Het maakt mij eigenlijk niet uit, dit is ook gewoon een TV-programma...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik lees dat ze al aan 2 tv programma's heeft meegedaan en dan ook nog de Kooi ingaat als schoonmaakster (alsof ze daar aanleg voor heeft), dan denk ik het eerste.
Ik begin aan jou te wennen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leuke.... of ze loopt de boel gigantisch in de zeik te nemen of ze is iig intelligent en volwassen genoeg om ondanks haar fanatisme mbt fitness e.d. al wel te weten dat uiterlijk niet alles is
in welke tijdzone leef jij?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef Marelle het volgende:
ooohhh meiiiiiii Goddddddddd, liggen ze nog steeds te bekken en het is al 16.06 uur![]()
Redactie DGK doe hier iets aan, anders![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt de klok zondag 3 uur vooruit gezet??quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef Marelle het volgende:
ooohhh meiiiiiii Goddddddddd, liggen ze nog steeds te bekken en het is al 16.06 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Laat Lieke maar lekker blijvenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef Marelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hou toch op, je bent zo opgewonden ( zacht uitgedrukt ) dat je niet een meer kunt klok kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef Marelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik geloof dat ik nog liever de boeren en scheten van jaap hoor dan datie constante gesmak mondspoelende speeksel geluiden de hele dagquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar lieve snetje toch, zo ken ik je niet! Nu even mond spoelen svp![]()
kijk daar heb je het al, ik bedoelde dus 14.06 uurquote:
maak je niet druk. als het over is met Lieke mogen de hoertjes weer komen dus jouw beurt komt nog welquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
kijk daar heb je het al, ik bedoelde dus 14.06 uurik ben helemaal 'over het stuur' van likkende Lieke
![]()
Ik kan het maar beter eerlijk bekennen, dat komt door die lekkere foto's van Eric hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou toch op, je bent zo opgewonden ( zacht uitgedrukt ) dat je niet een meer kunt klok kijken![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
maak je niet druk. als het over is met Lieke mogen de hoertjes weer komen dus jouw beurt komt nog wel![]()
Liefde {lees; teasen van Lieke} maakt blind...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Lieke heeft FAKE all over zich geschreven staan. Dat Huub daar niet doorheen prikt, valt me toch een beetje tegen van hem.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Dit zijn wel de mooiste beelden op het moment.
[afbeelding]
Dat moet snel ophouden. Ik wordt kotsmisselijk van Natasia en haar gejank. Ga dan gewoon naar huis .....quote:
Ja koffers pakken en de poort uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moet snel ophouden. Ik wordt kotsmisselijk van Natasia en haar gejank. Ga dan gewoon naar huis .....
nou kun je niet een klein beetje lief zijn??quote:
Amanda vroeg haar laatst ook wat ze in Huub zag. Uit haar antwoord bleek toen dat ze Huub nou niet echt aantrekkelijk vond maar dat ze niet iemand was die op het uiterlijk van iemand afging.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leuke.... of ze loopt de boel gigantisch in de zeik te nemen of ze is iig intelligent en volwassen genoeg om ondanks haar fanatisme mbt fitness e.d. al wel te weten dat uiterlijk niet alles is
Speciaal voor jou dan nog maar eentje!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef Marelle het volgende:
Kijk ik niet meer naar de streams, zie ik allemaal Lieke/Huub foto's voorbij komen hier![]()
![]()
Lieke ziet in Huub bekendheid, niets meer en niets minder!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda vroeg haar laatst ook wat ze in Huub zag. Uit haar antwoord bleek toen dat ze Huub nou niet echt aantrekkelijk vond maar dat ze niet iemand was die op het uiterlijk van iemand afging.
Maar wat haar dan wel trekt in Huub is me ook niet duidelijk, want met zijn opvattingen over de liefde is ze het ook niet met hem eens.
Huub vindt Lieke lekker, mooi, pienter.. alles wat een meisje in zijn ogen moet hebben.
Maar wat Lieke in Huub ziet is nog niet naar voren gekomen.
En kindjes maken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef Marelle het volgende:
Liefde is; er voor je kindjes zijn!!!!!!!!!!!!!
zoek je ruzie??quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan nog maar eentje!
[afbeelding]
*smelt* *vlinders*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |