Je zult ongetwijfeld gelijk hebben wat smaak betreft. Ieder z'n voorkeur. Ik vind bijv. Cola Cola niet te zuipen. Zoveel koolzuur... Ik krijg het zowat buikpijn van.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:30 schreef Steffy het volgende:
[..]
![]()
Als ik bij iemand kom en ik weet dat ze alleen maar aldi frisdrank hebben dan vraag ik altijd al om wat anders. Die rioollimonade is niet weg te krijgen zeg. Ik heb ook een keer sinnasappelsap van de aldi gehad en had daarna de rest van de dag een gore na smaak van in mijn mond en je begint er nog van uit je bek te stinken ook. Echt vieze rommel en misschien dat 1 op 100 producten dat niet is, dat zijn dan waarschijnlijk ook geen etenswaren dan maar ik haal daar niks meer. Ik weet het echt zeker, het is allemaal rommel, het smaakt ranzig, het is allemaal vette suikerrijke rommel en het wordt gewoon verrot verkocht![]()
Dus jij denkt echt dat in Aldi cola meer suiker zit dan Coca Colaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef Steffy het volgende:
Gister avond zou ik een paar van die nep pinda MM's van de Aldi naar binnen werken. De eerste paar gingen wel maar daarna zaten er een paar tussen. Gatverdamme wat een zwijnerij zeg, wat ze daar mee gedaan haddenDe troep die uit kotste was groen, chocolade is nog altijd bruin bij mijn weet en nee er zaten geen met een groene kleur tussen want ik had er maar een stuk 8 gepakt en dan wist ik toevallig nog. De smaak was alsof het jaren over de datum was, die pinda was helemaal zwart, kortom, niet te vreten goedkope rotzooi.
Mijn klacht, vieze troep van de Aldi![]()
![]()
Het zijn niet eens eerste klas pinda's die er in zitten maar dat is nog tot daar aan toe, als de rotzooi standaard al zo ranzig is dan hoeft het van mij niet meer.![]()
Ook klacht over de Aldi is, allemaal ongezonde troep goedkoop aanbieden. Al die arme stakkers naar de Aldi gaan om goedkope frisdrank te halen want bij aldi voor 1 fles coca cola 3 flessen goedkoop slootwater met 500 caloriën per glas. Lekker gezond allemaal voor je kinderen, alles zit stampvol suiker en wij maar lekker dure ziektekosten betalen. Top![]()
Dus opbokke met die vieze goedkope vette en suikerrijke nep rommel van de aldiGewoon echt eten kopen in plaats van die afkeurde rommel.
Die peach variant vind ik ook lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef RainofDeath het volgende:
De citroen ijsthee van de aldi is goed te drinken
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef Emu het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat in Aldi cola meer suiker zit dan Coca Cola
HAhahah dit is grappig, ik wist dat er zulke domme mensen waren als jij, en nu kom ik er nog 1tje tegen ook, toppieeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik ben opgegroeid met Aldi spul en ben er toch echt niet minder van geworden. Maar dat is persoonlijk denk ik. Ik vind Coca Cola niet te zuipen en veel te duur.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef Steffy het volgende:
Dus opbokke met die vieze goedkope vette en suikerrijke nep rommel van de aldiGewoon echt eten kopen in plaats van die afkeurde rommel.
Nou hier heb je dan weer volledig gelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef Steffy het volgende:
[..]
Ik mag dom zijn maar lees in deze reactie de overtreffende trap ook al. Ik weet heus ook wel dat het geen hol uit maakt echter bij de aldi kopen mensen het per 10 flessen voor 1 week en bij Coca cola kun je voor dat geld er net 3 halen.
Misschien is dat de reden ook wel dat een redelijk groot deel van de klanten daar de omvang heeft van een zeekoe. Alles is goedkoop dus mensen halen het met bergen tegelijk in huis en vreten maar lekker door. Dat was mijn klacht en dat andere merken net zoveel suiker hebben is het punt niet, alleen dat de aldi het zo goedkoop verkoopt en het zo slecht is is gewoon onverantwoord, net als iets daar weg eten dus.![]()
Bij vergelijkingen van cola blijkt dat het grootste verschil in de smaak veroorzaakt wordt door welk etiketje er op de fles zit en niet zozeer om welke cola. Als je iemand blind A-merk en huismerk of C-merk cola's laat proeven, zal 'ie moeite hebben om een verschil te vinden en komen de A-merken niet altijd als beste uit de test. Als je echter het etiket laat zien, vind men de A-merken ineens wèl het lekkerst.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:30 schreef Steffy het volgende:
[..]
![]()
Als ik bij iemand kom en ik weet dat ze alleen maar aldi frisdrank hebben dan vraag ik altijd al om wat anders. Die rioollimonade is niet weg te krijgen zeg.
En dat heb je niet met sinaasappelsap van de AH, of wat dan ook? Het is allemaal hetzelfde... het grootste verschil zit hem in de hoeveelheid water die ze bij het sapconcentraat toevoegen.quote:Ik heb ook een keer sinnasappelsap van de aldi gehad en had daarna de rest van de dag een gore na smaak van in mijn mond en je begint er nog van uit je bek te stinken ook.
Ga voor de lol eens kijken bij de A-merken en dan kijken hoeveel vet en suiker daarin verwerkt zit.quote:Echt vieze rommel en misschien dat 1 op 100 producten dat niet is, dat zijn dan waarschijnlijk ook geen etenswaren dan maar ik haal daar niks meer. Ik weet het echt zeker, het is allemaal rommel, het smaakt ranzig, het is allemaal vette suikerrijke rommel en het wordt gewoon verrot verkocht![]()
Sommige producten neem ik aan, oke Aldi heeft sommige goede producten, de rest van laat ons zeggen acceptabele kwaliteit, maar ze hebben toch ook wel een deel regelrechte bagger te koop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef Mrln het volgende:
TS is een wereldvreemd zeiknicht, Aldi's spullen worden keer op keer als beste getest bij o.a. Kassa.![]()
Noem mij 1 supermarkt die alleen maar perfecte spullen verkoopt voor een redelijke prijs? Op elke supermarkt valt wel iets aan te merken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef Emu het volgende:
[..]
Sommige producten neem ik aan, oke Aldi heeft sommige goede producten, de rest van laat ons zeggen acceptabele kwaliteit, maar ze hebben toch ook wel een deel regelrechte bagger te koop.
In de Aldi zie je ook veel mensen met geld, hoor... Bij de AH zie je best veel mensen die eigenlijk niet zoveel te besteden hebben, maar gewoon niet willen hebben dat andere mensen dat in de gaten krijgen. En de neo-rijken zullen de aldi beneden hun stand vinden. De mensen die veel geld hebben en er normaal mee om gaan, zie je weldegelijk bij de aldi kopen, om de simpele reden dat je daar voor een prikkie je boodschappen kan doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Emu het volgende:
[..]
Nou hier heb je dan weer volledig gelijk![]()
In de Aldi zie je veel pauper, vet en marginaal volk, meer dan in andere winkels is mij ook opgevallen. De winkelkarinhoud van de gemiddelde Aldi bezoeker ziet er meestal ook niet echt gezond uit nee![]()
Nou noem je bij mij precies het voorbeeld dat ik WEL kan onderscheiden: ik wil persé coca Cola of Pepsi....alle andere soorten is gewoon troep, pure troep. En dat proef je (ik) direct.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef Jordy-B het volgende:
Bij vergelijkingen van cola blijkt dat het grootste verschil in de smaak veroorzaakt wordt door welk etiketje er op de fles zit en niet zozeer om welke cola. Als je iemand blind A-merk en huismerk of C-merk cola's laat proeven, zal 'ie moeite hebben om een verschil te vinden en komen de A-merken niet altijd als beste uit de test. Als je echter het etiket laat zien, vind men de A-merken ineens wèl het lekkerst.
Nou ja, dan zat jij niet in het testteam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou noem je bij mij precies het voorbeeld dat ik WEL kan onderscheiden: ik wil persé coca Cola of Pepsi....alle andere soorten is gewoon troep, pure troep. En dat proef je (ik) direct.
Sinas daarentegen is van elk merk prima; daarvan koop ik zelf altijd de goedkoopste soort
De TS wil liever niet in de Aldi gezien worden denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In de Aldi zie je ook veel mensen met geld, hoor... Bij de AH zie je best veel mensen die eigenlijk niet zoveel te besteden hebben, maar gewoon niet willen hebben dat andere mensen dat in de gaten krijgen. En de neo-rijken zullen de aldi beneden hun stand vinden. De mensen die veel geld hebben en er normaal mee om gaan, zie je weldegelijk bij de aldi kopen, om de simpele reden dat je daar voor een prikkie je boodschappen kan doen.
pauper!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Aldi spul en ben er toch echt niet minder van geworden. Maar dat is persoonlijk denk ik. Ik vind Coca Cola niet te zuipen en veel te duur.
ook al een fanquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:31 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heel veel van de aldi is gewoon ranzig, maar zitten ook beste goeie dingen tussen.
Zo drink ik altijd wel de ijsthee van de aldi , die stukken bter smaakt dan de echte ijsthee van de ah. of edah of weet ik veel..
Wat denk je waarom de aldi zo cheap is? De service van de AH bij de aldi eisen gaat niet op lijkt mequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef Robin2130 het volgende:
Aldi verkoopt best goede spullen.
Maar afgezien van dat vind ik de Aldi hier echt een pauperzaak.
Er staat daar zo vaak een erg lange rij, en dan weigeren ze echt een kassa erbij te openen.
Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat dan alle Aldi's kut zijn
Persoonlijk vind ik de Lidl fijner om boodschappen te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |