abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2007 @ 00:13:25 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48586574
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:40 schreef renzell het volgende:

[..]

Wat heerlijk Evenstar!!!
Wat eet ze nu allemaal? Sperzieboontjes dus, en brood.... en wat nog meer? Heb je nog meer groenten geprobeerd de laatste tijd?
sperciebonen en brood en pure maccaroni maar das al heul wat
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 22 april 2007 @ 00:23:18 #227
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48586827
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:20 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

heel verhaal
ik vind het lief van je suzzie!
de KA heeft niks over diabetes gezegd, maar heeft ook niet gevraagd naar verdere dingen. ik ben zelf een beetje zoekend naar 'dingen die zouden kunnen' dus vandaar dat ik hierop kwam. slechte eigenschap btw. naja slecht niet, maar wel een hoop zorgen!

Ik ga iig morgen het stripje proberen, als daar niks uitkomt ga ik hem woensdag nog een keer wegen en als ie dan nogsteeds niet is aangekomen (prop m nu een beetje vol met kaas enzo om te checken dus.) dan bel ik de huisarts.

dankjewel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 22 april 2007 @ 14:58:30 #228
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48598916
Ik heb het gecheckt.
het glucose-blokje is niet verkleurd

maar 2 andere wel, en gruwelijk snel ook. mama gaat vanavond (is net opweg naar werk) even kijken wat die blokjes betekenen. (zitten 8 dingen op. ze denkt dat de ene bloed is en de ander nitriet, maar is niet zeker. dat zou wijzen op blaasontsteking, maar dat weten we dus niet.)

het blijft spannend zo
pi_48600250
Pinquit, ik weet niet of je met verse urine hebt getest of met een natte luier? Sommige tesvakjes moeten namelijk echt met verse urine getest worden om een zuiver resultaat te krijgen. urine die al even staat of stofjes uit de luiervulling (of "besmetting" vanuit de ontlasting bijvoorbeeld) kan al een vertekend beeld geven.

[ Bericht 88% gewijzigd door owlet op 22-04-2007 16:05:00 ]
  zondag 22 april 2007 @ 16:07:08 #230
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48601664
ik heb hem in zn nakie rond laten kruipen en heb m recht in de straal gehouden constant achter m aan gehobbeld met dat stripje dus
  zondag 22 april 2007 @ 17:53:20 #231
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48606292
Wat knap Pinq! Daar zou ik nou niet aan gedacht hebben. Misschien wel makkelijker met zo'n piemeltje ...

Wat fijn dat de glucose niet is verkleurd, dat is in ieder geval een opluchting denk ik! als het een blaasontsteking is, is dat wel heel zielig natuurlijk voor Maxje (is de urine ook troebel?) maar er valt iig iets aan te doen. Hopelijk weet je 't snel! (oh ik zie vanavond!)
pi_48606341
Fijn Pinquit

Wij zijn vandaag een middagje naar Avifauna geweest (was nog bij je in de buurt Suus )
Het was hartstikke leuk en Amber heeft lekker gespeeld en geravot.

Ze heeft afgelopen nacht lekker doorgeslapen ondanks de drukke dag van gister.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48616002
VICKY! Hellup!
Jij hebt toch ook dat spelenderwijs-leren-huis? Mijn visite heeft vandaag op de doos ontdekt dat het bloemetje zou moeten kunnen groeien, maar dat doet ie niet; geen beweging in te krijgen! Kan dat wel? En zoja, hoe moet dat? Bij voorbaad hartelijk dank, kunnen we weer met een gerust hart slapen!
  maandag 23 april 2007 @ 11:03:58 #234
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48625688
Pinq wrom niet gewoon naar de huisarts? je maakt jezelf zo alleen maar gekker joh

hier meer en meer twijfels of dat brood wel zo goed is voor arwen
Gisteren al rode koontjes en een klein kapot vlekje..
later op de dag humeuriger en weer enorm zuur spugen.
Vanochten onwijs zure poep en slijmerig en billen helemaal kapot echt 2 van die reepjes huid er gewoon af
  maandag 23 april 2007 @ 13:18:39 #235
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48629912
Evenstar, zielig voor Arwen zeg! Kan dat neit getest worden, dat brood? Of zeg ik nu iets heel doms?
  maandag 23 april 2007 @ 13:20:47 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48629992
het is speciaal brood zonder de bekende allergenen.
ze had nooit gluten gehad dus kon daar niet op getest worden omdat ze nog geen antistoffen voor heeft kunnen maken.

we kijken het nog even aan blijft het zo stoppen we er mee..
  maandag 23 april 2007 @ 13:44:40 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48630866
*komt even binnenvallen voor Evenstar...

Ach Evenstar... Ik las net in het fototopic dat het brood zo smaakte en nu blijkt het dus ws toch tegen te vallen.
En heel naar van die kapotte billetjes.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 23 april 2007 @ 13:48:24 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48630991
thanx het is een gevecht an sich maar we komen er wel heeel langzaaam maar we komen er ( hoop ik..)
  maandag 23 april 2007 @ 14:30:43 #239
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48632489
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
het is speciaal brood zonder de bekende allergenen.
ze had nooit gluten gehad dus kon daar niet op getest worden omdat ze nog geen antistoffen voor heeft kunnen maken.

we kijken het nog even aan blijft het zo stoppen we er mee..
Aha. Sorry.
pi_48635684
Evenstar, wat naar dat ze toch reageert... dikke knuffel voor jullie meiske

Wij kunnen eindelijk melden, dat Sara, inmiddels bijna 20 maand oud, ein-de-lijk uit een tuitbeker drinkt. Ze kon het al wel, maar vertikte het gewoon. Gisteren waren we een middagje op een braderie en we hadden alleen de tuit meegenomen, en ze dronk zowaar een hele beker leeg. De rest van de dag en vandaag tot nu toe ook alleen maar tuit
Ik werd zo moe van die fles en het gewkijkl en geslinger met die fles, ben echt superblij nu
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 april 2007 @ 17:23:19 #241
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48639079
Goedzo Sara! Kim gooit alleen maar met de tuitbeker, of kauwt erop.

Kim was vandaag mee naar ggz. En ze was zo lief! Goed luisteren en een paar slokjes water uit mijn mok gehad. Iedereen smolt toen ze haar zagen. Ze wilde bij elke kamer naar binnen lopen. En zwaaide naar iedereen die ze tegen kwam. En maar dagdag!!! roepen.
pi_48645197
Wat goed Saartje!!

Evenstar, wat balen weer!

Mammietje, bij ons groeit het bloemetje ook niet.. geen idee hoe ie zou moeten groeien..

Kim

Amber kan zelf uit een beker drinken. Ze probeerde het wel elke keer maar dan was het een zooitje. Vandaag pakte ze mijn beker en ging ze heeeeel voorzichtig drinken en het ging hartstikke goed
later werd eht wel een zooitje hoor, maar toen was het natuurlijk niet interessant meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 april 2007 @ 20:34:09 #243
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48646122
Goedzo Amber!
  maandag 23 april 2007 @ 20:58:23 #244
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_48647091
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, wat naar dat ze toch reageert... dikke knuffel voor jullie meiske

Wij kunnen eindelijk melden, dat Sara, inmiddels bijna 20 maand oud, ein-de-lijk uit een tuitbeker drinkt. Ze kon het al wel, maar vertikte het gewoon. Gisteren waren we een middagje op een braderie en we hadden alleen de tuit meegenomen, en ze dronk zowaar een hele beker leeg. De rest van de dag en vandaag tot nu toe ook alleen maar tuit
Ik werd zo moe van die fles en het gewkijkl en geslinger met die fles, ben echt superblij nu
Coole babe!
  maandag 23 april 2007 @ 20:58:58 #245
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_48647115
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:15 schreef Vicky het volgende:
Wat goed Saartje!!

Evenstar, wat balen weer!

Mammietje, bij ons groeit het bloemetje ook niet.. geen idee hoe ie zou moeten groeien..

Kim

Amber kan zelf uit een beker drinken. Ze probeerde het wel elke keer maar dan was het een zooitje. Vandaag pakte ze mijn beker en ging ze heeeeel voorzichtig drinken en het ging hartstikke goed
later werd eht wel een zooitje hoor, maar toen was het natuurlijk niet interessant meer

En coole chick Amber ook!
pi_48657580
Even een oortjes-update van Sara, ze lopen nog steeds, links erger dan rechts. Ik ben bang dat het toch een AB-kuur gaat worden, want hoewel het er allemaal wel uitloopt (en dus niet in het oor blijft zitten) zijn we nu alweer 2 weken verder met lopende oortjes.
Ze is verder wel redelijk vrolijk, maar gewoon niet helemaal haarzelf, een beetje uit d'r doen. Ze leert wel enorm veel nu, dus misschien heeft het daar ook mee te maken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48657622
oh jeetje Fuente, het houd ook niet op bij jullie he... Wat vervelend zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48659883
Jeeh wat het gaat het allemaal snel met de kindjes hier. Fuente en Sara, hopen dat het snel beter gaat . Evenstar en Arwen, jammer van het brood, zat hier met een brok in de keel te lezen, eerst de foto's en dan toch deze afloop. Jammer

Ik post niet veel meer maar ik zal toch maar weer eens een update doen over Merlijn. We zijn gistren naar de oogarts geweest, Magneet heeft een lui oog dus dat moet toch bijgehouden worden bij Merlijn om er op tijd bij te zijn. Gelukkig zijn zijn ogen nu nog goed.
Vorige week heeft de manueel therapeut de bekjes van merlijn gecorrigeerd, hij loopt nog steeds een beetje scheef met afwijking en is nu doorgestuurd naar de kinderfysio.
pi_48677127
even een korte snelle update: Sara bloedt uit haar oortje, om 19:10 moeten we bij de huisartsenpost zijn.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:47:06 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48677272
ach rana je raakt er aan gewend op siommige dagen breekt het je ( zoals vandaag) je dat constance gevecht gemiep gepier even niet meer kan verdragen ,maarjah we blijven doorgaan en hopen.

Fuente wat naar hopenlijk misschien iets kapots gekrabt . echt but zo denk aan jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')