Ik snap wat je bedoelt, dat is inderdaad lastig. Misschien dat je iets heel ongewoons kan doen, wat niet veel mensen kunnen? Doedelzak spelen ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:22 schreef user_68910102 het volgende:
[..]Ik doe ook wel dingen die ik leuk vind, voor zo ver mijn tijd dat toelaat, maar om altijd de slechtste te zijn is niet leuk. Altijd ben ik degene die uitgelachen word, omdat ik er weer eens niet van bak. En vrienden bedoelen dat niet slecht en zo vat ik het ook niet op, maar als het áltijd maar is dan is het ook gewoon niet leuk meer.
Dat met die vrienden heb ik misschien niet helemaal goed gezegd: wat ik bedoelde is dat jouw vrienden, ondanks dat ze verder heel aardig zijn, jouw humor misschien niet hebben. Ga voor de grap eens naar een alternatieve vereniging ofzo, misschien is het wel wat voor jouquote:Op zich kan ik het prima met vrienden vinden, dus ik denk niet dat het de verkeerde mensen zijn. Anders had ik immers ook niet zo lang vrienden geweest. Trots op dingen die mij eigen zijn.. tja misschien als er ooit iets positiefs tussen zit. Verder heb ik ook wel een eigen mening hoor, best een sterke eigen mening zelfs.
Yep ik sport minimaal 3x per week. Fitness en voetbal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef lastresort het volgende:
O en nog een vraagje, zit je op het moment op een sport?
Dat is in ieder geval goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:40 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Yep ik sport minimaal 3x per week. Fitness en voetbal.
100x erger dan 3 weken terug.quote:Op zondag 13 april 2008 19:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
We zijn drie weken verder. Hoe staat het leven TS?
Dude. Wat is het toch met jullie Delft studenten. Zet een clubje op. Praat met de vele lotgenoten die hier op got rond hangen. HamsterSlayer is er een.quote:Op zondag 13 april 2008 20:19 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
100x erger dan 3 weken terug.![]()
![]()
- Ja fuck dat gedoe met klonen enzo
Ben gestopt met studie enzo en heb werkelijk geen idee wat ik nog kan doen, anders dan voor een trein springen, wat ik dan weer niet durf.![]()
Na voor tentamens ben ik dan weer niet echt ziek. Alleen als ik zeg 's ochtends bezig ben met het leren van een tentamen en er lukken 4 sommen achter elkaar niet dan ga ik me zo ongelooflijk kut voelen, en dan kan ik de rest van de dag dus afschrijven. Soms ben ik dan echt gewoon boos (heb bijv m'n bed letterlijk in tweeen getrapt een keerquote:Op zondag 13 april 2008 21:18 schreef BlueMage het volgende:
Hmm ik ben geen psycholoog maar klinkt als 'n geval van extreme faalangst. Ik vind dan gelijk maar stoppen ook wel erg drastisch. Hoever ben je gevorderd met je studie? Heb je je propedeuse gehaald bijv? Je zou kunnen overwegen om 'ns contact op te nemen met 'n studieadviseur oid. Vaak zijn d'r ook mogelijkheden om als je vanwege allerlei omstandigheden tijdelijk moet stoppen om later weer verder te kunnen. Heb je in al die 3 jaar nooit aan iemand verteld dat je soms letterlijk ziek bent voor tentamens/examens?
M.
Tja eigenlijk is m'n leven al verpest. Studententijd zou de beste tijd van je leven moeten zijn.. zou dan wil ik niet weten wat voor hel de rest wordt.quote:Op zondag 13 april 2008 21:26 schreef Liquidootje het volgende:
Het stoppen op 20 punten verpest je leven nog meer
Eens. Kwestie van heel ff doorzetten dan heb je toch 'n beter toekomstperspectief. Niet te snel opgeven. Zeker niet nou je al zover gevorderd bent. Kijk als je in die 3 jaar nog niet eens je p zou hebben (zoals ik op de universiteitquote:Op zondag 13 april 2008 21:26 schreef Liquidootje het volgende:
Het stoppen op 20 punten verpest je leven nog meer
Dat nog net even doorzetten heb ik allang geprobeerd, maar dat houdt een keer op. Wat ik nog moet doen is echt een zware periode, sommigen zullen het als leuk ervaren, ik niet. We hebben een bachelor eindproject, wat gedaan wordt in een groep van 10 mensen. Dat is fulltime aanwezig zijn, van 9:00 tot 18:00. Je zit dan in een hokje opgesloten. We hebben ook nog eens een italiaan in de groep die geen Nederlands kan, dus alles moet in het Engels, maar dat kan ik niet. Schrijven, lezen en luisteren is geen enkel probleem, maar ik kan voor het spreken gewoon niet snel genoeg denken. Tijdens die vergaderingen zeg ik dus niets eigenlijk. Verder is de opdracht en het geen wat we moeten doen nogal vaag tot nu toe. En onzekerheid is nou net waar ik totaal niet tegen kan.quote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Eens. Kwestie van heel ff doorzetten dan heb je toch 'n beter toekomstperspectief. Niet te snel opgeven. Zeker niet nou je al zover gevorderd bent. Kijk als je in die 3 jaar nog niet eens je p zou hebben (zoals ik op de universiteit) dan was 't 'n ander verhaal, maar nou lijkt 't me 'n gevalletje van 'even doorzetten en dan lekker gaan doen wat je zelf wil'
![]()
M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |