quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet de grens ergens trekken, jij doet dat op jaartal, ik doe dat op striktheid.
Nee, ik doe dat niet voor jaartal, maar gebruik van de crack. Nieuwe spellen gebruik je de crack omdat je de CD niet hebt (anders kan je net zo goed een image maken en die mounten), oude spellen moet je soms een crack gebruiken omdat het anders simpelweg niet werkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet de grens ergens trekken, jij doet dat op jaartal, ik doe dat op striktheid.
En hoe bepaal je dat iets nieuw of oud is dan? Spellen van 10-15 jaar oud worden nog steeds op commerciele basis aangeboden, zelfs als ze niet op een normale manier onder XP te spelen zijn, ik snap best dat er minder legale wegen zijn om die spellen werkend te krijgen maar is dat een excuus om cracks toe te staan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:56 schreef Mokz het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat niet voor jaartal, maar gebruik van de crack. Nieuwe spellen gebruik je de crack omdat je de CD niet hebt (anders kan je net zo goed een image maken en die mounten), oude spellen moet je soms een crack gebruiken omdat het anders simpelweg niet werkt.
Zou het wel goed vinden om dat soort dingen te gedogen (geen linkjes etc, maar enkel de suggestie). Maar dat is uiteraard aan jullie.![]()
Nee, ik ben ook tegen cracks op het forum e.d., maar ik vind dat ik dan wel mag zeggen 'Bij mij werkte de NOCD crack!'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dat iets nieuw of oud is dan? Spellen van 10-15 jaar oud worden nog steeds op commerciele basis aangeboden, zelfs als ze niet op een normale manier onder XP te spelen zijn, ik snap best dat er minder legale wegen zijn om die spellen werkend te krijgen maar is dat een excuus om cracks toe te staan?
en dan weiger jij, of een andere user, daarna te reageren als desbetreffende user vraagt waar je het vandaan te kunnen halen, om te reageren? Van het een komt nou eenmaal het ander.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Mokz het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook tegen cracks op het forum e.d., maar ik vind dat ik dan wel mag zeggen 'Bij mij werkte de NOCD crack!'.![]()
Ja, tuurlijk. Als mensen aan het prutsen zijn met oude games op XP/Vista zijn het zowiezo geen doorsnee gebruikers, die kunnen zelf wel een crackje vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan weiger jij, of een andere user, daarna te reageren als desbetreffende user vraagt waar je het vandaan te kunnen halen, om te reageren? Van het een komt nou eenmaal het ander.
Nee. Daarom zei ik dus ook:quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Als mensen aan het prutsen zijn met oude games op XP/Vista zijn het zowiezo geen doorsnee gebruikers, die kunnen zelf wel een crackje vinden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
Om verdere illegale praat te voorkomen ook.
Ohwjahquote:Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef peristilius het volgende:
Hey ijsmeis, zag net pas dat je P-Style hebt vervangen, succes ermee.
Een vrouwelijke GAM mod.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
Zomfg, RaymanNL (aka Bernie) op blauw
Zi End ist coming!!
Ik vraag me toch wel af wie de andere sollicitanten waren (als ze er waren).quote:
Bernie komt ook niet in de 360 topicsquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef Bastard het volgende:
Ben geloof ik de enige die Bernie niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |