Ik heb nog nooit ergens een deuk in geredenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef Shinadul het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens kijken hoe het bij mijn favoriete fok!kers gaat
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij wel natuurlijk.
Hallo shinadul, wie zijn je favo fokkers?
Das mooi, ik wel de auto van mijn vriend.(man nu)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens een deuk in gereden.
Da's bijna niemand meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijk
Ik post haast nooit op andere fok fora
Werk en internet gingen niet samen bij vorige klus. Na werk te bekaf om te internettenquote:
Ik hoopte dat het iets nauwkeuriger voorspeld kon worden eigenlijkquote:
Aha, die mooie oude tijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijk
Ik post haast nooit op andere fok fora
Es70, Bengeltje, Dr.Flash, Duderinnetje, Gurlie, ReneSite, ???? ik zie er op deze pagina al 3 uit het rijtje.quote:
Nee kunstquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens een deuk in gereden.
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deukenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das mooi, ik wel de auto van mijn vriend.(man nu)
Ik wist hetquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deuken.
Je avatar is doodquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Werk en internet gingen niet samen bij vorige klus. Na werk te bekaf om te internetten
Nu weer nieuwe klus
Dat kan ik dan weer niet zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kunst
Ik heb ook nog NOOIT onveilige sex gehad
Met een fiets kan je ook wel ergens een deuk inrijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deuken.
Och is beter dan helemaal geen seks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kunst
Ik heb ook nog NOOIT onveilige sex gehad
Arty, PatrickO, Lula, Oblivion, Shark.... Wat je hier nog ziet is wat ervan overgebleven is vrees ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Es70, Bengeltje, Dr.Flash, Duderinnetje, Gurlie, ReneSite, ???? ik zie er op deze pagina al 3 uit het rijtje.
En ik ben er vast ook nog een boel vergeten.
Teveel gezopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb mijn auto ook wel eens wat deukjes gereden (totall loss en zo)
Heb je wiet gerooktquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och is beter dan helemaal geen seks.
Dat zijn toch wel de 30+ ers, dus alleen van general sc.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Arty, PatrickO, Lula, Oblivion, Shark.... Wat je hier nog ziet is wat ervan overgebleven is vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |