1900 altijd wel grappig is, is het toch echt niet een leuke stad.
Mijn held!quote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Auw. Ik vind Den Haag dus echt wel de tofste stad van Nederland.
dat klinkt verdomd goed!!!quote:Op zondag 1 april 2007 19:24 schreef ..zapper het volgende:
Morgen is het mooier weer! 90% zon, 18 graden en minder wind.
Lekker thuiswerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |