abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 24 april 2007 @ 20:06:39 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48679923
Ow getsie Fuente, ik hoop dat het niets vervelends is.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48680026
Nou het is niet duidelijk waarvandaan ze nu bloedt, omdat haar oortje vol met gestold bloed zit.
Hij wou haar nu niet doorverwijzen omdat het op dit moment niet bloedt. We moeten morgen via onze eigen HA een verwijzing naar de KNO arts krijgen, die moet haar oortje uitzuigen en kijken waar het vandaan komt.
Wij waren best even pissig dat we zo de nacht inmoeten, maar volgens hem 'bloedt ze niet in 1 nacht leeg' en daar konden we het mee doen!
Als ik nog maar 1 druppel bloed eruit zie komen gaan we naar de Eerste hulp want ik vertrouw dit voor geen meter.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:33:24 #253
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48680906
Fuente, ik hoop dat het meevalt. Domme reactie zeg.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:46:30 #254
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48683921
najah zeg Fuente als je niet vertrouwd lekker naar de eerste hulp wat een idioot
volg jullie gevoel meid
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48684473
a gossie Fuente, wat klote zeg.. en idd zodra je maar 1 druppie ziet, gewoon gaan hoor!
Dikke voor jullie 3tjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48684795
Net gechecked, ze ligt lief te slapen en ik zie geen bloed tot nu toe. Vannacht de wekker maar zetten om regelmatig te checken, bah, vind het echt niets zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48685241
Getsie Fuente... Groot gelijk heb je dat je dan naar de 1e hulp gaat. Het zou mij ook niet lekker zitten. Heeft de HAP wel dingen opgenoemd waar het vandaan zou kunnen komen? En heeft hij bepaalde dingen uitgesloten?
Ik zou ook ff gaan checken af en toe. Bah... lange nacht voor jullie...
pi_48685318
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef Mammietje het volgende:
Getsie Fuente... Groot gelijk heb je dat je dan naar de 1e hulp gaat. Het zou mij ook niet lekker zitten. Heeft de HAP wel dingen opgenoemd waar het vandaan zou kunnen komen? En heeft hij bepaalde dingen uitgesloten?
Nee Hij heeft alleen gekeken of het buisje nog goed zit, die zit dus nog goed en verder kon hij niets zien, behalve gestold bloed in haar gehoorgang. Eerst zag hij helemaal niks, toen heeft hij met een soort pennetje een kijkgaatje gemaakt en dat was het. Niets uitgesloten verder, niets benoemd.
Sara
Merel
Ukje
pi_48685704
Lekkere huisarts... Aan de ene kant zal hij het wel weten of het kwaad kan, hij heeft er tenslotte voor geleerd en wil echt geen misser maken, zeker niet met een klein kind. Aan de andere kant zou wat informatieverstrekking en geruststelling aan jullie adres geen kwaad kunnen, lijkt me.
Ik heb wat gegoogled op dit onderwerp (doe jij maar niet!) maar zie nu dat ze buisjes heeft. Ben daar iets over tegengekomen dat dit lekkende oortjes met wat bloed kan geven de eerste periode... Heeft ze die buisjes al lang?
pi_48687907
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Mammietje het volgende:
Lekkere huisarts... Aan de ene kant zal hij het wel weten of het kwaad kan, hij heeft er tenslotte voor geleerd en wil echt geen misser maken, zeker niet met een klein kind. Aan de andere kant zou wat informatieverstrekking en geruststelling aan jullie adres geen kwaad kunnen, lijkt me.
Ik heb wat gegoogled op dit onderwerp (doe jij maar niet!) maar zie nu dat ze buisjes heeft. Ben daar iets over tegengekomen dat dit lekkende oortjes met wat bloed kan geven de eerste periode... Heeft ze die buisjes al lang?
Sinds 10 januari, al een aardig tijdje nu dus!
Heb zelf vanavond ook al gegoogled, ik lees wel over bloed dat bij de pus vermengd kan zitten bij een loopoor, maar dit was echt puur bloed, geen troep...
Sara
Merel
Ukje
pi_48688537
Vreemd Fuente... eerst continu die looporen en nu dit. Bah... wat zal je ongerust zijn. Ik leef met je mee, het kan je natuurlijk niet snel genoeg morgen zijn zodat je naar je eigen huisarts kan. Ik hoop dat ze vannacht lekker doorslaapt en dat je voor niets bij haar gaat checken.
pi_48693802
We kunnen om 11:10 terecht bij de andere HA in dezelfde praktijk, onze eigen zat tot het einde van de middag vol, dus dan hadden we pas rond 16:00 gekund.
Ze is inmiddels ook goed benauwd, heeft weer prutogen en is gewoon 'zielig'.
Haar oortje heeft gelukig niet meer gebloed vannacht.
Thnx allemaal voor jullie lieve berichtjes!
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 april 2007 @ 08:51:29 #263
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48694321
Jeetje Fuente.. het houdt maar niet op he?
Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:46:19 #264
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48697508
Sjee Fuente.. Arme Saar..
Sterkte!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_48699326
We zijn terug van de HA! Sara is helemaal geinspecteerd, beklopt, bevoeld beluisterd enz, en er is echt niet te zien waar het vandaan is gekomen. De HA vindt het niet normaal dat het zo gebloed heeft, en in combinatie met haar snot en snotoogjes denkt hij dat haar amandelen telkens de ontstekingen veroorzaken.
We hebben een verwijzing voor de KNO, 7 mei kunnen we terecht. Verder weer nieuwe oordruppels, geen AB-kuur want dit zien we zelf echt niet zitten. Haar longen zijn wel schoon, dus het slijm zit alleen maar hoog in de luchtpijp dus daar hoeven we voorlopig ook niets mee te doen.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 april 2007 @ 12:03:01 #266
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48699999
he bah fuente ik gun jullie zoveel anders.
voor saartje dat ze niet meer zo ziekig is geen pijn nare hoestjes slijmpjes geen oorpijn meer gewoon niks.
voor jou en buuf dat jullie niet zo;n zorgen hoeven niet dat verdriet van jullie mooie dame te zien
pi_48700073
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:03 schreef _evenstar_ het volgende:
he bah fuente ik gun jullie zoveel anders.
voor saartje dat ze niet meer zo ziekig is geen pijn nare hoestjes slijmpjes geen oorpijn meer gewoon niks.
voor jou en buuf dat jullie niet zo;n zorgen hoeven niet dat verdriet van jullie mooie dame te zien
Thnx meis.. Het is gewoon dat gemodder, het schiet allemaal niet op. De HA zei nog dat Sara helemaal niet ziek overkwam, maar dat is nou net het punt, ze komt nooit ziek over! Ze is bijna altijd heel erg vrolijk en al helemaal bij de dokter, waar ze alles heel interessant vindt.
Nou we zien wel waar het schip strandt Ik ben al lang blij dat het bloeden gestopt is en er niets engs te zien was.
Sara
Merel
Ukje
pi_48700139
arm saraatje, ik vind 't ook erg veel zo steeds maar achter elkaar hoor. sterkte ermee! en betekent dit dat 7 mei haar amandelen verwijderd worden? of heb je dan alleen een gesprek bij KNO.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:09:01 #269
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48700168
ik herken het gedeeltelijk wel.
maar goed die kleintjes zijn dnek ik al zo aan enorme pijn gewend dat ze gewoon minder snel wat laten merken
alleen dat doktoren interessant vinden deelt arwen niet
pi_48700646
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef bixister het volgende:
arm saraatje, ik vind 't ook erg veel zo steeds maar achter elkaar hoor. sterkte ermee! en betekent dit dat 7 mei haar amandelen verwijderd worden? of heb je dan alleen een gesprek bij KNO.
Nee op 7 mei is het gesprek. Waarschijnlijk worden er foto's gemaakt van haar hoofd om de weke delen te zien (zo zei de HA het). Daarop kunnen ze haar amandelen ook zien. Ze kunnen ook nog kijken met zo'n scope en dan wordt er pas gekeken of ze er echt uit moeten.

Evenstar, ik denk ook dat Sara gewoon bikkelig is, toen ze in november begon met d'r oortjes, en ze nog geen buisjes had (en het dus echt veel pijn moet hebben gedaan) gaf ze ook geen kik, ze werd alleen 's nachts wakker, maar verder niets.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 april 2007 @ 12:41:23 #271
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_48701353
Fuente, wat een gedoe met Saartje en die oortjes elke keer zeg Hoop dat het snel allemaal eens ophoudt! Gelukkig blijft je meisje er wel vrolijk onder, dan kan je er als ouder ook wat beter tegen

AMber, wat goed dat je met de pot mee-eet

Pinquit, was je moeder er nog achter gekomen wat die blokjes op dat plasstripje betekende? Of heb ik daar overheen gelezen?

Robin heeft vorige week voor het eerst op het potje geplast Hij liep wat te keutelen met de po, dus ik dacht: laat ik hem er eens opzetten. Hij ging zitten, stond weer op en wees en ik dacht: ja hoor, tuurlijk. Zat er zowaar een plasje in Helaas dusver een eenmalige actie, maar hij snapt nu wel dat ie zittend iets op dat potje moet doen en niet in moet gaan staan

Gisteren bij het CB geweest. Robin weegt 13,0 kg en is 82 cm. Hij heeft wel veel reserves, maar ze spreken pas vanaf 2 jaar over overgewicht. Hij heeft een beetje een overbeet, dus we moeten binnenkort gaan stoppen met de speen. Aangezien hij 'm alleen nog heeft met slapen of als hij vreselijk overstuur is, kan dat nog leuk gaan worden
Robin lijkt nu al uitgesproken linkshandig te zijn en volgens het CB moeten we hier absoluut niet aan meewerken, maar tegenwerken en hem dus alles rechts aangeven. Pakt hij het over, so be it, maar voor de 2,5 jaar mag hij nog niet echt linkshandig zijn. Ben alleen vergeten te vragen waarom dat zo is. Weet iemand dat toevallig? Natuurlijk laten we Robin gewoon lekker zijn gang gaan.
Verder was ze tevreden over z'n ontwikkeling.
Heb haar ook nog even verteld dat ik een postnatale depressie heb gehad, daar schrok ze erg van en ze verweet zichzelf dat ze het niet opgemerkt heeft. Ze heeft wel 3x haar excuses aangeboden en me bedankt voor haar leermoment
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 25 april 2007 @ 12:45:21 #272
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_48701500
Fuente, gaan ze dan de neus- en keelamandelen eruit halen? Bij Robin zijn de neusamandelen eruit gehaald en de oortjes doorgeprikt. Hij heeft meer last gehad van het roesje, hij was boos. De rest van de dag heeft hij nergens last van gehad, alleen snel geïrriteerd. Overigens is hij nu (6 weken na de ingreep) bijna niet meer verkouden iets wat hij daarvoor wel al maaaaaanden was
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_48702440
Wennie, ik heb geen idee waarom kinderen voor 2,5 niet linkshandig mogen zijn, dat is toch aangeboren? Hoe oud is hij nu dan?
De HA had het alleen over de neusamandel, de keelamandelen zijn niet absurd groot nu, en de klieren in haar hals ook niet.
Het roesje bij de buisjes van Sara ging ook supergoed, ze heeft die dag wat meer geslapen dan anders, maar verder hebben we echt niets gemerkt! Heeft hij geen pijn gehad nadien? En wel fijn dat het zo goed geholpen heeft, dat geeft moed!
Sara
Merel
Ukje
pi_48703296
Ik ben eigenlijk speciaal even ingelogd om te kijken hoe het met Sara is, maar je klinkt een stuk geruster Fuente. Wel eng dat het niet te achterhalen is waar het vandaan kwam. Maar gelukkig nam deze arts je een stuk serieuzer en kan je (relatief) vlot bij de KNO-arts terecht. Hopen dat dat duidelijkheid en een oplossing biedt. Bikkel of niet, dit heeft wel lang genoeg geduurd, toch?!
  woensdag 25 april 2007 @ 14:14:47 #275
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48704813
Arwen is slim
had hara op de aanrecht egzet even.
Pakt ze haar flesje die gevuld is met water
ik zo ja drink maar hoor.
Sipt er een aand, trekt smerig gezicht kijkt naar links en slaat op het blikje van de neocate met een big smile gehaaide tante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')