Als het kan ... schroom niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Owja, tuurlijk. Als ik zo dichtbij kan komen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hahaha, nee een grote soeplepel natuurlijk![]()
En hoe reageerde Natasja?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat als Huub met Natasia zou slapen hij de poort uit zal lopen.
Huub springt op en roept Natasia (die op bed ligt). Eric verslikt zich bijna in zijn patat want hij moet mee naar beneden en hij wil Natasia wakker maken en híj vertelt het.
Jaap vroeg of het oké was of hij de anderen kon vertellen hoe hij aan de 100 cp''s kwam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Marrije het volgende:
Net gemist watvoor snode plannen Jaap en Brian buiten stonden te smeden.
Gewoon ff een pasje maken van de smaakpolitiequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tafel reserveren en dan doodleuk de keuken inwandelen, onder het mom van "ik dacht dat dit het toilet was!"
Thanks, heb ik ook gemist, hoe hij eraan kwam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap vroeg of het oké was of hij de anderen kon vertellen hoe hij aan de 100 cp''s kwam.
Brian zei dat hij gewoon de waarheid kon vertellen.
Now we're talking!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gewoon ff een pasje maken van de smaakpolitie![]()
Die zei half slaperig dat Wilgo dat niet goed zou vinden.quote:
Ja Petra, als je daar toch staat kun je dat mooi doen en evt. het woord poeder rond strooienquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Informatie doorspelen, Brian en Jaap die het cadeautje van Sylvia tijdens de ballonnenactie hebben gestolen.
Daar heeft Brian hem mee omgekocht om de immuniteit van Sylva te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks, heb ik ook gemist, hoe hij eraan kwam.
Gewoon schreeuwen: "Jaap en Brian zijn dieven!!!!! kadootje Sylvia!!!!"quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Owja, tuurlijk. Als ik zo dichtbij kan komen![]()
Heeft ze drie dagen op rij voorgelezen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft al 3 dagen op een rij de kindertjes van Nederland teleurgesteld.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar heeft Brian hem mee omgekocht om de immuniteit van Sylva te bewerkstelligen.
ik stem tegen, weg met dat mens!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Om half negen is er iets. Stemming of Lieke mag blijven slapen zaterdag???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |