quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef teigan het volgende:
De Jumbo gaf gratis taart weg omdat ze de beste supermarkt van Nederland zijn ofzo...
Dus twee lekkere paastaartjes gekregen..
Goedkoopste wellicht..., maar bestequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef teigan het volgende:
De Jumbo gaf gratis taart weg omdat ze de beste supermarkt van Nederland zijn ofzo...
Dus twee lekkere paastaartjes gekregen..
pas maar op met die rose joh, zag laatst dat twee agentjes op fiets twee meiden bekeurden omdat ze lekker in het zonnetje zaten te chillen met een glaasje rose.. stelletje fuckersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:34 schreef manou het volgende:
ohhh heerlijk! morgen is het mijn beurt dan lig ik lekker in het plantsoen op kleedje met leuk boekje en rose
Hum dan hadden ze dat laatst nagelaten toen ik voor mn huis in de boteringe met een biertje en shoarma zat te kijken hoe ze met een lasergun in de weer warenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:37 schreef Pjetr het volgende:
[..]
pas maar op met die rose joh, zag laatst dat twee agentjes op fiets twee meiden bekeurden omdat ze lekker in het zonnetje zaten te chillen met een glaasje rose.. stelletje fuckers
wat voor een?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:45 schreef maok het volgende:
hej, ik was het topic even kwijt, maar ik heb het weer gevonden.
Ik heb vandaag mijn eerste auto gekocht
Gaafquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:45 schreef maok het volgende:
hej, ik was het topic even kwijt, maar ik heb het weer gevonden.
Ik heb vandaag mijn eerste auto gekocht
foto's!quote:
Deeltje 17 alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |