Ej die's vet iddquote:
Het is een term die oproept om een website uit de lucht te halen door met heel veel mensen tegelijk de pagina op te vragen , daar is een scriptje voor ontwikkelt om bij te helpen en die is "meukneuken" gedoopt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat erachter zit natuurlijk.
Meuteneuken zegt me wel iets, maar meukneuken zegt me helemaal niks.
Hoe moet ik dat nou weten, ik ben nog steeds met dit leven bezig en heb dus niet de beschikking over een leuterquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat je zondagmiddag de zolder opruimt en dat je daar dan je leuter in douwt. Snap dat dan ook
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ej die's vet idd
Uit nader onderzoek blijkt overigens dat er op die boerderiemeet nooit een peugeot was![]()
Dan weet ik welke je bedoelt. Maar die is weg inderdaad. Ik zal die kikker wel weer opzoeken, die vond ik leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Een andere, een zonder flikkerende lichtjes iig...
Mag je kiezen dan , wat je wil worden ? Dan wil ik ook wisselenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, ik ben nog steeds met dit leven bezig en heb dus niet de beschikking over een leuter.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halen![]()
Niet doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:27 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mag je kiezen dan , wat je wil worden ? Dan wil ik ook wisselen![]()
Hij heeft ondertussen een Nederlandse schone en gaan trouwen (volgens de laatste berichten)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Heijx was er ook nog, met zijn Barziliaans schone...
Hoe kan 'ie dat nou doen, een warmbloedige Barziliaanse inruilen voor een uit de klei getrokken Nederlandsequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Hij heeft ondertussen een Nederlandse schone en gaan trouwen (volgens de laatste berichten)
Ik moet wel weer vaker langskomen merk ik weer![]()
vind jijquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet doen. Een piemel heb je nog wat aan, die tieten zitten enkel maar in de weg
.
Ik denk, fysieke afstandquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kan 'ie dat nou doen, een warmbloedige Barziliaanse inruilen voor een uit de klei getrokken Nederlandse.
Dan heb je zo een stijve nekquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
vind jijIk zou wel de hele dag ernaar kunnen kijken hoor!
![]()
De corsa. Was trouwens samen met Arjan en mij, Heijx was er niet bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halen![]()
Je hebt helemaal gelijk. Damn wat is dat lang geleden. Ik had inderdaad een blauwe corsa voor die blauwe 206.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De corsa. Was trouwens samen met Arjan en mij, Heijx was er niet bij
Huhquote:
Kee mazzelquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Shinadul het volgende:
Tijd om werk te verlaten. Later op de avond ben ik weer trug
Etenquote:
Burp.quote:
En ik was al even klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |