mja, het zal best eens kunnen dat M alleen maar resultaatgericht te werk gaat, maar het lijkt mij dat hij ook gewoon overal een beredenering voor heeft.quote:Op maandag 23 april 2007 12:37 schreef wdn het volgende:
Het verschil tussen L en N/M zit'm niet in L of N of M maar in de omstandigheden.
L heeft zich laten inpakken door zijn eigen aanhang: hij wilde VEEL en VEEL verder gaan met Misa Misa en Light toen hij ze had vastgezet.
M is zonder enig twijfel gewetensloos. Of er nu 1,2 of 100 mensen gedood moeten worden Kira zal worden gevonden.
Oh en ik denk dat het in elk geval moeilijk wordt om het nivo te halen van de eerste arc (dus t/m de dood van L). Sommige blogs stelden al dat de manga niet meer zo sterk is als met L. Maar dat zien we vanzelf wel weer![]()
maar light heeft daar ook redelijk t handje van hoor... alhoewel, zijn zusje..quote:Op maandag 23 april 2007 13:48 schreef boyv het volgende:
[..]
mja, het zal best eens kunnen dat M alleen maar resultaatgericht te werk gaat, maar het lijkt mij dat hij ook gewoon overal een beredenering voor heeft.
Anyway, het kan nu misschien wel spannender worden, aangezien Light in een gevaarlijke positie komt, als M inderdaad 'gewetensloos' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand weet wie L is he, alleen het onderzoeksteam en Watari wisten het.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:38 schreef Bura het volgende:
Ik vind het jammer dat L's complete onderzoek is verdwenen, ik snap eigenlijk ook niet waarom de politie L's laatste plan niet doorzette. :/ Omdat Light dat niet wou? Als nieuwe L?
In 9 afleveringen kun je een hoop namen kwijt in een notebookquote:Op donderdag 26 april 2007 12:18 schreef koffiegast het volgende:
Vond dat Light nogal erg zijn domme / onwetende kant liet zien dit keer, maar de dingen gaan komen worden nog wel eens zeer interessant, vraag me alleen af hoe ze het nog in 9 afleveringen gaan afronden
Volgens mij begrijp je me niet helemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 09:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niemand weet wie L is he, alleen het onderzoeksteam en Watari wisten het.
Ik geloof het ook niet neequote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef Bura het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van L:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:20 schreef Bura het volgende:
Inderdaad, hoeveel zijn er nou in de omloop? XD
Oh ja, voor de mensen die Near's echte naam willen weten (we weten die van Mello nu ook immers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van L:manga zeker/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op een gegeven moment kreeg ik het idee dat er 3 deathnotes waren... misschien heb ik wel gelijk, want als het goed is is de eerst van Ryuk, 2e van Rem (die hij overigens van die dode kreeg) en nu opeens een 3e die zijn deathnote terug wilt (of is dat die van rem?)
naja we zien het volgende week, geen zin in veel filosiferen erover
Wat ik wel apart vond was dat toen Yagami zijn hartslag verdween en al, dat die dokter zegt van 'i'm sorry' Oo
Dank je. Nu is het weer ff wat duidelijker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:34 schreef Bura het volgende:
Nou even kijken;
Ryuk had 2 death notes, zijn eigen en degene die hij van Shidoh had gepikt. Die van Shidoh liet hij vallen in de mensenwereld.
Rem had er ook 2, die van haarzelf en die van Jealous, die Misa kreeg.
Light kreeg die van Rem zodra Rem was gestorven.
Light's oude Death Note had Higuchi, en die kreeg de politie later. Mello kreeg hem later in handen en deze werdt dus teruggegeven aan Shidoh in deze aflevering.
Er zijn nu dus nog 3 death notes, die van Misa, die van Rem(nu van Light), en de Death Note van Ryuk die Ryuk nog steeds zelf bij zich heeft.
Thnx voor de opheldering, dat maakt het weer wat leuker om te kijken. Want ik snapte er even geen bal meer van. Goede aflevering weer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:34 schreef Bura het volgende:
Nou even kijken;
Ryuk had 2 death notes, zijn eigen en degene die hij van Shidoh had gepikt. Die van Shidoh liet hij vallen in de mensenwereld.
Rem had er ook 2, die van haarzelf en die van Jealous, die Misa kreeg.
Light kreeg die van Rem zodra Rem was gestorven.
Light's oude Death Note had Higuchi, en die kreeg de politie later. Mello kreeg hem later in handen en deze werdt dus teruggegeven aan Shidoh in deze aflevering.
Er zijn nu dus nog 3 death notes, die van Misa, die van Rem(nu van Light), en de Death Note van Ryuk die Ryuk nog steeds zelf bij zich heeft.
Koouweeequote:Op donderdag 3 mei 2007 18:34 schreef Bura het volgende:
Ik hoop het, ik vond hem wel een grappige Shinigami XD Vooral toen ie chocolade at en Mello zo eng vondt XD
Wij zijn allemaal beschaafde mannen met uitzondering van Strawberryquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Koouweee
verbaasd me dat er nog niemand iets heeft gezegd over misa in lingerie ;P
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal beschaafde mannen met uitzondering van Strawberry.
Nee, 3 Mei, dat zou dus morgen een week geleden zijn. Onthouden jullie nou echt niet de dagen waarop de series uitkomen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Samsonneke het volgende:
Kuro-Hana had 29 rond dit tijdstip vorige week toch al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef torn_Machina het volgende:
Een fansub is nooit te laat.![]()
Ep 30 gereleased.![]()
Jammer van dat transformer speelgoed he ?quote:
Hij heeft 2 jaar (als het niet meer is) geen grote vijanden gehad, Dan zou iedereen wat uit de roulatie zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Jammer van dat transformer speelgoed he ?
edit: light is wat minder scherp sinds L er niet meer is, of is het de vermoeidheid? tijd voor vakantie met misa misa![]()
Err? Transformer speelgoed? Ik snap het ff niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Jammer van dat transformer speelgoed he ?
edit: light is wat minder scherp sinds L er niet meer is, of is het de vermoeidheid? tijd voor vakantie met misa misa![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef rakotto het volgende:
[..]
Err? Transformer speelgoed? Ik snap het ff niet.![]()
Ow, dat ja. Near heeft gewoon een hekel aan me.quote:
quote:
maak hem maar alvast, want ik ga hem weer openenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het goed als ik binnenkort (voor deel 3) probeer een leuke OP te maken?En die dan ook als standaard op de Wiki zet. Want de huidige is ook goed, maar nog niet compleet imo. Althans, als het me lukt. Ik heb wel een leuk idee.
Wordt het dan niet te lang?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef Bura het volgende:
Niiice, misschien ook een stukje over de karakters? :3
Kan dat plaatje ook eventueel gebruiken inderdaad. Maar op dit moment laat ik het even zo.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:59 schreef Bura het volgende:
L moet blijven, hij is toch een beetje één van de boegbeelden van Death Note als je mij vraagt.
[afbeelding]
Gebruik anders dit plaatje... Dat is aflevering 3 al, dus ;p
(Niet hotlinken trouwens...)
Moet "dan" zijn denk ik ^^quote:De serie is zeker een aanrader en waarschijnlijk anders an je gewend bent.
truequote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef wdn het volgende:
...
Maar wie ben ikIk vind de OP goed. Mis alleen een Ryuk plaatje maar daar kan ik mee leven
![]()
die grote post of die met Ryuk...of samen ? (4 grote plaatjes niet beetje veel dan?)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik gepaste heb hier boven ergens.
En er staat een link van de wiki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |