[bemoeimodus]quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef pinquit het volgende:
veel dorst, veel plassen, veel moe, gewicht verliezen (hij woog 2 weekjes geleden 200 gr. minder dan toen ie 11 maanden was) ondanks goede trek en genoeg eten, droge huid.
slecht zien kan ik nog niet controleren.
Wat heerlijk Evenstar!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had ze gezien leuk!
Mijn kleine grote meisje eet brood![]()
![]()
gewoon heel stoer helemaal zelf
het is nog even afwachten of ze er later op reageert maar ze reageert over het algemeen snel dus ben positief
maar wat lief van die kleine vette boterhandjes ( koemelk/lactose vrij) op je meubelen/kleren
![]()
![]()
![]()
![]()
sperciebonen en brood en pure maccaroniquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:40 schreef renzell het volgende:
[..]
Wat heerlijk Evenstar!!!
Wat eet ze nu allemaal? Sperzieboontjes dus, en brood.... en wat nog meer? Heb je nog meer groenten geprobeerd de laatste tijd?
ik vind het lief van je suzzie!quote:
Aha. Sorry.quote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
het is speciaal brood zonder de bekende allergenen.
ze had nooit gluten gehad dus kon daar niet op getest worden omdat ze nog geen antistoffen voor heeft kunnen maken.
we kijken het nog even aan blijft het zo stoppen we er mee..
Coole babe!quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, wat naar dat ze toch reageert... dikke knuffel voor jullie meiske![]()
Wij kunnen eindelijk melden, dat Sara, inmiddels bijna 20 maand oud, ein-de-lijk uit een tuitbeker drinkt. Ze kon het al wel, maar vertikte het gewoon. Gisteren waren we een middagje op een braderie en we hadden alleen de tuit meegenomen, en ze dronk zowaar een hele beker leeg. De rest van de dag en vandaag tot nu toe ook alleen maar tuit
Ik werd zo moe van die fles en het gewkijkl en geslinger met die fles, ben echt superblij nu
quote:Op maandag 23 april 2007 20:15 schreef Vicky het volgende:Wat goed Saartje!!
Evenstar, wat balen weer!
Mammietje, bij ons groeit het bloemetje ook niet.. geen idee hoe ie zou moeten groeien..
KimAmber kan zelf uit een beker drinken. Ze probeerde het wel elke keer maar dan was het een zooitje. Vandaag pakte ze mijn beker en ging ze heeeeel voorzichtig drinken en het ging hartstikke goed
later werd eht wel een zooitje hoor, maar toen was het natuurlijk niet interessant meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |