In het eerste of tweede jaar van mijn studie moest ik nog wel een Prisma-pocket over het onderwerp aanschaffen. Want ja, we moesten ook een verhaal van Mulisch bespreken! Toch is daar maar weinig van blijven hangen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Griekse mythologie had ik ook wel willen krijgen. De taal kan me verder gestolen worden.
Palmens boeken een klein beetje kennende zal dat voornamelijk te onpas zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees nu Lucifer van Connie Palmen, en die voert karakters op die ook weer te pas en te onpas refereren aan mythologische figuren.
Ik heb ook twee fouten ontdekt. Wil je ze weten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:31 schreef broer het volgende:
[..]
Palmens boeken een klein beetje kennende zal dat voornamelijk te onpas zijn.
De eerste fout is dat je het boek überhaupt leest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook twee fouten ontdekt. Wil je ze weten?![]()
Ik ben niet zo geïnteresseerd in slagen. Maar verbeelding is niet snel té rijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:32 schreef Frollo het volgende:
Och, ik heb het allemaal wel zeer uitgebreid gehad, Griekse en Romeinse mythologie, maar laat ik jullie dit vertellen: het helpt niet om te slagen in het leven of zo.
En is dat jouw persoonlijke mening, broer, of heb je soms een recensie gelezen? Dat doe jij toch, eerst in VN of HP lezen of het wel wat is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef broer het volgende:
[..]
De eerste fout is dat je het boek überhaupt leest.
Wat is de tweede?
Jazeker. Hoe weet je anders welke boeken je moet lezen op je koffietafel moet leggen en welke niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Lienekien het volgende:
En is dat jouw persoonlijke mening, broer, of heb je soms een recensie gelezen? Dat doe jij toch, eerst in VN of HP lezen of het wel wat is?![]()
Een als/dan-fout. Wat schattig. Een Limburger die overcompenseert.quote:"De vriendschap met Lucas was ook niet gaan tanen toen deze van de ene op de andere dag de toornige God van de gereformeerden afzwoer en even luidruchtig zijn afvalligheid preekte dan daarvoor zijn geloof."
Slordige (eind)redacteur, vooral.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef broer het volgende:
[..]
Een als/dan-fout. Wat schattig. Een Limburger die overcompenseert.
Ik las het in eerste instantie alsof het terugsloeg op 'het volk'. Dat zie je ook vaak, namelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:48 schreef Lienekien het volgende:
Dat is niet de fout die ik bedoel.
(En inderdaad, klasse is vrouwelijk.)
Had je maar op moeten letten bij geschiedenis.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:53 schreef broer het volgende:
Maar nu wil ik wel weten wat er mis is met die zin.
Niet zo happen, Lienekien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
En for the record, dat boeit me totaal niet.
O, ik dacht dat er een taalfout in zat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Had je maar op moeten letten bij geschiedenis.
Oké. Het is weer mooi geweest, begrijp ik?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Ach, anders kom jij weer zo lullig over.
De bedwelming was volgens Marx zelfverkozen. Godsdienst was in zijn visie opium van het volk, niet voor het volk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat er een taalfout in zat.
Op het gebied van geschiedenis slik ik inderdaad werkelijk álles voor zoete koek.
Zaten wij op dezelfde school ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef dwerg het volgende:
Latijn vond ik geen probleem, maar voor Grieks hadden we een wat oudere vrouw (een jaar of zeventig) en óf zij kon niet lesgeven, óf onze klas was gewoon collectief kut in Grieks.
Ik zit momenteel midden in de eindredactie van een boek over Star Wars, van regisseur George Lucas, dus jullie begrijpt dat ik bij dit citaat even met m'n ogen knipperde.quote:"De vriendschap met Lucas was ook niet gaan tanen toen deze van de ene op de andere dag de toornige God van de gereformeerden afzwoer en even luidruchtig zijn afvalligheid preekte dan daarvoor zijn geloof."
Dat ga ik natuurlijk ook doen. Als ik hem inderdaad goed vind.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho. Ik heb 'm gekocht, he. Laat daar geen misverstanden over bestaan.
Ik ken de eerste cd eigenlijk nauwelijks. Maar 'North American Scum' vind ik een zeer goed nummer, dus ik ben benieuwd naar de rest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vond je de eerste goed? Zo ja; kopen.
Dan gaat de plaat je prima bevallen, broer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ken de eerste cd eigenlijk nauwelijks. Maar 'North American Scum' vind ik een zeer goed nummer, dus ik ben benieuwd naar de rest.
Nee, ik heb gek genoeg maar weinig vrienden die mijn muzieksmaak zodanig delen dat het leuk wordt om samen naar muziek te luisteren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ging jij tijdens tussenuren ook met je boezemvriend bij de Music Store muziek luisteren, broer?
Erg goede plaat inderdaad. Heb je The Field al gevonden? Dat is niks voor jou overigens Claudia.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Hij's weer heerlijk, Coby!
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:19 schreef Z het volgende:
[..]
Erg goede plaat inderdaad. Heb je The Field al gevonden? Dat is niks voor jou overigens Claudia.
In cola, en in straciatella-ijsjes.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee. En altijd zin in cola.
Gokje. Het is 'ambient techno' volgens de hokjestheorie. Plaat heet From Here On We Go Sublime.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee.
En waarom is dat niks voor Claudia?
Nee, maar wel een nare ziekte.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jouw eerste liefde heeft nu een leuk vriendje, neem ik aan?
Ik ben een open boek, hè?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef Z het volgende:
[..]
Gokje. Het is 'ambient techno' volgens de hokjestheorie. Plaat heet From Here On We Go Sublime.
http://www.myspace.com/thefieldsthlm
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn eerste liefde (...) leek op Jason Donovan.
Het is ook niks geworden, hoor. Niet dat ik hem niet geweldig vond, maar ik was preuts.quote:
Ik krijg er wel een beetje een Human League-gevoel bij, Do2.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Someone Great is alvast de single van 't jaar.
Momentje, Gellius, dan plak ik eerst even een post-it op document GB-A8-2339717 dat het vakje voor de (72) code niet volledig is ingevlud!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Gellius het volgende:
Even koffierukkensnelietsstukmakenvandebaas JAM. Hop hop.
Meer geld. Minder uren. Fair enough.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:10 schreef Gellius het volgende:
Elders? waarom, in vredesnaam?
Is dat niet de Childlike Empress uit dequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:14 schreef Z het volgende:
Ik denk dat dit mijn eerste verleifdheid was.
[afbeelding]
Fuchurquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat niet de Childlike Empress uit deNeverending Story
?
[afbeelding]
Nou ja, aan de ene kant denk ik: 'Och, daar voel je niets van.', en daar valt een hoop voor te zeggen. Aan de andere kant vind ik het me moeilijk voor te stellen dat een meisje met een slechte houding nog echt héél mooi kan zijn. Een beetje een galante draf vind ik toch wel èrg fijn hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
Een fysiek slechte houding ja. Een beetje puberaal doen kunnen we allemaal wel.
Oh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef Gellius het volgende:
Wat 'n smakeloze opmerking, Tha_Erik.
Hm juist. Daar heb je een punt. Het is overigens verbijsterend hoeveel vrouwen niet op hoge hakken kunnen lopen en het toch doen. Het is ook vast heel moeilijk, begrijpikallemaalwel, hebikookbegripvoor, iedereenmoetdoenwattiezellufwil, maar toch, maar toch. Met Wouter Bos zeg ik: "deze wereld kan zoveel bèter."quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, aan de ene kant denk ik: 'Och, daar voel je niets van.', en daar valt een hoop voor te zeggen. Aan de andere kant vind ik het me moeilijk voor te stellen dat een meisje met een slechte houding nog echt héél mooi kan zijn. Een beetje een galante draf vind ik toch wel èrg fijn hoor.
Er staat vanavond weer erwtensoep voor je klaar. De allerlaatste keer van het seizoen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef JAM het volgende:
Ha! Daar is Claudia weer! Ons eigenste große illustrierte Wörterbuch der niederländische Sprache!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat niet de Childlike Empress uit deNeverending Story
?
[afbeelding]
Bij mannen heet zoiets weer 'nonchalant' (gebogen schouders, een slepend beentje); vrouwen vinden het charmant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef Gellius het volgende:
Wat vind jij overigens van mooie (hèle mooie) meisjes met een slechte houding, JAM?
Erwtensoep, erwtensoep...ik heb sinds mijn zevende geen soep meer gegeten en dat wilde ik ook zo houden, Claudia. Nee, ik kom van de zomer wel langs, voor iets Spaans met een wijntje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er staat vanavond weer erwtensoep voor je klaar. De allerlaatste keer van het seizoen.
Ik ben ook een héle charmante man, Claudia.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij mannen heet zoiets weer 'nonchalant' (gebogen schouders, een slepend beentje); vrouwen vinden het charmant.
Dat was toenik <10 was de mooiste en meest mysterieuze vrouw ter wereld.quote:
Deze zomer wordt het Portugees! Bakeljauw, aardappelen, dat soort shit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Erwtensoep, erwtensoep...ik heb sinds mijn zevende geen soep meer gegeten en dat wilde ik ook zo houden, Claudia. Nee, ik kom van de zomer wel langs, voor iets Spaans met een wijntje.
Same here.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat was toenik <10 was de mooiste en meest mysterieuze vrouw ter wereld.
Nee. Ik niet, in ieder geval.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:01 schreef Frollo het volgende:
Het oneindige verhaal, ja, dat was het eerste boek waarom ik moest huilen.
Doen jullie dat wel eens, huilen om een boek?
Nee, ook niet als het héél zielig is.quote:
Mijn tante heeft wel eens verteld dat ze een bepaald boek, waarvan zij en ik de titel niet weten, zo eng vond dat ze het op een gegeven moment dicht moest doen om niet te gillen.quote:
quote:Weich-biegsame kupferne Klammern (2,5 cm lang, 1cm breit), die ganz ohne Gefährdung des Papiers auf die Buchseite gesteckt werden können. So dienen sie beim geschlossenen Buch als Lesezeichen oder verweisen, vielfach über das Buch verteilt, durch ihre Pfeilgestalt zeilengenau auf die bisherigen Lektürefunde. 50 Stück in einer Blechdose.
Oh, wat een leuke dingen zijn dat. Ik vrees alleen dat je er geen patent op krijgt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef sigme het volgende:
Om twee fouten in een roman snel terug te kunnen vinden beschikt natuurlijk iedere TTK'er over
Lesezeichen Kupferblech, of niet?
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ook niet... nu ja, misschien kijk ik soms wat zorgelijk als het niet zo best gaat met mijn favoriete karakter..quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef JAM het volgende:
Nee, dat doe ik ook niet. Gillen om boeken. Soms lach ik om een boek, maar verder dan dat ga ik eigenlijk niet.
Ja, een beetje een besmuikt lachje, of een beetje een weemoedige blik, dat wil er ook nog wel van af. Maar huilen, gillen, schateren, nee, daar doe ik allemaal niet aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik ook niet... nu ja, misschien kijk ik soms wat zorgelijk als het niet zo best gaat met mijn favoriete karakter..
Ja, zulke dingen kunnen heel mooi zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef JAM het volgende:
Ik heb de week voordat ik met vakantie ging werkelijk een prachtige ketting gemaakt van paperclips. Eeuwig zonde dat ik die niet meer kan vinden.
Ze komen van de poepiesjieke winkel manufactum. Ik kan de catalogus aanraden, echt waar, prachtig. En een bezoek aan Waltrop ook.quote:
Die Japanners waren ook vrij fout in de oorlog.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef JAM het volgende:
Oh! Ha! Duitsland! Nee, laat maar zitten! Dat gore kampbeulenvolk! Geen cent van mij die naar Merckel en haar Chri-ss-tenvrienden gaat hoor!
Dat was niets anders dan een reactie op de Chinese agressor, Lienekien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die Japanners waren ook vrij fout in de oorlog.![]()
Ouderwetse handgemoffelde Deutsche grundlichkeit!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:33 schreef JAM het volgende:
Manufactum? Waltrop?
O, juist. Dat zal ik aankaarten de volgende keer dat ik een kampslachtoffer spreek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat was niets anders dan een reactie op de Chinese agressor, Lienekien.
En ze hebben Berlijn, ook niet onaardig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef JAM het volgende:
Ze hebben wel de prachtigste achternamen. Ik ben vandaag al Klatzer, Stengl en Platzgummer tegen gekomen..
Doe dat Lien, vertel dat stel onderdrukkers maar eens flìnk de waarheid !quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, juist. Dat zal ik aankaarten de volgende keer dat ik een kampslachtoffer spreek.
Hééé, nou zie ik het ook. Mod waarvan? POL?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Frollo het volgende:
Sigme, mag ik je feliciteren met je modschap?
Maar niemand die je dwingt, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:55 schreef sigme het volgende:
POL ja, en of het iets is om mee gefeliciteerd te worden betwijfel ik.
Maar bedankt, toch.
O, jij draait het leuk om, zie ik wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Doe dat Lien, vertel dat stel onderdrukkers maar eens flìnk de waarheid !
Plichtsbesefquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar niemand die je dwingt, toch?
Inderdaad. Hoe hou je het vol, vraag ik me wel eens af.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:55 schreef sigme het volgende:
Maar bedankt, toch.
Ik kan me daar grotendeels in vinden. NWS heb ik er nog wel in staan, maar POL allang niet meer (om maar te zwijgen over ONZ en KLB en meer van dat soort troep.) Ik babbel ook liever over kattenvoer en slechtvalken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe hou je het vol, vraag ik me wel eens af.
Ikzelf heb POL en NWS toevallig vanochtend uit mijn AT gegooid. Het Louis Sévèke-topic was de druppel, ik heb er verdorie wakker van gelegen! Het spijt me vreselijk, maar ik kan er even niet meer tegen, tegen die lompe gasten met hun in één woord walgelijke meningen.
En het lullige is, ze lezen wél hun kranten, ze kijken wél hun actualiteitenrubrieken, ze houden het wél mooi bij allemaal, stukken beter dan ik in ek geval. Dus in een discussie maak ik niets klaar, terwijl ik wéét dat ik toch een beter mens ben.
Die discrepantie kon ik even niet meer aan en daarom ga ik voorlopig doen alsof Fok gewoon een leuk forum is waar gezellig over muziek, films en boeken gebabbeld wordt.
Ik heb echt beschamend veel slowchattopicsquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:18 schreef sigme het volgende:
Ik zal wel een afwijking hebben. Ik kom pas sinds een paar maanden wel wat buiten POL, en afgezien van de ttklpt vind ik buiten POL weinig van mijn gading.
ONZ, KLB, kom ik nooit. Wat zal ik mijn tijd verdoen met geklaag & onzin? Bovendien zit er geen scherpte in, waarom zou ik een post typen als die niet bedoeld is om iemand ergens van te overtuigen? Behalve in slowchat - maar je kan als forumbewoner toch niet bestaan uit slowchat alléén?
Die zijn niet leuk, die vind jij leuk. En ik dus niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef Frollo het volgende:
Oh, maar ONZ en KLB zijn leuk hoor Lien.
Ik vind het wel grappig om te weten waar al die rages over gaan. Maikuuul, Kees Kankerkachel, de zweefmolen, dat soort dingen. Ik doe er niet aan mee hoor, maar ik volg het wel een beetje.
Oh ja, dat is niet hetzelfde hè?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zijn niet leuk, die vind jij leuk.
Zo kom je makkelijker tot consensus. Anders krijg je al gauw een wellus-nietes-verhaal.quote:
Hoi Sigme!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:55 schreef sigme het volgende:
Maar bedankt, toch.
En een strik om, toch zeker?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus is vandaag jarig, ook zij kreeg wat extra brokjes.
Kut. Nu moet ik wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:16 schreef Gellius het volgende:
*Tschj*.
Regelmatig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:01 schreef Frollo het volgende:
Het oneindige verhaal, ja, dat was het eerste boek waarom ik moest huilen.
Doen jullie dat wel eens, huilen om een boek?
Pardon?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:24 schreef Gellius het volgende:
Daar ben je wel een beetje laat mee, k_man.
Ja, en ik moet nog beginnen. What's the point?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij is ( zo goed als ) klaar met pakken, k.
Flauw gedoe?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is dat voor flauw gedoe, heren?
Sterker, feitelijk is je rol nog minder dan 'dit topic'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt mij niet reduceren tot 'dit topic', hoor.
Ik zou liegen als ik zou zeggen Ik ook van jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Sterker, feitelijk is je rol nog minder dan 'dit topic'.
Wij communiceren alleen via dit topic en niet eens exclusief.
Leg het eens uit dan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Haha. Kom op, k. Zo ingewikkeld is 't toch allemaal niet?
Nee, ik vind het sjouwen en doen ook leuk hoor. Die smalle trapjes opstormen met veel te zware boekendozen, of juist lekker bequem takelen. En dan een biertje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat is als je verhuisd bent, Gel.
Düsseldorf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ga je naartoe, k?
Ik heb ook echt niks aan jou, hè?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef k_man het volgende:
Ik zou gaan inpakken.
Morgenochtend vroeg moet ik weg.
En wanneer ben je terug?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef k_man het volgende:
[..]
De stad bekijken. De Medienhafen, K20, K21.
Je plezier in verhuizen bevalt je dus eigenlijk niet, begrijp ik? Da's paradoxaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat er een plek bestaat die het verlangen om te verhuizen voor altijd wegneemt. Misschien is het geen fysieke plek.
Ze hoopt ooit ergens te mogen wonen waar het zo mooi toeven is,quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je plezier in verhuizen bevalt je dus eigenlijk niet, begrijp ik? Da's paradoxaal.
Dat haal ik er ook uit. Lijkt me de dood in de pot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ze hoopt ooit ergens te mogen wonen waar het zo mooi toeven is,
dat het plezier in verhuizen nooit een plezier meer kan zijn.
Ik heb 't min of meer opgegeven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:38 schreef JAM het volgende:
Ga jij eens een gedicht schrijven Dootje,.
Ja, gelul, schei uit. Hop, aan de dichtelarij jij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb 't min of meer opgegeven.
Ok.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, gelul, schei uit. Hop, aan de dichtelarij jij..
Voor mijn part.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:52 schreef JAM het volgende:
Mag ik je dan ook op een stencil zetten, Do2?.
Houd ik je aan,quote:
De Baarsjes, ik en vind het een leuke buurt. Huis zal denk ik zo'n 180.000 gaan kosten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Woon je in een leuke buurt?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef JAM het volgende:
'Goeiemorgen' m'n geile bolle reet allemaal..
foto??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef JAM het volgende:
'Goeiemorgen' m'n geile bolle reet allemaal..
Ja he, niet die van jouquote:
Ha, een liefhebber.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja he, niet die van jou![]()
Die van JAM natuurlijk![]()
Ik heb er geen last van, AR.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
He, Do2 ook weer wakker
Hoe sta jij tegenover onze lieve vogeltjes??
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Nee, DO wordt nog niet wakker van klokgelui in een aanpalende kerk.
Tegen aanpalende kerken? Ja, erg godsdienstig ben ik niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:51 schreef Gellius het volgende:
Jij bent er toch wel tègen, liene?
Je weet dat de mp3's hier te downloaden zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef JAM het volgende:
'Ja, beste jongens en meisjes, ik ben het met jullie eens, dat het helemaal geen lieve jongen was! Maar hij was wel erg mooi en had een heel mooi, fijn, lief, stout jongenskontje.'
Ja, ik heb ze, ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je weet dat de mp3's hier te downloaden zijn?
Ja, daar hebben we het laatst ook al over gehad. Toen liepen we vast op het luisteren naar het ruischen van het eigen bloed, weet je nog?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef Gellius het volgende:
Tegen het hardnekkige territoriale gedram van die gevederde kutfascistjes, bedoel ik natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |