slotje op t topic, dan kunnen de users niet meer reagerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef chicksmiley.gif het volgende:
Wat is nou een slotje?
Juistquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slotje op t topic, dan kunnen de users niet meer reageren
Bedanktquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hey, dat is handig!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op dit topic te laat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hey, dat is handig!!
Sinds wanneer is dat er?
Kan je niet een klein beetje sterven met die link zo, he gertje!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je toevallig ook ergens statistieken van het aantal mensen dat jouw tieten wil zien?
Tot nu toe zijn ze volgens mij namelijk aardig goed bekeken aan het aantal reacties te zien als die link ergens verschijnt.[afbeelding]
Ik ook niet. Maar laat de rest nou allemaal 1x klikken, dan kennen ze ook het derde tepel effectquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je toevallig ook ergens statistieken van het aantal mensen dat jouw tieten wil zien?
Tot nu toe zijn ze volgens mij namelijk aardig goed bekeken aan het aantal reacties te zien als die link ergens verschijnt.[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Toch jammer dat dat doen(); niet met Document.reply.submit(); werkt
Onzin.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Don_Antoin het volgende:
Haha, lang leve firefox openen in nieuw tabbladDan logt ie niet uit.
Idd traag van begrip, ook dan logt ie uit. Ik open links sowieso in nieuw tabblad, maar was toch uitgelogdquote:
Relmof voelt de bui al hangenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jij snapt wat hij daar schrijft?
Wat doet het/ betekent het?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Relmof voelt de bui al hangen![]()
idd, normaal bleef je dan altijd hangen in dat keuzeschermpjequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef JediMindTricks het volgende:
Sinds wanneer kan dat uitloggen automatisch!!
ik kliktequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het je firefox, dan is dit handiger:quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
Kutgrap, links naar vage pagina's check ik tegenwoordig eerst met wget
En als ik nu een hele mooie pagina met tieten maak en ergens een meta refresh naar die pagina verstop?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Het je firefox, dan is dit handiger:
view-source:http://litso.com/tieten.html
Geen gepruts met wget, en je hebt ook je source
Dat snap ik, maar als jij die redirect niet ziet staan en denkt dat de pagina safe is voer je em wel uit om de tieten te zien. Of niet dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef Jump het volgende:
Hij voert de code niet uit, toont ze gewoon
Hier een link om weer relax te worden:quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:43 schreef Aurelianus het volgende:
Ik was van plan erg boos te reageren, maar omdat ik me opnieuw in heb moeten loggen kon ik even afkoelen.
Hey goeie tip! Thanks Jumpquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Het je firefox, dan is dit handiger:
view-source:http://litso.com/tieten.html
Geen gepruts met wget, en je hebt ook je source
Je telt ze nu wel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef Litso het volgende:
De link is wat gewijzigd. Maak er even .php van in de OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |