Lieke is niet vies van wat media-aandacht, maar dat is niemand daar in die Kooi. Ook Palma niet, ook Herma niet, ook Brenda niet, etc etc.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De relatie hoeft niet gescript te zijn vanuit de redaktie, maar zowel Lieke en Huub maken misbruik van elkaar. Lieke is gewoon een mediageile hoer, en Huub wilt TV momenten creeren. Maar "echt" is het in ieder geval niet.
Ik vind dit een beetje zielig ipv elkaar afkraken, gaan we nu een potje bewoners of andere DGK activisten afkraken. Krijg hier een beetje het Jaap Huub gevoel van.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
ff in de herhaling:
[..]
Lieke is niet vies van wat media-aandacht, maar dat is niemand daar in die Kooi. Ook Palma niet, ook Herma niet, ook Brenda niet, etc etc.
En om Lieke dan meteen een hoer te noemen vind ik een beetje goedkoop. Zij prostitueert tot nu toe haar hele hebben en houden (nog?) niet, waar Sylvia, Huub, Eric, Natasia, Brainless, Amanda en Jaap dat wel doen.
Wat dat betreft is zelfverklaarde Lieke-haatster Sylvia dus eerder een hoer.
Een hoer met een kuisheidsgelofte ook nog!
Ze kan zo de kermis op, naast andere bezienswaardigheden als de vrouw met baard, in het hokje naast haar spirituele soortgenoot de waarzegster met de glazen bol.
Komt dat allen zien! De hoer met de kuisheidsgelofte, ook voor al uw zweefteef-behoeften en werkelijkheidsverhullend tarot-geneuzel.
sttt niet zeggen, grotendeels gejat van IANquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:01 schreef Hathor het volgende:
Lieke obsessie![]()
Prima OP trouwens, je hebt talent.![]()
dat mens is gigantisch asociaal. zowiezo ben ik niet met dat soort mensen in mijn directe omgeving in aanraking geweest. dit soort verhalen van haar verbazen mij niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft 48 uur taakstraf gekregen, omdat de stempelautomaat van de trein het niet deed ????
Jij hebt duidelijk de klok horen luidenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft 48 uur taakstraf gekregen, omdat de stempelautomaat van de trein het niet deed ????
nee omdat ze een contolemeneertje ff bijna de roltrap afsmeedquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat mens is gigantisch asociaal. zowiezo ben ik niet met dat soort mensen in mijn directe omgeving in aanraking geweest. dit soort verhalen van haar verbazen mij niet.
drom deed ik er ook ????? achter ik wist namelijk niet waar de klepel hing.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de klok horen luiden![]()
Jatten is ook een vak, Bill gates heeft er zijn tas mee gevuld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
sttt niet zeggen, grotendeels gejat van IAN![]()
Goed zo. Je wordt bijna bang om je mening te geven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje zielig ipv elkaar afkraken, gaan we nu een potje bewoners of andere DGK activisten afkraken. Krijg hier een beetje het Jaap Huub gevoel van.![]()
zwartrijden dus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
Ik kaats de bal gewoon terug hoor. Want wat heeft Lieke dan gedaan om een hoer genoemd te worden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:03 schreef milk-shake het volgende:
wat de bewoners allemaal kunen flikken en dan nog hun fan's behouden....en wtf heeft sylvia dan wel niet gedaan ...........dat ze nu oppeens een hoer is enz ...............heeeeeeeeeeel vreemd
![]()
![]()
Daar 48 uur taakstraf voorquote:
Krijg je daar voortaan taakstraf voor?quote:
Die mag op een tegeltjequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Een kut trekt harder dan tien paarden.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Een kut trekt harder dan tien paarden. Kijk maar naar Wilgo![]()
Amanda vertelde het hele verhaal een aantal overtredingen bij elkaar bewerksteligde deze taakstraf.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:07 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Daar 48 uur taakstraf voorVolgens mij vergeet ze er het een en ander bij te vertellen
![]()
nee hoor..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:07 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Daar 48 uur taakstraf voorVolgens mij vergeet ze er het een en ander bij te vertellen
![]()
Het is alleen niet waar, sterker nog......eh...laat maar...quote:
taakstraf voor grootspraak dus!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee hoor..
1: zwartrijden
2: controleur bijna roltrap afrossen
3: politieauto slopen
4: agressief gedrag in de cel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |