Die kon je zelf bedenken DaD!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Die kon je zelf bedenken DaD!
Ik maak hem wel:
"Groot genoeg om met jou in te duiken!!!"
Das ook niet eerlijk... Er zijn vast ook wel minder mooie foto's te maken in dat park in Parijs!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk nou dan, wat is nu mooier?
Noorderplantsoen, Groningen:
[afbeelding]
Parc de Buttes Chaumont, Parijs:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij gaan snelquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:30 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Das ook niet eerlijk... Er zijn vast ook wel minder mooie foto's te maken in dat park in Parijs!
verrek, dit is de eerste keer sinds deel 6 dat ik weer in het groningen topic reageer, in plaats van alleen maar te lurken
Dat specifieke park? Neuh, dat denk ik niet. Die zag er van alle kanten mooi uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:30 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Das ook niet eerlijk... Er zijn vast ook wel minder mooie foto's te maken in dat park in Parijs!
verrek, dit is de eerste keer sinds deel 6 dat ik weer in het groningen topic reageer, in plaats van alleen maar te lurken
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat specifieke park? Neuh, dat denk ik niet. Die zag er van alle kanten mooi uit
Gefeliciteerd trouwens!beetje laatquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef freecell het volgende:
Het was wel een mooi park
Maar Groningen heeft geen SMOG
Wat jij zegt! Noorderplantsoen pwnt! Wat heb ik daar afgelopen oktober nog vaak gezeten op die trappetjes!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef freecell het volgende:
Het was wel een mooi park
Maar Groningen heeft geen SMOG
Ja, verdullemequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen gaat het hoogstwaarschijnlijk regenen![]()
Ik heb mezelf getrakteerd op een flesje wijn vanavond maar ik kan eigenlijk helemaal niet tegen drank, dus ik zwalk een beetjequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, verdulleme
Daarom nam ook iedereen het er vandaag ff van
Toch wel in een avondzonnetje met goed gezelschap?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb mezelf getrakteerd op een flesje wijn vanavond maar ik kan eigenlijk helemaal niet tegen drank, dus ik zwalk een beetje![]()
* Peterselieman geeft DevilsAndDust een steuntje in de rugquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb mezelf getrakteerd op een flesje wijn vanavond maar ik kan eigenlijk helemaal niet tegen drank, dus ik zwalk een beetje![]()
Dank jequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman geeft DevilsAndDust een steuntje in de rug
Ach, die komen deze zomer ook wel een keer teut van 't teras af.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank jeMn huisgenootjes lachten me uit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |