De niet-rokers krijgen op deze manier een slof cigaretten binnen......quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Die spareribs zien er aangebrand en koud uit...
wat is er dan met er???quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef Black_king het volgende:
Natas is ver heen....
Brian stemt toch tegen, dus dan wordt het eindelijk weer gesjellug, na de stemming weer een paar nachten non-stop rocke...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef Clank het volgende:
Tilly heeft het met Huub over Lieke. Huub zegt dat ze zaterdag blijft slapen. Tilly zegt hoeft daar niet over gestemd te worden?? En ineens lijkt er een kwartje te vallen bij Huub.. nou als ze me dat niet gunnen dán.. dán.. wordt ik erg hoor, dan slaapt er niemand nooit meer.. enz.
Dat zijn toch de dingen die hij zich van te voren kan bedenken?? Dat gebeurde toch óók met Lesley en Bart?!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef pullup het volgende:
Natasia vraagt aan Huub of hij Brian gaat fucken.
dat wordt lachen nu Natasia er niet bij is om Brainless te beschermen!!! Ik zeg: Para-tijd!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Natasia vraagt aan Huub ga je vanavond Brian taggen? Huub zegt dat Brian wat sip keek en dat het goed mogelijk is dat hij dat gaat doen. Natasia geeft aan dat zij geen partij voor hem is vanavond omdat ze teveel heeft gedronken.
Dan vraagt Huub dat als er een stemming zou komen om Lieke te laten blijven zaterdag of Brian dan tegen zou stemmen. Natasia zegt dat die mogelijkheid er idd is maar dat het van haar wel mag.
Huub zegt dat als zoiets wordt tegengehouden hij de boel gaat terroriseren... Natasia zegt dat ze hem er buiten moet laten, maar Huub zegt het is jou vriendje... ik maak iedereen gek.
Waarom halen ze niet gewoon wat spare ribs uit Jaap's reet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Nieuwe spare-Bibs staan voor de deur koud te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |