abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48523319
Het huis is echt geweldig Vicky... verwacht ook dat de kids er hier nog lang plezier van zullen hebben. En echt leerzaam! Randy zegt nu al alle losse reacties na en weet dat na 3 keer het raam openen de vogels gaan fluiten ( !) dus hij zal binnenkort ook het tellen wel beter onder de knie krijgen, gevolgd door het abc! En als ik na de 1e set batterijen de melodietjes nog steeds kan verdragen, heeft Tinka er ook nog wat aan!
Lekker dat het wat beter met Amber gaat, hele zorg minder. En koorts is meestal in de avond het hoogst, dus dat ze nog wat verhoging heeft, zal wel normaal zijn.

Ah... was Arwen dat Evenstar... (Heb jij dat ook wel eens dat je 2 keer moet kijken voordat je een bekende op een ongebruikelijke plek herkent?! ) Maar ik zie dat er macaroni aan de spercieboon is toegevoegd! Weer een stukje vooruitgang dus! Zo klinkt het wel logisch, die prelogopedie. Ik zat aan spraak te denken, maar er komt natuurlijk nog veel meer bij kijken. En die angst kan ik me in haar geval wel voorstellen.
Aangezien ik nog geen allergietopic tegen gekomen ben en geen PM heb, risceer ik de maffia maar, en ga even in het kort (en klein, dan zien ze het misschien niet)! Ik vermoed een (lichte vorm van) allergie omdat ze 1) nog steeds regelmatig darmkrampen heeft, 2) al vanaf geboorte telkens net te weinig groeit, 3) altijd onrustig aan de borst is, 4) al vanaf november bijna non-stop verkouden is, 5) ze laatst bloed in haar ontlasting had (surf... en je komt telkens op coeliakie of KMA) 6) ik zonder aanwijsbare reden door een onbestemd gevoel voorzichtig ben met voedsel introduceren. Optelsommetje? Nou moet ik zeggen dat de afgelopen 4 dagen deze symptomen (?) weer nauwelijks voorkomen, maar zodra er weer iets van twijfel komt, ga ik stappen ondernemen, heb ik besloten. Liever zinloos gedokterd dan dat er iets blijvend beschadigd raakt.
  donderdag 19 april 2007 @ 23:45:16 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48523609
Mammietje blijvend beschadigen zul je iets niet hoor
Maar het kunnen idd wel sy7mptomen zijn.
Mijn advies daar je nog steeds BV geeft om een LK te bellen die verstand heeft van KMA en BV
En op een allergeen dieet te gaan.
Qua vieding buiten de BV als je fruit wat kookt en groentes ook maakt het al minder allergeen
maar in combinatie met BV heb ik er weinig kaas van gegeten ( flauw woordgrapje )
De constante verkoudheid is schta ik begonnen met het introduceren van andere voeding naast bv of tel ik dan verkeerd?
makkelijkste voor jezelf de Lk en of eventueel arts is een voedsel dagboek bijhouden.
Dus alles noteren wat je eet en wat tinka eet.
Daarmee krijg je een overzicht wat ze binnen krijgt wanneer ze welke klachten heeft.
Een allergeen dieet zou ik niet zonder begeleiding aan beginnen zeker omdt ze toch al wat lichtgewichtig is.
Dus schakel een dieetiste in via de huisarts.
Google NIET doen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48524133
Na even stil te zijn van de conclusie 'verkoudheid en introductie' reken... slik....
Bedankt voor je adviezen... ik ga ze zeker gebruiken.
En wat google betreft... dat krijg je als je niet met je HA overweg kan en de assistente je afwimpelt met "kan gebeuren" Eigenlijk ben ik er wel blij mee dat ik op die sites terecht kwam, (kwam ook nog lelijker dingen tegen) want weet er nu iets meer van en voel me gesterkt in het idee dat ik stappen moet ondernemen zodra de klachten terug komen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:08:08 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48524332
Als je met LK een dieet samen stelt dit dieet mag je 4 weken volgen zonder dta het jouzelf of tinka schaad. en je merkt verschil reden om naar huisarts met alle notaties van die 4 weken dat dagboekje moet hij je wel serieus nemen en anders direct met een kinderarts contact opnemen.
Langer of zomaar zelf aankloten mag niet ivm bepaalde voedingsstoffen die jezelf en tinka dan tekort komen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:58:31 #205
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48534919
ik ben nog niet bijgelezen maar ik wil ff dit zeggen:

Max is woensdag weer 'gekeurd' op het CB.
Hij is 100 gr. aangekomen in 3 maanden tijd, en omdat max altijd best een hoop aankwam vond de KA dit best raar.
hij is ook echt dunnig geworden, niet meer die lekkere spekkuitjes die hij had.
hij was 3 cm gegroeid, dat was wel goed.
als ik het niet vertrouw mag ik bellen, maar moet wel af en toe max zelf wegen.

nu ben ik even na gaan denken, en eigenlijk heeft hij alle symptomen van diabetes. (gewoon echt álle) dus ik ga nu even nakijken of ie nog groeit in gewicht, en zn dorst en plasluiers in de gaten houden, maar omdat ik eigenlijk niet wil 'afwachten' neemt mn moeder van dr werk morgen een plasstripje mee om te kijken of ie glucose in zn plas heeft.
Oh oh ik hoop echt NIET dat hij dit heeft, dat zou ik zo erg vinden. duimen jullie even met me mee?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:02:07 #206
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48535046
Pinquit, ik duim hard mee! Werk je moeder in het ziekenhuis ofzo?
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:06:24 #207
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48535174
Mijn moeder werkt in een verpleeghuis! een soort verzorgingshuis maar dan met dementen+'blijvend zieken'+doodgaande klinkt heel rot zo, maar mensen die er liggen om dood te gaan dus mensen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:55:10 #208
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48536724
pinq ik brand hte doopkaarsje van arwen nu elke dag ivm omstandigheden, maar zal hem ook voor jullie branden
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:03:11 #209
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48539393
ik duim mee

en evenstar ook
pi_48539577
spannend pinquit. ik hoop hard met je mee dat ie dat niet heeft. welke symptomen bedoel je trouwens precies?
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:10:02 #211
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48544219
veel dorst, veel plassen, veel moe, gewicht verliezen (hij woog 2 weekjes geleden 200 gr. minder dan toen ie 11 maanden was) ondanks goede trek en genoeg eten, droge huid.
slecht zien kan ik nog niet controleren.
pi_48551358
Pinquit, hopelijk valt het allemaal mee meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48556561
Ik zou ook niet willen afwachten, Pinquit. Wel handig dat je moeder daar werkt. Dan weet je wat. Ik duim voor je dat je mis zit!
  vrijdag 20 april 2007 @ 23:03:45 #214
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48557686
Oh bah Pinquit, wat zou dat naar zijn... ik hoop écht voor je dat het niet zo is...

Fuente, hoe is het nu met Sara? Ik had dit topic even niet gevolgd en dus ook niet dat ze zo lang ziek is/was... wat vreselijk naar zeg! Echt superzielig. Heel veel beterschap, een dubbele middenoorontsteking is echt niet niets. Sterkte voor Saartje, en ook voor jou ...

Vicky, hoe is het met Amber? Kun je komen morgen? Ik hoop dat ze weer helemaal beter is!!

Ik heb hier een lastig pre-peuterpubertje. Ze is superschattig (oh wat houd ik toch veel van haar....kan haar af en toe wel opeten!) en superlastig vaak. Ze wil alles op haar eigen maniertje en zodra daar vanaf wordt geweken is het helemaal mis. En dan gaat ze dus krijsen ...
Nu heb ik wel door wat met bedtijd nodig is om het rustig te laten verlopen, maar overdag weet grote zus Noa het vaak goed in de war te schoppen. Met als gevolg een zeurderig, krijserig Emmaatje... Lastig hoor.
pi_48558924
Amber is nog een beetje jengelig zo af en toe maar morgne zijn we van de partij hoor!

Pinquit, ik hoop dat het geen diabetes is. Komt het bij jullie voor in de familie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:50:28 #216
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48564186
Hebben jullie ook van die koppige kindjes? Noa luisterde meestal wel snel, maar Emma wil het na een verbod het liefste nóg een keer doen. En nog een keer. En NÓG een keer... met een grote glimlach. Als ik dan echt streng ben (bijvoorbeeld: ze doet tijdens het eten elke keer haar beentjes op de tafel of zet zich af tegen de tafel en schuift/rolt zo weg, en dan duw ik elke keer haar beentjes naar beneden en zeg: 'niet doen Emma' ... en daar kan ik dus wel de hele maaltijd mee bezig zijn...) gaat ze op een gegeven moment gewoon heel hard huilen en wil niets meer. Niet meer eten, drinken, spelen, wat dan ook. Echt een koppig klein meisje...

Ze praat trouwens steeds meer! Ik vind dat ze al veel woorden weet voor haar anderhalf jaar.

- peen (speen)
- doek (knuffeldoek)
- etuh / happie / hap
- dring / drrink (drinken)
- uit (kleding uit, uit de stoel/box, uit de armen)
- soen (schoen, sok)
- Oa (Noa)
- Jiiiiiila (Julia )
- beebie
- mama/papa (meestal noemt ze mij ook papa )
- neenee
- ja! (wil je een toetje Emma? JA!)
- bal
- boe (koe)
- beeeh (schaap)
- nauw (miauw)

En de rest komt even niet in me op.
pi_48566916
Suzanna, wat veel woordjes kan ze al! Ik herken het wel van het niet luisteren, zal de leeftijd ook wel zijn. Sara heeft gister weer in de hoek gestaan, daar schrikt ze dan wel van, hoeven we ook maar heel weinig te doen, omdat de waarschuwing vaak voldoende is gelukkig!

Vicky, hoe is het nu met Amber?

Wij hebben gisteren zomerschoentjes gekocht voor Sara, en sandaaltjes (zie schoenentopic). Ze heeft echt nog kleine voetjes volgens mij! Ze zit nu in maat 21, die zitten ruim. Welke maat schoenen hebben jullie kids zo rond de 20 maand?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:19:16 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48573722
Ik had ze gezien leuk !

Mijn kleine grote meisje eet brood gewoon heel stoer helemaal zelf het is nog even afwachten of ze er later op reageert maar ze reageert over het algemeen snel dus ben positief maar wat lief van die kleine vette boterhandjes ( koemelk/lactose vrij) op je meubelen/kleren
pi_48579843
Wat goed Evenstar... Ik duim dat het goed gaat!!

Fuente, gelukkig heeft Amber nergens last meer van.. Ja oververmoeidheid..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:14:28 #220
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48580082
Evenstar wat goed!
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:20:35 #221
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48580274
Joehoe!! Evenstar wat fijn zeg. Echt super!

Fuente, Emma heeft maat 19/20 (eigenlijk echt 19, maar ik heb ook schoentjes maat 20 maar die zitten ook te ruim) dus erg kleine voetjes. Lief juist toch? (Emma is nu natuurlijk 18 maanden)

Oh ja, ik bedacht me ineens dat Emma ook al 'ekkuh' (lekker) en bah zegt. Bah is als ze het niet lekker vindt, óf iets op de grond ligt wat in de prullenbak moet. Klinkt wel heel wijs uit de mond van zo'n hummel ...
Ze zegt ook 'boep' (boek), en 'bouw' (blokjes bouwen), haar favoriete speelgoed.
pi_48581262
Yeah! Arwen eet brood! Dat je maar snel gek mag worden van alle kruimels op de vloer en verstopte broodkorsten overal, Evenstar!!!

Randy had met 18 maanden ook maatje 21, hij heeft nu (27 maanden) ook nog steeds maar maatje 22. Dat is vergeleken met zijn vriendjes erg klein. Ik heb voor Tinka nog geen schoentjes kunnen vinden die ik leuk genoeg vond (de eerste schoentjes moeten natuurlijk extra leuk zijn omdat ik ze wil bewaren! ) maar ik schatte haar in de schoenenwinkel op maatje 18. En in die maat heb je ook nog niet zoveel keus. Ach, ze kan toch nog niet lopen (hoewel ze dapper oefent aan 2 van je vingers!) dus de schoentjes van de Zeeman voldoen nog wel even!

Leuk, al die pas babbelende dreumesjes! Ik kan niet wachten!
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:20:43 #223
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_48582030
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef pinquit het volgende:
veel dorst, veel plassen, veel moe, gewicht verliezen (hij woog 2 weekjes geleden 200 gr. minder dan toen ie 11 maanden was) ondanks goede trek en genoeg eten, droge huid.
slecht zien kan ik nog niet controleren.
[bemoeimodus]

Het zijn inderdaad de bekende symptomen pinquit!Maar... mocht ie acute diabetes hebben dan heeft ie echt geen trek en eten is dan dus ook een strijd!Dat is het enige tegenstrijdige in de symptomen lijst.

Ik als diabeet zijnde herken de symptomen,al ben ik niet helemaal overtuigd.
Wat ik me nog kan herinneren toen ik diabetes kreeg is dat ik heel erg ziek en heel erg uitgedroogd was.Ik was niet veel moe meer maar kon alleen maar liggen op de bank..was gewoon uitgeput.Mijn speeksel was geen speeksel meer maar begon een beetje op kauwgom te lijken.Ook poepen ging om dezelfde reden erg moeilijk omdat het vreselijk hard was door de uitdroging.

De symptomen die jij beschrijft lijken meer te horen bij het zgn type 2 diabetes... maar meestal krijg je dit pas op oudere leeftijd.Wel is het inmiddels zo dat het op steeds jongere leeftijd voorkomt en ook bij kinderen word nu de diagnose steeds vaker gesteld.

Ik zou je wel adviseren om even bij de huisarts zijn bloed te laten checken!Dit is een vingerprikje en een aantal seconde later heb je een uitslag.Diabetes is geen ziekte om onbehandeld mee rond te lopen.Het urinestripje is een mooi middel maar...toen ik mijn diabetes krijg had ik heel weinig suiker in mijn urine,terwijl ik het wel degelijk acuut had.Ik denk(Mijn eigen vermoeden)dat dit komt omdat ik zoveel dronk dat mijn urine eigenlijk gewoon water was.

Heeft de KA van het consultatie bureau er nog wat over gezegd?

Mocht je vragen hebben over suiker dan mag je ze aan mij altijd stellen!Ik wil je niet bang maken ofzoiets..wil je alleen zeggen dat je er niet te lang mee door moet lopen mocht het suiker zijn.

En natuurlijk duim ik mee dat het geen suiker is

Groetjes Suzanne

[/bemoeimodus]

[ Bericht 1% gewijzigd door Suzziieee op 21-04-2007 21:31:21 ]
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:40:10 #224
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_48582527
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had ze gezien leuk !

Mijn kleine grote meisje eet brood gewoon heel stoer helemaal zelf het is nog even afwachten of ze er later op reageert maar ze reageert over het algemeen snel dus ben positief maar wat lief van die kleine vette boterhandjes ( koemelk/lactose vrij) op je meubelen/kleren
Wat heerlijk Evenstar!!!
Wat eet ze nu allemaal? Sperzieboontjes dus, en brood.... en wat nog meer? Heb je nog meer groenten geprobeerd de laatste tijd?
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:42:16 #225
105888 renzell
pi_48582588
Ai Pinquit, ik hoop voor jullie dat het geen diabetes is! Zou inderdaad snel even langs de huisarts gaan. Veel sterkte.
  zondag 22 april 2007 @ 00:13:25 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48586574
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:40 schreef renzell het volgende:

[..]

Wat heerlijk Evenstar!!!
Wat eet ze nu allemaal? Sperzieboontjes dus, en brood.... en wat nog meer? Heb je nog meer groenten geprobeerd de laatste tijd?
sperciebonen en brood en pure maccaroni maar das al heul wat
  zondag 22 april 2007 @ 00:23:18 #227
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48586827
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:20 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

heel verhaal
ik vind het lief van je suzzie!
de KA heeft niks over diabetes gezegd, maar heeft ook niet gevraagd naar verdere dingen. ik ben zelf een beetje zoekend naar 'dingen die zouden kunnen' dus vandaar dat ik hierop kwam. slechte eigenschap btw. naja slecht niet, maar wel een hoop zorgen!

Ik ga iig morgen het stripje proberen, als daar niks uitkomt ga ik hem woensdag nog een keer wegen en als ie dan nogsteeds niet is aangekomen (prop m nu een beetje vol met kaas enzo om te checken dus.) dan bel ik de huisarts.

dankjewel
  zondag 22 april 2007 @ 14:58:30 #228
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48598916
Ik heb het gecheckt.
het glucose-blokje is niet verkleurd

maar 2 andere wel, en gruwelijk snel ook. mama gaat vanavond (is net opweg naar werk) even kijken wat die blokjes betekenen. (zitten 8 dingen op. ze denkt dat de ene bloed is en de ander nitriet, maar is niet zeker. dat zou wijzen op blaasontsteking, maar dat weten we dus niet.)

het blijft spannend zo
pi_48600250
Pinquit, ik weet niet of je met verse urine hebt getest of met een natte luier? Sommige tesvakjes moeten namelijk echt met verse urine getest worden om een zuiver resultaat te krijgen. urine die al even staat of stofjes uit de luiervulling (of "besmetting" vanuit de ontlasting bijvoorbeeld) kan al een vertekend beeld geven.

[ Bericht 88% gewijzigd door owlet op 22-04-2007 16:05:00 ]
  zondag 22 april 2007 @ 16:07:08 #230
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48601664
ik heb hem in zn nakie rond laten kruipen en heb m recht in de straal gehouden constant achter m aan gehobbeld met dat stripje dus
  zondag 22 april 2007 @ 17:53:20 #231
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48606292
Wat knap Pinq! Daar zou ik nou niet aan gedacht hebben. Misschien wel makkelijker met zo'n piemeltje ...

Wat fijn dat de glucose niet is verkleurd, dat is in ieder geval een opluchting denk ik! als het een blaasontsteking is, is dat wel heel zielig natuurlijk voor Maxje (is de urine ook troebel?) maar er valt iig iets aan te doen. Hopelijk weet je 't snel! (oh ik zie vanavond!)
pi_48606341
Fijn Pinquit

Wij zijn vandaag een middagje naar Avifauna geweest (was nog bij je in de buurt Suus )
Het was hartstikke leuk en Amber heeft lekker gespeeld en geravot.

Ze heeft afgelopen nacht lekker doorgeslapen ondanks de drukke dag van gister.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48616002
VICKY! Hellup!
Jij hebt toch ook dat spelenderwijs-leren-huis? Mijn visite heeft vandaag op de doos ontdekt dat het bloemetje zou moeten kunnen groeien, maar dat doet ie niet; geen beweging in te krijgen! Kan dat wel? En zoja, hoe moet dat? Bij voorbaad hartelijk dank, kunnen we weer met een gerust hart slapen!
  maandag 23 april 2007 @ 11:03:58 #234
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48625688
Pinq wrom niet gewoon naar de huisarts? je maakt jezelf zo alleen maar gekker joh

hier meer en meer twijfels of dat brood wel zo goed is voor arwen
Gisteren al rode koontjes en een klein kapot vlekje..
later op de dag humeuriger en weer enorm zuur spugen.
Vanochten onwijs zure poep en slijmerig en billen helemaal kapot echt 2 van die reepjes huid er gewoon af
  maandag 23 april 2007 @ 13:18:39 #235
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48629912
Evenstar, zielig voor Arwen zeg! Kan dat neit getest worden, dat brood? Of zeg ik nu iets heel doms?
  maandag 23 april 2007 @ 13:20:47 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48629992
het is speciaal brood zonder de bekende allergenen.
ze had nooit gluten gehad dus kon daar niet op getest worden omdat ze nog geen antistoffen voor heeft kunnen maken.

we kijken het nog even aan blijft het zo stoppen we er mee..
  maandag 23 april 2007 @ 13:44:40 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48630866
*komt even binnenvallen voor Evenstar...

Ach Evenstar... Ik las net in het fototopic dat het brood zo smaakte en nu blijkt het dus ws toch tegen te vallen.
En heel naar van die kapotte billetjes.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 23 april 2007 @ 13:48:24 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48630991
thanx het is een gevecht an sich maar we komen er wel heeel langzaaam maar we komen er ( hoop ik..)
  maandag 23 april 2007 @ 14:30:43 #239
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48632489
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
het is speciaal brood zonder de bekende allergenen.
ze had nooit gluten gehad dus kon daar niet op getest worden omdat ze nog geen antistoffen voor heeft kunnen maken.

we kijken het nog even aan blijft het zo stoppen we er mee..
Aha. Sorry.
pi_48635684
Evenstar, wat naar dat ze toch reageert... dikke knuffel voor jullie meiske

Wij kunnen eindelijk melden, dat Sara, inmiddels bijna 20 maand oud, ein-de-lijk uit een tuitbeker drinkt. Ze kon het al wel, maar vertikte het gewoon. Gisteren waren we een middagje op een braderie en we hadden alleen de tuit meegenomen, en ze dronk zowaar een hele beker leeg. De rest van de dag en vandaag tot nu toe ook alleen maar tuit
Ik werd zo moe van die fles en het gewkijkl en geslinger met die fles, ben echt superblij nu
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 april 2007 @ 17:23:19 #241
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48639079
Goedzo Sara! Kim gooit alleen maar met de tuitbeker, of kauwt erop.

Kim was vandaag mee naar ggz. En ze was zo lief! Goed luisteren en een paar slokjes water uit mijn mok gehad. Iedereen smolt toen ze haar zagen. Ze wilde bij elke kamer naar binnen lopen. En zwaaide naar iedereen die ze tegen kwam. En maar dagdag!!! roepen.
pi_48645197
Wat goed Saartje!!

Evenstar, wat balen weer!

Mammietje, bij ons groeit het bloemetje ook niet.. geen idee hoe ie zou moeten groeien..

Kim

Amber kan zelf uit een beker drinken. Ze probeerde het wel elke keer maar dan was het een zooitje. Vandaag pakte ze mijn beker en ging ze heeeeel voorzichtig drinken en het ging hartstikke goed
later werd eht wel een zooitje hoor, maar toen was het natuurlijk niet interessant meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 april 2007 @ 20:34:09 #243
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48646122
Goedzo Amber!
  maandag 23 april 2007 @ 20:58:23 #244
105888 renzell
pi_48647091
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, wat naar dat ze toch reageert... dikke knuffel voor jullie meiske

Wij kunnen eindelijk melden, dat Sara, inmiddels bijna 20 maand oud, ein-de-lijk uit een tuitbeker drinkt. Ze kon het al wel, maar vertikte het gewoon. Gisteren waren we een middagje op een braderie en we hadden alleen de tuit meegenomen, en ze dronk zowaar een hele beker leeg. De rest van de dag en vandaag tot nu toe ook alleen maar tuit
Ik werd zo moe van die fles en het gewkijkl en geslinger met die fles, ben echt superblij nu
Coole babe!
  maandag 23 april 2007 @ 20:58:58 #245
105888 renzell
pi_48647115
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:15 schreef Vicky het volgende:
Wat goed Saartje!!

Evenstar, wat balen weer!

Mammietje, bij ons groeit het bloemetje ook niet.. geen idee hoe ie zou moeten groeien..

Kim

Amber kan zelf uit een beker drinken. Ze probeerde het wel elke keer maar dan was het een zooitje. Vandaag pakte ze mijn beker en ging ze heeeeel voorzichtig drinken en het ging hartstikke goed
later werd eht wel een zooitje hoor, maar toen was het natuurlijk niet interessant meer

En coole chick Amber ook!
pi_48657580
Even een oortjes-update van Sara, ze lopen nog steeds, links erger dan rechts. Ik ben bang dat het toch een AB-kuur gaat worden, want hoewel het er allemaal wel uitloopt (en dus niet in het oor blijft zitten) zijn we nu alweer 2 weken verder met lopende oortjes.
Ze is verder wel redelijk vrolijk, maar gewoon niet helemaal haarzelf, een beetje uit d'r doen. Ze leert wel enorm veel nu, dus misschien heeft het daar ook mee te maken.
Sara
Merel
Ukje
pi_48657622
oh jeetje Fuente, het houd ook niet op bij jullie he... Wat vervelend zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48659883
Jeeh wat het gaat het allemaal snel met de kindjes hier. Fuente en Sara, hopen dat het snel beter gaat . Evenstar en Arwen, jammer van het brood, zat hier met een brok in de keel te lezen, eerst de foto's en dan toch deze afloop. Jammer

Ik post niet veel meer maar ik zal toch maar weer eens een update doen over Merlijn. We zijn gistren naar de oogarts geweest, Magneet heeft een lui oog dus dat moet toch bijgehouden worden bij Merlijn om er op tijd bij te zijn. Gelukkig zijn zijn ogen nu nog goed.
Vorige week heeft de manueel therapeut de bekjes van merlijn gecorrigeerd, hij loopt nog steeds een beetje scheef met afwijking en is nu doorgestuurd naar de kinderfysio.
pi_48677127
even een korte snelle update: Sara bloedt uit haar oortje, om 19:10 moeten we bij de huisartsenpost zijn.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:47:06 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48677272
ach rana je raakt er aan gewend op siommige dagen breekt het je ( zoals vandaag) je dat constance gevecht gemiep gepier even niet meer kan verdragen ,maarjah we blijven doorgaan en hopen.

Fuente wat naar hopenlijk misschien iets kapots gekrabt . echt but zo denk aan jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')