Jaahaaa!! Hier is het ook altijd afwachten of het een sprint gaat worden of niet, alleen is dit in Vlaanderen en dus belangrijker...quote:
Ik zou me er het hoofd niet teveel over brekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:26 schreef Roberto258 het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat Kopp echt mee doet
Inderdaad, krijg er al koppijn van...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zou me er het hoofd niet teveel over breken
Posthuma.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:57 schreef Sjiznit het volgende:
Welke Rabo zat/zit in die (bijna) teruggepakte kopgroep?
Zeker, leuke renner! Mooie koers trouwens vandaagquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pronk is toch wel een ondergewaardeerde renner. Rijdt dit soort koersen meestal behoorlijk goed.
Ze hebben eindelijk een fiets gevonden waarvan hij het frame niet uit elkaar kan trekken onder zijn gigantische kracht ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is 'ie nu weer aan het kutten met z'n fiets
Fiets bedankenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is 'ie nu weer aan het kutten met z'n fiets
Natuurlijk nemen ze geen doping bij QST, ze hebben gewoon een motortje gemonteerd in die fietsenquote:
De enige wedstrijd die hier telt in elk geval ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
"De enige wedstrijd in het voorjaar die ik nog niet gewonnen had"
In your dreams![]()
Dan nog is 'ie die ene helemaal aan het begin vergeten...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De enige wedstrijd die hier telt in elk geval ...
Parijs-Nice en de Tirreno heeft ie natuurlijk ook al gewonnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
"De enige wedstrijd in het voorjaar die ik nog niet gewonnen had"
In your dreams![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Parijs-Nice en de Tirreno heeft ie natuurlijk ook al gewonnen![]()
![]()
Zoals Omloop het Volk?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alleen bedoelt men hier met "het voorjaar" de kasseikoersen ...
Dat is de seizoensopener , das nog iets anders ...quote:
En welke koers durft zich nog een koers noemen als ze Boonen niet op de erelijst staan hebben ...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als hij beweert dat hij alles al heeft gewonnen, dan bedoelt hij enkel de koersen die hij al heeft gewonnen.
Duh.
Als QS op volle kracht aan de RVV begint en voor ploegwinst gaat (en dus niet 95% voor Boonen en als het echt niet anders kan voor iemand anders), dan zie ik niet in wie hen kan kloppen. Steegmans, Bettini, Boonen en Van Petegem kunnen als geen ander een Vlaamse finale rijden en ze zijn alle 4 snel tot zeer snel als het op een sprint van een groepje aankomt. In theorie kunnen ze groepjes laten rijden en terughalen tot er een "veilige" combinatie weg is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Leatherface het volgende:
Wat een non-discussie.
Anyway, Boonen staat er weer. Misschien nog niet op 100% van zijn kunnen, maar het blok QS oogt weer sterk.
die Fischer blijft mij toch ook verbazen in die Vlaamse klassieker eigenlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Vloeibaar gas heeft anders ook een aardige team voor Vlaanderen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
die Fischer blijft mij toch ook verbazen in die Vlaamse klassieker eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |