Bookmarks kunnen ook weer uit de lijst.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:37 schreef peristilius het volgende:
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen bookmarks en MyAT (behalve de manier waarop topics erin terecht komen natuurlijk)?
Omdat er alleen een linkje naar de bookmarks bovenaan de pagina staat. MyAT staat ook onderaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef peristilius het volgende:
Waarom gebruikt dan niet gewoon iedereen die bookmarks?
Die was 1 seconde eerder, en die van mij was direct sticky, plus een betere TTquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
GAM Meet topic 2 : Ik doe niet aan meets
GAM Meet #2 Iedereen MOET komen!
Die van mij was eerder vriend
Done.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een spelvout gemaakt zie ik, kan iemand dat aanpassen? [360]Forza2, Gentlemen start your engines!
man->men
Oneens, jouw TT is dwingend en je TI kijkt boos, dit schrikt mensen af. De TT van GD is apart als je de inhoud van het topic bekijkt en maakt mensen nieuwsgierig, waardoor ze sneller de neiging krijg een kijkje te nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die was 1 seconde eerder, en die van mij was direct sticky, plus een betere TT![]()
het topic is er al hoor, alleen de stats nog niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:28 schreef IJsmuts het volgende:
komt er nog een GAM stats topic?
Die is er alquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:28 schreef IJsmuts het volgende:
komt er nog een GAM stats topic?
topic is toch dicht? of is er een nieuwe gemaakt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
het topic is er al hoor, alleen de stats nog niet.
Kun je niet even posts gaan tellen voor ons?quote:
jij wil echt graag zien dat je op no. 1 staat hequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je niet even posts gaan tellen voor ons?
Tuurlijk, denk je dat ik voor de lol de hele maand heb zitten spammen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij wil echt graag zien dat je op no. 1 staat he![]()
denk het niet, is idd niet uit je posts gebleken dat je er ook plezier aan beleefdequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk, denk je dat ik voor de lol de hele maand heb zitten spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |