Ik heb het een paar dagen niet gevolgd, maar jemig ze zijn inderdaad enorm groot gewordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn ze toch groot.
Dat zie je vooral goed als Pa in de kast zit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb het een paar dagen niet gevolgd, maar jemig ze zijn inderdaad enorm groot geworden![]()
Ik zal het vandaag eens in de gaten houden, ik vond het zo ook al erg opvallendquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zie je vooral goed als Pa in de kast zit.
Een beetje. Als je 't bij wilt houden, heb je daar een dagtaak aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:02 schreef PH52 het volgende:
volgt iemand de reacties op het Planet forum ?
Dat klopt ja, en bovendien, de afwezigheid van regelmaat levert toch af en toe momenten op dat ik denk, kom, ik kijk ff een poosje niet, het blijft een spannende soap tot ze uitgevlogen zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een beetje. Als je 't bij wilt houden, heb je daar een dagtaak aan.
Zeg, naaktslak, doe us liefquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Niks realistisch. Doemdenken, zwartkijken, azijnpissen.
Ze zitten trouwens alweer te eten.
Ik heb een huisje, hoor!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg, naaktslak, doe us liefDie dikke had trouwens wel heel snel de hele buit ingepikt.
Lief, lief, wat is lief, uiteindelijk heeft er al een het loodje gelegd, dat is de harde realiteit.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb een huisje, hoor!
En jij bent degene die het heeft over 'verhongeren'. Noem je dat lief?![]()
en hoeveel papa en mama-dieren zijn er al gevangen en gedood door slechtvalk-pa om de kleintjes eten te geven?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lief, lief, wat is lief, uiteindelijk heeft er al een het loodje gelegd, dat is de harde realiteit.
Dat wil je echt niet weten, en dan de kleintejs van die prooi-dieren, die sterven allemaal als pa en ma niet meer komen. Maar ach, als we op die toer gaan, hoeveel koeien, varkens en lammetjes vreten wij met zn allen op per jaar ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
en hoeveel papa en mama-dieren zijn er al gevangen en gedood door slechtvalk-pa om de kleintjes eten te geven?![]()
Ik vind dat nog geen reden om nu te gaan zitten miesmuizen dat ze gaan verhongeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lief, lief, wat is lief, uiteindelijk heeft er al een het loodje gelegd, dat is de harde realiteit.
Lieverd, pa heeft intussen alweer wat te eten gebracht en ze zitten alweer een poos te bunkeren, dus verhongeren zullen ze niet, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat als ze groter groeien, en pappie brengt niet voldoende voedsel, bv zoals op een dag als vandaag, dat ze een groei-achterstand oplopen. Of verhongeren, maar dan in het alleralleralleruiterste geval dat pa, en daar ziet het helemaal niet naar uit, niet meer met eten zou komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat nog geen reden om nu te gaan zitten miesmuizen dat ze gaan verhongeren.
Hallo zeg. Wie begon er nou over verhongeren? Ik was het niet, dus mij hoef je niet gerust te stellen. Ik ben optimistisch.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lieverd, pa heeft intussen alweer wat te eten gebracht en ze zitten alweer een poos te bunkeren, dus verhongeren zullen ze niet, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat als ze groter groeien, en pappie brengt niet voldoende voedsel, bv zoals op een dag als vandaag, dat ze een groei-achterstand oplopen. Of verhongeren, maar dan in het alleralleralleruiterste geval dat pa, en daar ziet het helemaal niet naar uit, niet meer met eten zou komen.
Zo, ben je nu weer een beetje gerustgesteld ?
Gelukkig, ik dacht dat ik je ongerust gemaakt had.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hallo zeg. Wie begon er nou over verhongeren? Ik was het niet, dus mij hoef je niet gerust te stellen. Ik ben optimistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |