Fuente, wat een gedoe met Saartje en die oortjes elke keer zeg
![]()
Hoop dat het snel allemaal eens ophoudt! Gelukkig blijft je meisje er wel vrolijk onder, dan kan je er als ouder ook wat beter tegen
![]()
AMber, wat goed dat je met de pot mee-eet
![]()
Pinquit, was je moeder er nog achter gekomen wat die blokjes op dat plasstripje betekende?
Of heb ik daar overheen gelezen?
Robin heeft vorige week voor het eerst op het potje geplast
![]()
Hij liep wat te keutelen met de po, dus ik dacht: laat ik hem er eens opzetten. Hij ging zitten, stond weer op en wees en ik dacht: ja hoor, tuurlijk. Zat er zowaar een plasje in
![]()
Helaas dusver een eenmalige actie, maar hij snapt nu wel dat ie zittend iets op dat potje moet doen en niet in moet gaan staan
![]()
Gisteren bij het CB geweest. Robin weegt 13,0 kg en is 82 cm. Hij heeft wel veel reserves, maar ze spreken pas vanaf 2 jaar over overgewicht. Hij heeft een beetje een overbeet, dus we moeten binnenkort gaan stoppen met de speen. Aangezien hij 'm alleen nog heeft met slapen of als hij vreselijk overstuur is, kan dat nog leuk gaan worden
Robin lijkt nu al uitgesproken linkshandig te zijn en volgens het CB moeten we hier absoluut niet aan meewerken, maar tegenwerken en hem dus alles rechts aangeven. Pakt hij het over, so be it, maar voor de 2,5 jaar mag hij nog niet echt linkshandig zijn. Ben alleen vergeten te vragen waarom dat zo is. Weet iemand dat toevallig? Natuurlijk laten we Robin gewoon lekker zijn gang gaan.
Verder was ze tevreden over z'n ontwikkeling.
Heb haar ook nog even verteld dat ik een postnatale depressie heb gehad, daar schrok ze erg van en ze verweet zichzelf dat ze het niet opgemerkt heeft. Ze heeft wel 3x haar excuses aangeboden en me bedankt voor haar leermoment