idd, en tja met 2 bakjes red ik het wel makkelijk.. gewoon rustig aan doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:09 schreef Apotheose het volgende:
ja das idd overdreven voor zo'n klein rotbakje. Maar wel freaking lekkere mayo!!![]()
![]()
Inderdaad, die bagger kan je geen mayo noemen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef kokos het volgende:
25? 50 was het toch altijd?
Trouwens ze hebben geen mayo bij de mac
Zoiets kan in Nederland niet, dan kunnen ze elke 5 minuten een nieuwe lading neerleggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:26 schreef Sneeuwvlok het volgende:
In amerika ligt het in van die bakken, net zoals de rietjes en servetjes hier!
Nederlandquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zoiets kan in Nederland niet, dan kunnen ze elke 5 minuten een nieuwe lading neerleggen.
Volgens mij wordt jij belazerd dat je maar 4 frietjes krijgt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef outcast_within het volgende:
WTF moet je betalen voor mayonaise?
Maar ok stel je bent gewend aan het feit dat je ervoor moet betalen, wtf 25cent!
En ok 25cent is niet zo heel veel, maar je krijgt ook zo frieking weinig, ongeveer net genoeg voor 2 frietjes.
Dus als je een beetje friet met mayo moet eten heb je minimaal 2 van die miniscule bakjes nodig.
Dat is dus 50 eurocent in totaal. 1gulden en 10 cent voor wat mayo!
WTF.
p.s. mensen die nog omrekenen naar guldens
p.p.s. [afbeelding]
Dat wilde ik zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:32 schreef honderd het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij belazerd dat je maar 4 frietjes krijgt.
ja iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:26 schreef Sneeuwvlok het volgende:
In amerika ligt het in van die bakken, net zoals de rietjes en servetjes hier!
geldt ook voor ketchup. Die komen uit zo'n druk apparaatquote:
weet je hoe die saus van de mcdonalds heet in de winkel?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Amerika heeft deze geweldige frietsaus niet eens
Ja, dat weet ik. En ik weet dat die minder lekker isquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
weet je hoe die saus van de mcdonalds heet in de winkel?
American frietsaus
Ja, en die ligt gewoon in de supermarkt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef mrdjey het volgende:
madsuawz toch?
BKquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:55 schreef zarGon het volgende:
![]()
bij de burgerking komen ze soms nog met die zakjes die je lekker moet uitknijpen![]()
![]()
en anders haal je maar zonder![]()
Die heb ik hier nog nooit gezienquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse groengele
Bakjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb er trouwens nog 4 liggenEnvy me
Ja. En daar 2 vanquote:
Volgens mij is dat dezelfdequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja. En daar 2 vanMaar van de Mac is lekkerder
Ik ben du s dubbel zo stoer nu
DAT IS NIET HET ZELFDEquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef Qunak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde.
Hier staan er ook twee in de koelkast. 1,5 inmiddels.
Hmm, echt niet?quote:
Snackbar heeft ook alleen maar fastfoodquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:59 schreef Red_85 het volgende:
huuuwl, macfast(to-the-toilet)food soiezow trouwens.
geef mij maar gewoon een patatje met bij de snackbar en een berehap / klauw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |