ja lekker 50 EUROCENTquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik flikker ze altijd weg in de koffer van de acordeonjosti op Utrecht Centraal. Nutteloos kleingeld
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, waar maak je je druk om?
Ik heb het over die van één, twee en ook vaak vijfquote:
Is dat je beste reactie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:41 schreef Trizzle het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Wat moet je nou eigenlijk? 3 schijtposts al van jouquote:
Dus?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef El_Rolando het volgende:
Op de munten staat toch ook Eurocent?
Ik zeg nooit eurocenten. Altijd alleen maar centen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Wat moet je nou eigenlijk? 3 schijtposts al van jou
Dus jij vindt 'eurocent' wel een normale term? Je had het een paar jaar geleden ook altijd over guldencenten?
Dat zeiden ze een paar jaar geleden ook...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef wdn het volgende:
De term eurocent zal geleidelijk verdwijnen want het is alleen nodig voor de mensen die de overgangsfase hebben meegemaakt. Over een paar jaar hebben we het weer over 'centen'.
Goedzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg nooit eurocenten. Altijd alleen maar centen.
Rot je nu op uit dit topic?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fijn, dank je![]()
Ga je dan nu weer terug de zon in?
Ah jij betaalde vroeger ook met guldencentenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef mvingerhoets het volgende:
Wauw, zelden iemand gezien met zoveel frustratie over dingen in zijn leven dat ie het af moet reageren op het feit dat veel mensen het met de omschakeling nou eenmaal gewend zijn geraakt om eurocent te zeggen.
Al kan het natuurlijk ook zijn dat je hersens dermate door elkaar zijn geschopt dat je nog serieus vind dat je goed bezig bent ook.
Mensen zoals jij maken baby Jezus aan het huilen!!
Bèèèèèhhh!!!!
Nope, en nu met euro's en centen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Ah jij betaalde vroeger ook met guldencentenDuidelijk.
Ach ja, net zoals jij he? Over frustraties in mijn leven e.d.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
Nope, en nu met euro's en centen.
Mijn complimenten trouwens dat je uit een post waar niets wordt gezegd over hoe ik transacties afhandel je blijkbaar toch gelezen hebt dat ik "vroeger" met "guldencenten" betaalde. Meeste mensen vragen dat gewoon op de man af zodat ze weten waar ze het over hebben maar ik besef me nu dat informatie verzinnen en neerzetten als een feit ook gewoon kan.
Groetjes!!!xxxxx
![]()
kennelijk begrijp je dat zelf niet, aangezien je al in mijn topics gaat reageren dat ik geen leven hebquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Ach ja, net zoals jij he? Over frustraties in mijn leven e.d.
Dit is KLBvoor je het nog niet wist niet R&P oid
Psychologische kennis toepassen op stereotyp gedrag is heel wat anders dan onzin uitkramen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Ach ja, net zoals jij he? Over frustraties in mijn leven e.d.
Dit is KLBvoor je het nog niet wist niet R&P oid
Ja een echte psycholoog kan natuurlijk iets zeggen over iemands leven aan de hand van een poll die iemand op fok heeft gepostquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
Psychologische kennis toepassen op stereotyp gedrag is heel wat anders dan onzin uitkramen.
Zoek de verschillen!
Ah je nu ook al tegen jezelf te praten in mijn topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ga je nou je eigen tekortkomingen botvieren op mijn topics?
Bij dus ook. Hoe grappig is datquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ga je nou je eigen tekortkomingen botvieren op mijn topics?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef thedude0 het volgende:
Ik erger me al jaren aan dat belachelijke woord. Het slaat werkelijk NERGENS op.
Gedrag zei ik kerel, niet een poll......quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Ja een echte psycholoog kan natuurlijk iets zeggen over iemands leven aan de hand van een poll die iemand op fok heeft gepost
pst meisje (schijnt)quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
Gedrag zei ik kerel, niet een poll......
En inderdaad, soms zijn enkele zinnetjes van een persoon al genoeg om er heel wat over te kunnen zeggen.
Moet je eens zien hoe je je zelf gedraagt, een topic binnenvallen en de pseudo psycholoog uithangen en lekker offtopic reagerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
Gedrag zei ik kerel, niet een poll......
En inderdaad, soms zijn enkele zinnetjes van een persoon al genoeg om er heel wat over te kunnen zeggen.
Ja DAT dus, echt heel erg vreemd allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef Roltrapfee het volgende:
Eens met TS.
"hoeveel eurocentjes moeten er in de parkeermeter?"
"Pinnen onder de 10 euro kost 25 eurocent extra."
"5 euro en 20 eurocent alstublieft."
![]()
Wat wil je dan, vuile kassamiep/mongool, dat ik je 5 piek en 20 rupees betaal?![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je? Een soortgelijk iets, in de A1GP heeft allard Kalff het altijd over Team Nederland en Team Australie en Team dit en Team dat. Iederen zot begrijpt dat het teams zijn, dat hoef je er niet bij te zeggen, maar nee het intellect van de heer Kalff is niet groot genoeg om dit in te zien. En ik denk dat er heel veel mensen in nederland rondlopen die tot in lengte van jaren eurocent blijven zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef wdn het volgende:
De term eurocent zal geleidelijk verdwijnen want het is alleen nodig voor de mensen die de overgangsfase hebben meegemaakt. Over een paar jaar hebben we het weer over 'centen'.
Goed gaan we mijn gedrag analyseren. Ik schep er blijkbaar plezier in om een topic waar iemand zich druk maakt over 1 term in het dagelijks leven te bekijken en daarop te reageren met passende verbazing over het feit dat iemand zich in mijn ogen zo enorm druk kan maken over iets waar TS geen last van kan ondervinden mits hij/zij dat natuurlijk zelf wil en er die bepaalde waarde ( last ) aan hecht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe je je zelf gedraagt, een topic binnenvallen en de pseudo psycholoog uithangen en lekker offtopic reageren
Ga je nu in nog meer van mijn topics zeggen dat ik geen leven heb?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan met trollen.
Mooi hoe je nog steeds volledig offtopic post, blijkbaar heb je last van dwangmatig pseudo psychologische analyses op fok posten. Kereltje: ik maak me niet 'enorm' druk, dat heb je zelf maar verzonnen om je zielige observaties wat meer kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
Goed gaan we mijn gedrag analyseren. Ik schep er blijkbaar plezier in om een topic waar iemand zich druk maakt over 1 term in het dagelijks leven te bekijken en daarop te reageren met passende verbazing over het feit dat iemand zich in mijn ogen zo enorm druk kan maken over iets waar TS geen last van kan ondervinden mits hij/zij dat natuurlijk zelf wil en er die bepaalde waarde ( last ) aan hecht.
Als extra notitie zou ik nog willen toevoegen dat de manier waarop TS reageert op posts erg lijkt op het "nee jij" gedrag. Iets wat je vaak tegenkomt onder pubers en nog jongere mensen.
Let op! Dit is een observatie! Geen vaststaand feit. Al geld het wel voor de mens dat bij gebrek aan meer informatie je niets anders kunt dan uitgaan van wat je al weet. En gezien het feit dat mijn conclusies die ik in het verleden heb verbonden aan dergelijke informatie bij dergelijke situaties nogal eens bleek te kloppen, kan ik best uit ervaring zeggen dat ik grote kans een heel eind in de goede richting zit!
Jij snapt hetquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef Wezzl het volgende:
Het is natuurlijk totaal overbodig om Eurocent te zeggen, aangezien wij in een land wonen waar de Euro de nationale valuta is.
Als je nou in een ander land bent waar ze niet met de Euro betalen maar wel centen hebben, is het wel handig om Eurocent te zeggen, omdat men dan weet welke cent je bedoeld.
Maar een reactie die een weerwoord heeft, negeer je gewoon. Mooi gebaar van geen argumenten meer hebbenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef Baret het volgende:
Poll: Is Baret een lelijke pad?Ja! Nee Geen pad maar wel iets anders namelijk:
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mijn poll vindt iedereen je een smerige padquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Baret het volgende:
Volgens mijn poll komen ze er net achter dat je een mongool bent.![]()
Jij bent normaal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:36 schreef flyguy het volgende:
ik noem die dingen gewoon centen... maar he wie ben ik?
Volgens mij heb je de laatste 4 posts al mij gekopieerd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Volgens mijn poll vindt iedereen je een smerige pad
je vingers zijn ook al te dik blijkbaar..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef Baret het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de laatste 4 posts al mij gekopieerd.![]()
![]()
![]()
En joet (10 euro)quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef mrdjey het volgende:
eurocent debiel eigenlijkt maar ik zeg het wel.
maar ik zeg ook nog steeds dubbeltje, kwartje, geeltije meijer en juut.
die laatste ook niet zo vaak omdat ik geen geld heb.
schatje tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:40 schreef Trizzle het volgende:
[..]
je vingers zijn ook al te dik blijkbaar..
iig foolproof dus die kassamiepquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef Roltrapfee het volgende:
Eens met TS.
"hoeveel eurocentjes moeten er in de parkeermeter?"
"Pinnen onder de 10 euro kost 25 eurocent extra."
"5 euro en 20 eurocent alstublieft."
![]()
Wat wil je dan, vuile kassamiep/mongool, dat ik je 5 piek en 20 rupees betaal?![]()
![]()
![]()
![]()
Hou maar op, het topic gaat niet meer over (euro)centen geloof ik, het is persoonlijk, nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Frida-ster het volgende:
Linda de Mol zegt óók altijd " Eurocent ".....![]()
Al sinds de 3e post dacht ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Hou maar op, het topic gaat niet meer over (euro)centen geloof ik, het is persoonlijk, nu![]()
Ja maar zei zegt ook: helemaal goed, toppie, je meent het, etc.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Frida-ster het volgende:
Linda de Mol zegt óók altijd " Eurocent ".....![]()
Dat was Caroline-Leco-Tensen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Ja maar zei zegt ook: helemaal goed, toppie, je meent het, etc.
Of was dat nou caroline tensen?
Tot op de 2e pagina was er nog goede hoopquote:
offtopicquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Denk je? Een soortgelijk iets, in de A1GP heeft allard Kalff het altijd over Team Nederland en Team Australie en Team dit en Team dat. Iederen zot begrijpt dat het teams zijn, dat hoef je er niet bij te zeggen, maar nee het intellect van de heer Kalff is niet groot genoeg om dit in te zien. En ik denk dat er heel veel mensen in nederland rondlopen die tot in lengte van jaren eurocent blijven zeggen.
Je hoort ook vaak dollarcent, bij financiele berichten, alhoewel het dan vaak in vergelijking in met een andere munt dus om verwaring te voorkomen.
Nee, tot de twede post van TS was er hoopquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Tot op de 2e pagina was er nog goede hoop![]()
'zei'quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Ja maar zei zegt ook: helemaal goed, toppie, je meent het, etc.
Of was dat nou caroline tensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |