Buzzer? Rustig? Op je werk bedoel je?quote:"ik weet waarom mijn laptop kuren heeft"
En waarom heeft je laptop kurenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Zo waar zijn we gebleven.
mijn laatste reactie waardoor het topic sloot.![]()
[..]
Buzzer? Rustig? Op je werk bedoel je?![]()
En hoe komt het dat het een gekkenhuis is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:20 schreef buzzer het volgende:
Hoi B.
Ik heb het inderdaad over mijn werk. Dit zouden hele rustige weken moeten zijn, maar het gewoon compleet gekkenhuis
Hoi.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom heeft je laptop kuren
Hoi![]()
Er worden allemaal mensen wakker in het gebouw die hun zakkjes niet op orde hebben, en wie mag dat opknappen ?....quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoe komt het dat het een gekkenhuis is?![]()
[..]
Hoi.![]()
![]()
Was het zo lekker jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.![]()
![]()
Nou die adapter wat ik er altijd bij gebruik die brand langzaam aan dingen binnen in mijn laptop weg.
Ik ben dus nu echt hard opzoek naar een nieuwe of 2e handsje.
Je gaat niet aan iemands zakje zitten hoop ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Er worden allemaal mensen wakker in het gebouw die hun zakkjes niet op orde hebben, en wie mag dat opknappen ?....
Wat is zo lekker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het zo lekker japas je daar een beetje mee op. Straks brandt hij nog echt ook
Iig een nieuwe adapter dus. Deze doet het niet goed.
Er ontbrak een [quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tags gezet? Waar hoe wat, bij wie en waarom.
Neverquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer overdreven, een paar : "" smilies volstaan
.
Jij gaat liever op je knieën voor hemquote:
NEVERquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij gaat liever op je knieën voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |