quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Woow.. Goeie vertalingShinu bedoel jeSPOILER: tis nog steeds een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reincarnation van de eerste Kira op volle toeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef wdn het volgende:
Jaaaaaaaaa hij's doooooooooooooooooooood.
Alhoewel de volgende aflevering heet Reincarnation![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Spoiler als je het gaat vertalen: 「L」の死んね
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef koffiegast het volgende:
[..]
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En shinnda had wel goed gewezen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Qunix op 05-04-2007 12:48:24 ]
shinda, zou is doodgegaan betekenen of als je het wat vaag zegt (als ik het goed heb) dit betekenen : shi nda: is dood 'zeg ik je' (declaratief uitleggend dat ie dood is). Maar shinda past niet bij de zin L no shinda.quote:
25quote:Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet niets lezen nog, maar ben zowat (?) weer bij. Nu bij 23.. wat is de laatste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest er even uit.
quote:
Ja, dus? het is overduidelijk dat Rem meer gevoelens heeft voor Misa.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef rakotto het volgende:
ff voor de duidelijkheid. Rem is een vrouw. Dat werd in de manga gezegd.
In de serie ook!!!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef rakotto het volgende:
ff voor de duidelijkheid. Rem is een vrouw. Dat werd in de manga gezegd.
De anime heeft veel afwijkingen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Die "yaoi" scene zat dus niet in de manga heb ik begrepen?
Ben blij dat het in de anime wel zat, voegde iets meer drama toe.
Ja, dat heb ik ok al gelezen. Niemand anders behalve L mag Light/Kira gevangen nemen... imo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef wdn het volgende:
[..]
In de serie ook!!!!!
[..]
De anime heeft veel afwijkingen inderdaad.
Afwijkingen die gelukkig niet storen en dus extra dimensie geven aan de anime
Ik vind het wel OK
Vanaf nu zou de manga bergaf gaan is me verteld
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ok al gelezen. Niemand anders behalve L mag Light/Kira gevangen nemen... imo.
Dat was zijn leven en missie, die hem nu is afgenomen.
SPOILER: soort van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:03 schreef wdn het volgende:
[..]SPOILER: soort van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef wdn het volgende:
De anime heeft veel afwijkingen inderdaad.
Hmmja daar zit wat in. Maar toch herinner ik me zijn dood iets anders, van de manga.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef koffiegast het volgende:
hoe hij keek toen L stierf leek me duidelijk zat
boeie of het met jezus en judas hadquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef Bura het volgende:
En die voetmassage scene is een verwijzing uit de bijbel tussen Jezus en Judas... Zoiets las ik
Neej dat deed hij niet. L is precies doodgegaan zoals in de manga.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens kan aan mij liggen, maar.. vertelde in de manga Light niet tegen L dat hij Kira weer is?
Dat dacht ik toen gelezen te hebben.. in elk geval was zijn dood iets anders.
Sorry!! Ik was lui.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef Bura het volgende:
-Strawberry- : Upload je avatar AUB op je EIGEN host want mijn bandwidth gaat er op deze manier aan (Lycos haalt accounts offline waarbij veel geleeched wordt).
En die voetmassage scene is een verwijzing uit de bijbel tussen Jezus en Judas... Zoiets las ik
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:47 schreef Bura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het toch wel mooi zo vlak voor pasen(Nee ik geloof niet trouwens
)
En tja, verwijzing of niet... L x Light = hawt![]()
Was eigenlijk hetzelfde. In de manga stonden nog vele denkwolkjes bij Rem, Light en L. En op het eind dacht L".. 'i knew it , i wasn't wrong.'.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmja daar zit wat in. Maar toch herinner ik me zijn dood iets anders, van de manga.
Dus dit kwam als een complete verrassing.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Was eigenlijk hetzelfde. In de manga stonden nog vele denkwolkjes bij Rem, Light en L. En op het eind dacht L".. 'i knew it , i wasn't wrong.'.
![]()
Woah zelfs dat weet ik niet meer. Maar zoals hierboven het al vermeld is, kon je dat wel aan de blik zien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Was eigenlijk hetzelfde. In de manga stonden nog vele denkwolkjes bij Rem, Light en L. En op het eind dacht L".. 'i knew it , i wasn't wrong.'.
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef koffiegast het volgende:ik heb episode 26 nog niet gezien, maar in aflevering 25 staat hier een zeer duidelijke verwijzing naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 24 en 25 vond k echt geniaal![]()
en in ep 24 als Ryuk weer eens een appeltje krijg, dan kijkt hij echt zo![]()
![]()
<--------------The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
Doe het in een spoiler !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verdommequote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Bura het volgende:
Laat ik maar even beginnen!
[ALLEEN LEZEN ALS JE 26 GEZIEN HEBT!!]
defdffsdfdsgfsdjgfhsdgf
d
f
sd
f
sd
fsd
f
sd
Aw, ik mis L en Watari![]()
Trouwens, zijn we nu qua death note in 2012 ? Zou wel dom zijn. En dan houdt Light het lang uit met Misa XD
Maar waarom zou L zijn "wekker" zetten, pas zoveel jaar na zn dood? Ik denk/hoop dat het een "what if" toekomst is![]()
SPOILER: DN 2e filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten tot de animé is afgelopen
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Joh, dit volgt de japanse reeks :S Aflevering 26 is GISTER al uitgekomen... Stel je niet zo aanquote:Doe het in een spoiler !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verdomme![]()
![]()
Aansteller. Dat is altijd al zo hier en lees dan ook niet alles.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe het in een spoiler !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verdomme![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef koffiegast het volgende:Ik heb 26 ook nog niet gezien, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in episode 25 in het begin zag je watari met iemand waar je alleen het kapsel van zag. Dat kapsel leek sterk op dat van L. Misschien is het wel een weeshuis waar ze voor stonden, of een huis voor kinderen met bijzondere gaven. Hmm mysterie iig. Je zou gelijk kunnen hebben daarin.
SPOILER: over DIE 2 nieuwe gastenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clyde: dat was een terugblik naar het moment waar L voor het eerst bij het weeshuis kwam.
Oh en met Rem dood wil ik een nieuwe shinigami zien![]()
OF Ryuk moet vaker appels krijgen
Trouwens dat shot van Ryuk rond 18:15 was gewelding
Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja, want ik had het immers ook over de CONCLUSIE van deze anime. (sarcasme)quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef SureZal het volgende:
dan kan ik net zo goed mijn spoiler over de film ook weghalen gezien deze al een tijdje uit is :/
<----------- zoietsquote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef wdn het volgende:
Trouwens dat shot van Ryuk rond 18:15 was gewelding
ok, je hebt niet het einde lopen spoilen (thank godquote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Bura het volgende:
[..]
Ja, want ik had het immers ook over de CONCLUSIE van deze anime. (sarcasme)
Ennnn, dit topic gaat over de anime, niet de film (vooral iig).
Ik heb het EINDE voor niemand lopen spoilen, dus maak aub niet zo'n belachelijke vergelijking.
![]()
Beter dan diequote:
SPOILER: voor het geval men klaagtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Een puzzel die blijkbaar alleen voor hoogintelligente is weggelegd.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef wdn het volgende:
[afbeelding]
En deze puzzel is godsonmogelijk. Allemaal witte stukjes.![]()
van een blik zou ik zeggen dat het maar zo'n 15x30-40 stukjes zijn, 450-600 dus, als je dan kijkt naar stukjes met 1 kant geen en sommige 2 wordt al weer 15+28-38x2 stukjes, dat is 86 tot 106 stukjes, daarbij kun je als je goed kijkt ook specifieke rondjes opmerken en langzamerhand aan mekaar samenvoegen. Blaat kga te ver afdwalenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een puzzel die blijkbaar alleen voor hoogintelligente is weggelegd.![]()
SPOILER: over die 2 nieuweOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Bura het volgende:
Deze screencap heb ik van Misa gemaakt voor een Misa fan op MSN XD
[afbeelding]
vooral die jaquote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef wdn het volgende:
De tekst onder de plaatjes is ook goed
[afbeelding]
L uses 4 000 pt font whenever possible
Het zal je verrassen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij was het toch beter geweest als ze met een heel nieuw personage kwamen en niet zo'n L look-alike.
tijdsprong van l's dood naar de nieuwe venten en dus zusje is een duidelijk beeld dat ze al paar jaar voorbij waren sinds l doodquote:Op zondag 22 april 2007 18:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er verschillende tijdsprongen in deze aflevering. Die handlangers hadden het erover dat M ze al anderhalf (ofz0o) jaar hielp. En die dochter is ook opeens veel ouder. Heb ik iets gemist?
Jups 4 jaar.quote:Op zondag 22 april 2007 18:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er verschillende tijdsprongen in deze aflevering. Die handlangers hadden het erover dat M ze al anderhalf (ofz0o) jaar hielp. En die dochter is ook opeens veel ouder. Heb ik iets gemist?
Near heeft misschien wat van L weg, maar Mello zeker niet (imo).quote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij was het toch beter geweest als ze met een heel nieuw personage kwamen en niet zo'n L look-alike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |