Volgens mij is ze het in nederland het meest te vergelijken met Kelly.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:47 schreef J_TM het volgende:
Ik volg het in de herhaling. Gisteren besteedden ze aandacht aan de carriere van Jordan/Katie Price; twee verschillende personages.
Zou Nederland ook een Jordan kunnen voortbrengen ?
Maar Kelly heeft dan weer een geheel andere...eh...dimensie...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:50 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is ze het in nederland het meest te vergelijken met Kelly.
quote:Katie Price rode her first pony when she was seven, had a pony on loan at the age of eleven and has always had horses in her life since those days. Now, based on personal hands-on experience, Katie's pony care gift book covers everything you need to know about looking after a pony - from mucking out a stable, to plaiting ribbons and bows into a mane to get a really special effect for a show. For Katie's ponies aren't just looked after superbly; they also get Katie's unique ideas to make them really cool too.
If you substitute the words "pony and horses" with the word "dick" it makes more sense.
Ja, het verschil tussen kindje en Jordan is overduidelijk.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:44 schreef Esraa het volgende:
Knap ventje![]()
Wat ziet Jordan er trouwens gephotoshopt uit daar![]()
En tis ook niet zo dat die kleine (vooralsnog) leuk opdroogt hè...quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Een familiekiekje.
ik vind het zo treurig dat harvey er niet bij staat. Hoort hij dan niet ook helemaal bij het gezinnetje?
[ afbeelding ]
Zielig voor zo'n kleintjequote:AMSTERDAM - Afgelopen woensdag kregen Jordan en Peter Andre de schrik van hun leven. Dochtertje Princess Tiaamii (5 maanden) werd met gierende sirenes naar het ziekenhuis gebracht, omdat ze moeite had met ademhalen...
Na uitgebreid onderzoek bleek bronchitis de boosdoener. "Peter en Jordan hebben een aantal zware dagen achter de rug. Ze zijn nog nooit zo bezorgd geweest", laat een vriend van het stel weten.
Princess Tiaamii moet nog even goed uitzieken, maar mag na dit weekend alweer naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |