en terechtquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Black_king het volgende:
Brian wordt begroet als"para-brother"
Heel even dan, want over tien minuten gaan we Star Trek kijkenquote:
Ik heb ze juist net aan, maar natuurlijk komen er net nu weer dj's binnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel even dan, want over tien minuten gaan we Star Trek kijkenOn-topic: ik heb de streams niet aangezet want ik ben nog steeds een beetje flauwtjes van deze middag in de Kooi... eerst al dat geklef met Lieke en daarna met champagne.
Dus vast geen vrienden van Brianquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
Die "dj" is dus een vriend van Rogier.....
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef Clank het volgende:
Wat ziet Amanda er verschrikkelijk uit vandaag... eng gewoon!!
Dit is de poeder-man. Zei hij jeukpoeder ? Ik hoorde alleen poeder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:23 schreef proh het volgende:
één van die gasten heeft jeukpoeder meegenomen voor Brian!!!
Zou kunnen, Brian heeft laatst verklaard nog nooit wiet gerookt te hebben, dus poeder zou zo maar wél kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoorde ik het goed ? Zei een van de dj's tegen Brian "Ik heb poeder meegebracht"
ik hoorde "jeuk poeder"quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is de poeder-man. Zei hij jeukpoeder ? Ik hoorde alleen poeder.
[afbeelding]
volgens mij was het die gast met de staart, hij heeft zojuist iets uit zijn tasje (op het biljart tafel) gehaald en in de cd-koffer gelegd. ik ben benieuwd, maar ik blijf erbij dat ik "jeuk poeder" hoordequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou kunnen, Brian heeft laatst verklaard nog nooit wiet gerookt te hebben, dus poeder zou zo maar wél kunnen.
zo te horen welquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Tis toch niet de bedoeling dat Amanda gaat winnen he.
We zullen zienquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:34 schreef proh het volgende:
ik vermoed dat de "poeder" (wat het dan ook is) nu in de platen koffer zit
[afbeelding]
Dat hopen we dan maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef havefun het volgende:
Volgens mij gaat het die Kok mer om zijn eigen eer dan dat ie zich zorgen maakt voor Amanda.
Hij zei Amanda even apart te willen nemen om eea te leren. Amanda was wat teleurgesteld dat Marc Huub ook wil meenemen maar Marc zei: het gaat me even om jou, ik concentreer me op jou, ik neem jou even apart.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
En waarom is dat volgens jou nu al te horen dan?
ben ook blij voor 'mquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub springt van plezier, hij is blij dat hij morgen met de chef volle-bak mag meedraaien in het restaurant van Marc.
Ze gaat googlelen met Jaap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:42 schreef snetje het volgende:
en nu dus de vraag ... gaat amanda de boel besjoemelen samen met jaapals dat zo is hoop ik dat marc erachter komt en haar diskwalificeerd ....
![]()
Onthouden is wat lastig voor Snollie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze gaat googlelen met Jaap.
Terwijl ze net de tip heeft gegeven om juist na te denken over wat ze heeft geleerd tijdens de lessen.
besjoemelen? hoe bedoel je? wat denk je dat ze samen met Jaap kan doen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:42 schreef snetje het volgende:
en nu dus de vraag ... gaat amanda de boel besjoemelen samen met jaapals dat zo is hoop ik dat marc erachter komt en haar diskwalificeerd ....
![]()
Ja, geweldig zoals ze nu loopt te zeuren 'wat moet ik nu doehoen'quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onthouden is wat lastig voor Snollie.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef proh het volgende:
Ik vind trouwens dat Jaap best een mooi hoedje heeft:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef proh het volgende:
Ik vind trouwens dat Jaap best een mooi hoedje heeft:
[afbeelding]
tienquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef Kombucha het volgende:
heel ff snel off topic.. kan je TIEN ook streamend ergens bekijken?
Nou én. Dat zegt meteen weer dat 't gescript is en dat al is bepaald wie moet winnen? Wat 'n onzin. Amanda deed 't niet goed, Huub wel, that's all.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zei Amanda even apart te willen nemen om eea te leren. Amanda was wat teleurgesteld dat Marc Huub ook wil meenemen maar Marc zei: het gaat me even om jou, ik concentreer me op jou, ik neem jou even apart.
zit toch al een grote vetvlek op, maakt dan toch niet uit, de goorlapquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef Marrije het volgende:
Jaap veegt zijn mond even af met zijn mouw.
ze worden om half 2 opgehaald, Marc zei een uurtje of half 3quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef Kaleddis het volgende:
Tot hoe laat zouden Huub en Amanda morgen in het restaurant van Marc zijn ? Zijn restaurant ligt op nog geen kilometer van m'n huis![]()
THX! Kan ik straks tenminste voetbal kijkenquote:
En daarom krijgt Amanda even privéles, lijkt mij niet fair.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou én. Dat zegt meteen weer dat 't gescript is en dat al is bepaald wie moet winnen? Wat 'n onzin. Amanda deed 't niet goed, Huub wel, that's all.
zou hij ook een krul in z'n staart hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit mega te schranzen met z'n handen. Zo'n onsmakelijk gezicht dat ik ff de streams uitzet.
Maar dan ben ik nog op m'n werkquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze worden om half 2 opgehaald, Marc zei een uurtje of half 3
Privéles?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daarom krijgt Amanda even privéles, lijkt mij niet fair.
Samen kokkerellen in de keuken zoals tot nu toe, dat vind ik een stuk eerlijker.
neeeeeee, stomme cliffhangerquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is amanda echt zwanger?
volgens mij zei hij ook dat ze 5 uur aan het werk moesten, dus om half 8 weer terug, je kunt er makkelijk gaan etenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog op m'n werk, maar kan er wel bij zijn als ze weer weg gaan.
Of ik kan er gaan eten![]()
Zie je die buik niet dan? En ze rookt niet meer!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is amanda echt zwanger?
foto's maken!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze worden om half 2 opgehaald, Marc zei een uurtje of half 3
Je reageerde net op een stukje van mij dus ik dacht dat je het had gelezen, hij neemt haar apart in de keuken om haar privé te begeleiden, hij zal zich concentreren op haar want het gaat hem om haar. Dát was wat Marc zei.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Privéles?Hij heeft toch alleen ff gebeld, das toch geen privéles? Ze gaan allebei morgen meedraaien in dat restaurant, wat is daar unfair aan?
ze vreet en ze zuipt, en wat heel goed is gestopt met rokenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die buik niet dan? En ze rookt niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |