Ze komen op 12 oktober in Heerhugowaard, wellicht zie ik je nog wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben de afgelopen 9 jaar elk jaar naar hun concerten geweestRonnie doet alleen niet meer mee.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef steekbal het volgende:
rita corrita met :"koffie?"
Ah, dat zou voor mij wel het handigst zijn. Ik zal aan m'n moeder vragen of ze dan kan (we gaan altijd samen).quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ze komen op 12 oktober in Heerhugowaard, wellicht zie ik je nog wel.
Nee, de artiest was vroeger deel van een gezelschap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:57 schreef SaskiaR het volgende:
ricky martin?
Ja, die is het dus. Snap jij dat nou? Niet dat het zo'n interessante muzikant is maar goed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:06 schreef steekbal het volgende:
paul mccartney
Niets, het platenlabel is van Starbucks maar verder niets volgens mij. McCartney gaat een nieuwe CD maken op dit label. Saaie kloot is het vind ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vind het best een goede muzikant, maar wat heeft ie met koffie te maken?
1 van de beste muzikanten ooitquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Niets, het platenlabel is van Starbucks maar verder niets volgens mij. McCartney gaat een nieuwe CD maken op dit label. Saaie kloot is het vind ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |