http://www.camelspiders.net/quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Gisteren met dit monster van mijn vriendinnetje gespeeld, leuk man, levende sprinkhanen voeren.
Ook leuk ja, maar iets minder aaibaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://www.camelspiders.net/ik wil wel zo 1. Levende leguanen voeren aan dat monster
![]()
Jij al oldbie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://www.camelspiders.net/ik wil wel zo 1. Levende leguanen voeren aan dat monster
![]()
Yeay! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:35 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik mag 3 mei afrijden!!
Ik zou met feliciteren even wachten tot na 3 mei ......quote:
Waarom? Het is toch al leuk dat ze af mag rijden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zou met feliciteren even wachten tot na 3 mei ......
Ik hoop het ook voor je anders kun je weer 2 tot 3 maanden wachten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef miss_bleu het volgende:
eindelijk! en nu maar hopen dat ik net zoals mijn theorie het in 1 keer haal
en 350 euro dokkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je anders kun je weer 2 tot 3 maanden wachten.
Ik was buiten naar hem aan het luisteren ja, ik meld alleen dat ik hemquote:
rekkel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
ygoj?
Je bent weer lekker kortaf Knut. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef GI het volgende:
Nooit.
Ik heb me wel een knipoog gegeven in de spiegel, is dat ook goed?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb me wel een knipoog gegeven in de spiegel, is dat ook goed?.
Ik heb nog een jogy foto gemaakt een tijdje geleden. Ik zag hem gisteren voorbijkomen en toen moest ik aan je avatar denken, vandaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef jogy het volgende:
*klikgeluidjes met de mond maakt*
Hiya Ace!
Duidelijkheid is okay.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent weer lekker kortaf Knut. Zoals het hoort.
Bij dat soort quotes van jou hoor ik altijd je stem in mijn hoofdquote:
Lief, vanaf je balkonnetje gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog een jogy foto gemaakt een tijdje geleden. Ik zag hem gisteren voorbijkomen en toen moest ik aan je avatar denken, vandaar
[afbeelding]
Dat komt waarschijnlijk omdat ik de "is okay" terminologie ook IRL wel gebruik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij dat soort quotes van jou hoor ik altijd je stem in mijn hoofdheel gek is dat
Nee, bij mijn ouders uit het raam. Uit mijn raam zie je aan de ene kant de markt en aan de andere kant een soort van gare binnen tuinquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Lief, vanaf je balkonnetje gemaakt ofzo?.
Homoquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef GI het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat mijn vrouw mij verpest heeft.
Ik heb zowaar trek in salade
Jij luistert altijd pas te laat naar mijquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, altijd naar Ripley luisteren.
Nou, erh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, altijd naar Ripley luisteren.
Dus? Ik zeg toch niet wanneer, alleen dat je het moet doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij luistert altijd pas te laat naar mij![]()
Nou, als je nou even streng uit je ogen kijkt....quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
WAT, WIL JIJ NIET NAAR MIJ LUISTEREN, J?![]()
Da's best moeilijk sinds ik je vergeleken heb met knut, Jquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, als je nou even streng uit je ogen kijkt.....
Ogen *wink wink, nudge nudge*. ! Whehehehehe, good one J.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, als je nou even streng uit je ogen kijkt.....
Die andere knut, knutquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's best moeilijk sinds ik je vergeleken heb met knut, J![]()
Dat zei ik alquote:
Like I care dearestquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zei ik al![]()
Speciaal voor jou heb ik vandaag een hooggesloten shirt aan HW![]()
Je mag me ook wel opsluiten in een eventuele kelder, mij om het even. Ben je goed in verzorgen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
En je haartjes kammen? En je voeren?
![]()
Weddenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kun je daar iig geen commentaar op hebben
Ik heb geen bergingquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag me ook wel opsluiten in een eventuele kelder, mij om het even. Ben je goed in verzorgen?.
Geen bergingquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen berging![]()
Het zorgen voor magere jongemannen is mijn specialiteit - ik heb er uitgebreide training in gehad![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou ik wel eens willen zien, de Tell-Sell video waar ze Jogy aanprijzen.
Hij heeft weinig kleren aan bij Tell Sell. Heel gek is datquote:
Had moeten weten dat ie niet door zou komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft weinig kleren aan bij Tell Sell. Heel gek is dat![]()
Ik was even afgeleid door mijn mental imagequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had moeten weten dat ie niet door zou komen.
Totally mental dudequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door mijn mental image![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door mijn mental image![]()
Wel de brief binnen, zou voor 1 april moeten, hebben ze nog heeeel ffquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef Joene het volgende:
Overigens Iemand zijn of haar no claim al terug van de zorgverzekeraar ?
Ja gvd, joene, daar gaat mijn dinsdagochtend gevoelquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef Joene het volgende:
Gefeli Blue!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:35 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik mag 3 mei afrijden!!
Zal vast wel loslopen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef miss_bleu het volgende:
eindelijk! en nu maar hopen dat ik net zoals mijn theorie het in 1 keer haal
Avond!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef Joene het volgende:
Mogguh.
Heyyyyyyyzzzzzz... Is dat niet je Tim Westwood imitatie?quote:
Hokjes spirit?quote:
Bomen zijn relaxt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, bij mijn ouders uit het raam. Uit mijn raam zie je aan de ene kant de markt en aan de andere kant een soort van gare binnen tuin
Geen idee waarom trouwes, ik vond de lucht opeens zo mooi of zo![]()
Wat Heatwave zegt:quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef Joene het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel de brief binnen, zou voor 1 april moeten, hebben ze nog heeeel ff.
Die brief heb ik ook , echter mijn 255 euro nog nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel de brief binnen, zou voor 1 april moeten, hebben ze nog heeeel ff.
je bent veel ziek geweest ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja gvd, joene, daar gaat mijn dinsdagochtend gevoel![]()
Nog niet gevonden dusquote:
Nee helemaal niet zelfs. Maar het klonk zo administratief en dat is dan weer niet mijn fetishquote:
Het betaalt wel de tapasquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee helemaal niet zelfs. Maar het klonk zo administratief en dat is dan weer niet mijn fetish
Hey UIO... FF een stomme vraag, maar mag die data van de wachtrij voor de SOA-kliniek eigenlijk geblogt worden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
12 personen in het zonnetje en met hun rug tegen de muur. Hoe toepasselijk wil je het hebben bij de SOA-kliniek.
Agos!quote:
Ach voor 255 euro vind ik dat het best wat minder opwindend mag zijn een paar minutenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee helemaal niet zelfs. Maar het klonk zo administratief en dat is dan weer niet mijn fetish
Natuurlijk mag dat. Iedereen die langs rijdt, kan dat zien. Daarbij hebben we geen foto's waarop mensen herkenbaar staan, dus waarom zou het niet op een blog mogen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef n00cL30n het volgende:
Hey UIO... FF een stomme vraag, maar mag die data van de wachtrij voor de SOA-kliniek eigenlijk geblogt worden?
Vind het echt een leuk item worden namelijk.
K dan. Tja, ik wist niet of jullie misschien dingen aan het vermelden waren, die eigenlijk stiekum niet mochten... Dussssssch... Ik ga er denk ik vandaag of morgen ff een leuk itempje van maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Iedereen die langs rijdt, kan dat zien. Daarbij hebben we geen foto's waarop mensen herkenbaar staan, dus waarom zou het niet op een blog mogen?
luie hondquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Of mochten jullie er zin in hebben, kan ik er ook een accountje voor uittrekken op mijn blogje?
Als jij een ring was, waar zou jij je dan verstoppen?quote:
Onder de bank . tafel , achter jullie boekenkastrek dingquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Als jij een ring was, waar zou jij je dan verstoppen?
Tussen de kussens van de bank. Tussen je matras en de bedrand. Achter een lade. In de ijskast.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Onder de bank . tafel , achter jullie boekenkastrek ding
Dude! Misschien dat ze meer aanleg hebben om het sfeerplaatje neer te leggen?quote:
Gratis gewone kaartjes ben ik ook tevreden mee .quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
altijd leuk, gratis VIP kaarten voor de autorai.
Die hadden ze niet meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Gratis gewone kaartjes ben ik ook tevreden mee .![]()
In de tuin.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef Merel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef Joene het volgende:
Onder de bank . tafel , achter jullie boekenkastrek ding
Ik ben nu alles heel systematisch aan het afgaan. De kast in de woonkamer is helemaal uitgezocht, erachter ook gekeken. Nu de rest nog. Ik heb echt zo'n zwart gat in m'n geheugen, geen idee waar het ding nou gebleven is. Vanochtend het vuilnis niet buiten durven zetten, want stel je voor... Ook als heb ik de vuilniszak ook al omgekeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef Ripley het volgende:
Tussen de kussens van de bank. Tussen je matras en de bedrand. Achter een lade. In de ijskast.
Zomaar wat plekken waar ik allerhande spullen heb terug gevonden
Dat is juist het stomme, ik hem em afgedaan omdat ik ging tuinieren. En toen liep ik terug het huis in en daarna zit dus dat zwarte gat. Geen idee of ik de ring weer om heb gedaan en em later kwijt ben geraakt, of dat ie meteen al kwijt was. Als ik em echt niet vind laat ik me wel hypnotiseren om het me te kunnen herinnerenquote:
beetje jammer................... !quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat is juist het stomme, ik hem em afgedaan omdat ik ging tuinieren. En toen liep ik terug het huis in en daarna zit dus dat zwarte gat. Geen idee of ik de ring weer om heb gedaan en em later kwijt ben geraakt, of dat ie meteen al kwijt was. Als ik em echt niet vind laat ik me wel hypnotiseren om het me te kunnen herinneren
OOoooooh, nu heb ik een hele vieze mental image.quote:
Daar zit nu de oude ring weer eventjesquote:
In de portemonnee van Arma zit vast de kwitantie van de juwelier waar hij de ring naartoe heeft gebracht om er een enorme diamant in te zetten. Of zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef Merel het volgende:
Dat zei John op mijn werk ook al. Waarschijnlijk vind je hem vanavond na de seks wel terug om je eikel heen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OOoooooh, nu heb ik een hele vieze mental image.
Als-ie klopt, dan vind Armadude die ring van eigens wel vanavond.
lekker gegeten ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dude! Misschien dat ze meer aanleg hebben om het sfeerplaatje neer te leggen?
Grrrrrr....
Doet jullie soort daar niet aan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar goed, ik begrijp dan ook helemaal niets van relatie-onderhoud.
Waarschijnlijk had je dat niet moeten zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In de portemonnee van Arma zit vast de kwitantie van de juwelier waar hij de ring naartoe heeft gebracht om er een enorme diamant in te zetten. Of zo.
Neh, ben niet naar de Kroon geweest.quote:
Homo's houden er niet van geloof ik..quote:
Dirkquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Ripley het volgende:
Gellarboy
M'n bovenbuurmannen houden hun relatie al langer vol dan ik ooit voor elkaar heb gekregen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:25 schreef Tally het volgende:
Homo's houden er niet van geloof ik..
Niets nieuws onder de zon dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:26 schreef Ripley het volgende:
Sorry UIO, even een slip of the fingers. Ik zal weer lief doen nu
Ik heb best veel lieve dingen van hem gekregen: een sieradenkistje, een ketting, een dvd van moulin rouge, een dvd van madonna, een avondje uit naar het theater. Meer dan van welke hetero ooit eigenlijkquote:
Hij hoeft dan ook niet te neuken dus is het makkelijker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb best veel lieve dingen van hem gekregen: een sieradenkistje, een ketting, een dvd van moulin rouge, een dvd van madonna, een avondje uit naar het theater. Meer dan van welke hetero ooit eigenlijk
O ja, heeft hij je ooit een marathonnacht gegeven?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Ripley het volgende:
Ik heb best veel lieve dingen van hem gekregen: een sieradenkistje, een ketting, een dvd van moulin rouge, een dvd van madonna, een avondje uit naar het theater. Meer dan van welke hetero ooit eigenlijk
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij hoeft dan ook niet te neuken dus is het makkelijker.
Ja. En waarbij politie te hulp moet komen om partijen te verwijderen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef jogy het volgende:
Zo eentje waarvan je krom gaat lopen bedoel je?
Nee, niet zo eenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef jogy het volgende:
Zo eentje waarvan je krom gaat lopen bedoel je?
Dat duurt toch meestal iets van anderhalf uur en dan kunnen beide partijen toch gewoon weer hun eigen weg vervolgen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. En waarbij politie te hulp moet komen om partijen te verwijderen.
Waarom ben je nou kwaad?quote:
foutief generaliseren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
Kutkerels ook altijd..
We tryquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
Kutkerels ook altijd..
Ik had het over kerels HW.. Geen mietjes..quote:
Jaha, maar hij is ho-mo dus dan koopt ie gewoon een leuk kadootje zonder het helemaal dood te analyseren met de magische neukformule die voor elke kerel weer anders is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat dat een leuk extraatje is ja
Zelfs voor een boos meisje met PMS en een kutdag was dat een slappe comebackquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het over kerels HW.. Geen mietjes..
De magische neukforumulequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaha, maar hij is ho-mo dus dan koopt ie gewoon een leuk kadootje zonder het helemaal dood te analyseren met de magische neukformule die voor elke kerel weer anders is.
Egnie, de Magische Neukformule is een goedbewaard geheim.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs voor een boos meisje met PMS en een kutdag was dat een slappe comeback.
En als hij het wel vertelt:quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Egnie, de Magische Neukformule is een goedbewaard geheim..
Kut, ik ga HW vanavond dan maar eens uithoren - als mijn mannenvraagbaak zijndequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Egnie, de Magische Neukformule is een goedbewaard geheim..
De nieuwe procedure was toch kogel tussen de ogen en huis in de fik?quote:
Ik heb geen PMSquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs voor een boos meisje met PMS en een kutdag was dat een slappe comeback.
Das beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen PMS
EN IK BEN GEEN MEISJE![]()
![]()
Owh is dat die homo waar je het van de week over had..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kut, ik ga HW vanavond dan maar eens uithoren - als mijn mannenvraagbaak zijnde
Ah toe, lieve jogy?
Merel, vogels, tafeltje in de tuin, lente, nesten bouwen... zal me niks verbazen als een kauw oid er mee vandoor is gegaan..sorryquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat is juist het stomme, ik hem em afgedaan omdat ik ging tuinieren. En toen liep ik terug het huis in en daarna zit dus dat zwarte gat. Geen idee of ik de ring weer om heb gedaan en em later kwijt ben geraakt, of dat ie meteen al kwijt was. Als ik em echt niet vind laat ik me wel hypnotiseren om het me te kunnen herinneren
Dan gooi ik mijn eigen ruiten in terwijl ik mijn schepen verbrand.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kut, ik ga HW vanavond dan maar eens uithoren - als mijn mannenvraagbaak zijnde
Ah toe, lieve jogy?
Mag ik je dan bij deze feliciteren met je geslaagde imitatie.quote:
Hij lag BINNEN op de tafel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Merel, vogels, tafeltje in de tuin, lente, nesten bouwen... zal me niks verbazen als een kauw oid er mee vandoor is gegaan..sorry
Eksters. Jij bent toch de vogelkenner hier?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Merel, vogels, tafeltje in de tuin, lente, nesten bouwen... zal me niks verbazen als een kauw oid er mee vandoor is gegaan..sorry
Het kan echt beter Tally, echt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh is dat die homo waar je het van de week over had..
Rosé drinken samen met een homo...
Dat verwacht je natuurlijk ook niet.quote:
Kon daar helaas geen smilies/emoticons voor vinden zo snel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
De nieuwe procedure was toch kogel tussen de ogen en huis in de fik?
En ik hou het al 7 jaar vol hier op het forum..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mag ik je dan bij deze feliciteren met je geslaagde imitatie.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Nee flippo;s daar LAG hij VOOR hij weg was.
Ik krijg dr hoofdpijn vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kan echt beter Tally, echt!
Ik drink geen rose.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mag ik je dan bij deze feliciteren met je geslaagde imitatie.
Probeer eens te kijken bij de wasmachine... Eentje uit eigen ervaring.quote:
o.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee!Was antwoord op die SOA specialist.
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn eigen ruiten in terwijl ik mijn schepen verbrand.
Omdat ik dan mijn Magische Neukformule op internet zet en iedereen deze gaat overnemen natuurlijkquote:
Ah. Natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat ik dan mijn Magische Neukformule op internet zet en iedereen deze gaat overnemen natuurlijk. Er wordt gezegd dat Jezus C.v.N. de Magische Neukformule helemaal had uitgewerkt en die zit nu in een kist die de Heilige Graal wordt genoemd maar de kerk onderdrukt deze informatie.
Maar dat komt dan ook weer omdat de neuk/neuk verhoudingen in de wereld oneerlijk verdeeld zijn, als een vrouw een beetje schattig knippert met haar oogjes en met de handen aan d'r haar zit dan staan er al 5 mannen aandachtig te kijken en te rekenen met die Magische Neukformule.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah. Natuurlijk.
Wij vrouwen hebben dat niet. Wij doen gewoon maar wat![]()
Je zei neuk/neuk verhoudingen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Ripley het volgende:
Gespierde magere jongelingen mogen niet klagen over neuk/neuk verhoudingen![]()
Hihi, ik zei het weer![]()
Liefquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Ripley het volgende:
Gespierde magere jongelingen mogen niet klagen over neuk/neuk verhoudingen![]()
Hihi, ik zei het weer![]()
Dan zeg ik wel dinges, anders staat het zo raar als ik steeds zit te blozenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef HeatWave het volgende:
gaan we het over neuken hebben straks Rip?.
Dingesen is okquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel dinges, anders staat het zo raar als ik steeds zit te blozen
EN "HW, wat is de magische dingesformule dan?"quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef n00cL30n het volgende:
dinges/dinges verhoudingen dus?
Nou, je doet een beetje dinges als je dingest, daarna wat gedinges, ff flink dingesen en daarna het nadinges, mits behoeft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
EN "HW, wat is de magische dingesformule dan?"
Sinds het uit is met you know who heb ik de tijd van mijn leven. Dus nee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef jogy het volgende:
Ik heb gisteren in de P.S. van de Parool gelezen dat vrijgezelle dames van na de 20 helemmaal niet zo gelukkig zijn. Is dat zo, R. Of ligt dit nog te gevoelig?.
Idd, zo'n trip Oz is niet echt vervelend, en dan ook nog eens een laptop vinden.. wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sinds het uit is met you know who heb ik de tijd van mijn leven. Dus nee.
En wat leuk dat je het parool leest![]()
Het zou het antwoord op de vraags des levens moeten zijn. 42quote:
Ach ja, bij wiskunde prutste ik ook altijd maar aan en daar had ik een 8 voor. Dus hopelijk werkt dat hierbij ook zoquote:
Mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sinds het uit is met you know who heb ik de tijd van mijn leven. Dus nee.
En wat leuk dat je het parool leest![]()
eerst bij Rasti Rostelli onder hypnose zodat ik me gewoon kan herinneren waar ie gebleven is!quote:
Weet je zeker dat Rasti 'm niet gewoon zelf om heeft?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:38 schreef Merel het volgende:
[..]
eerst bij Rasti Rostelli onder hypnose zodat ik me gewoon kan herinneren waar ie gebleven is!
[afbeelding]
Ja, of mensen van buiten de Randstadquote:
Huuuuu!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of mensen van buiten de Randstad.
Is dat Death op zijn vrije dag ofzo?quote:
Ja, je ziet wat acht uur per dag een kap dragen met je kapsel doet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat Death op zijn vrije dag ofzo?.
kukluxclan, wilders..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, je ziet wat acht uur per dag een kap dragen met je kapsel doet.
bij dezequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef jogy het volgende:
Zu hause./
/
*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Bedankt, ik overleef het wel, uiteindeijk niet natuurlijk maarach. Swa.quote:
Was een test hé... een fout antwoord was een permban.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Joene het volgende:
Nooit te laat voor Oldbies.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
EN "HW, wat is de magische dingesformule dan?"
Ahhhhh... The hitchhikers guide to the galaxy...quote:
Heb je ook al de wasmachine geprobeerd.... (is trouwens ff serieus)quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:35 schreef Merel het volgende:
Ik heb zojuist officieel vastgesteld dat de ring zich noch in de koelkast, noch in de vriezer, noch in de vaatwasser, noch in de keukenkastjes verstopt heeft. En ook niet onder het vloerkleed, achter de TV, in op tussen onder de bank, of in m'n broekzakken
Oldbies... Way beyond hardcore!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Joene het volgende:
Nooit te laat voor Oldbies.
Hopelijk wordt ik ook ooit een olbiequote:
Uberhaupt ,Krantenquote:
Jan de Hoop in de ochtend met zijn mooie koffiemok.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Uberhaupt ,KrantenAllemaal aan de telegraaf ! het landelijke sbs blad
![]()
Euj jogy.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:51 schreef jogy het volgende:
De week gaat snel.
Ring Gevonden ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:00 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!
Gisteren, vanavond nietquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren, vanavond niet.
Tegenvaller weer.
HE WAT ?quote:
Mennnn... zit je nu alweer thuis?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:21 schreef Joene het volgende:
Koffie goed plan, alleen ik ben te lui om het nu even te zetten.
Ik verstond hem ook niet?quote:
quote:
Zelfde als wat jij hier doet..quote:
Heb jij dat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren, vanavond niet.
Tegenvaller weer.
En ga je sex krijgen in 2007 ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Omg er is een topic op tweakers of ik seks in 2007 krijg
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Danny!!!! fok staat te zacht!!! de oldbies kunnen het niet meer horen!!!!.
Ik weet niet... je zegt net dat seks ''zoooo'' 2006 is. Mag ik van jou in 2007 wel seks dan?quote:
Tallyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Hey Beeb!quote:
Doe eens link passen naar topic KM?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet niet... je zegt net dat seks ''zoooo'' 2006 is. Mag ik van jou in 2007 wel seks dan?![]()
![]()
Omgquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tallyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Hey Beeb!![]()
Tijd voor het blauw om rood te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja... echt!
NEE!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe eens link passen naar topic KM?
Mjah.. maar als je wil lullen over games kan je beter daar zijn dan hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
NEE!
Ik ben allergisch voor Tweakers.
Nou ik hoop eigenlijk gewoon helemaal niet meer rood te wordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tallyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Hey Beeb!![]()
Tijd voor het blauw om rood te worden?
Nee ik zei dat Neuken 2006 was, van mij mag je allesquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet niet... je zegt net dat seks ''zoooo'' 2006 is. Mag ik van jou in 2007 wel seks dan?![]()
![]()
Leugens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Mjah.. maar als je wil lullen over games kan je beter daar zijn dan hier![]()
Ik wil dat je er nu over op houd, anders moet ik maatregelen gaan treffen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Mjah.. maar als je wil lullen over games kan je beter daar zijn dan hier![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:33 schreef jogy het volgende:
Shit, toch gereageerd.
Kijk, dat lijkt me nou weer een uiterst strak plan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef HeatWave het volgende:
is het niet weer eens tijd voor een goeie FOK! -Twiekers rel?.
Je hoort het van Ome Arma... Het mag niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
NEE!
Ik ben allergisch voor Tweakers.
Weet ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik hoop eigenlijk gewoon helemaal niet meer rood te worden
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me nou weer een uiterst strak plan!
Jij was toch een zovty gewordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me nou weer een uiterst strak plan!
Ik kan er niets aan doen. Het zit genetisch ingebakken blijkbaar.quote:
quote:
Je hebt al meer dan een halfjaar geen ban gehadquote:
Oké Dan ga ik dit jaar wel seks hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik zei dat Neuken 2006 was, van mij mag je alles
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:33 schreef jogy het volgende:
Shit, toch gereageerd.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil dat je er nu over op houd, anders moet ik maatregelen gaan treffen.![]()
Ouwe ze zijn hier soepeler geworden. Ik kan gewoon tegen yvonne zeggen dat haar tieten in d'r nek hangen en ik mag ook ongelimiteerde neqschoten uitdelen. Hoe moet ik geband worden dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt al meer dan een halfjaar geen ban gehad![]()
Ja maar waarheden kun je ook moeilijk omheen he.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ouwe ze zijn hier soepeler geworden. Ik kan gewoon tegen yvonne zeggen dat haar tieten in d'r nek hangen Hoe moet ik geband worden dan?
Ik ga hem ff downloaden , kijken , dan kopen want anders zal dat online gelul wel weer niet werkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:45 schreef GI het volgende:
Een demo moet je downloaden. Een spel moet je kopen.
C&C 3 ligt thuis op me te wachten.
Moraalridders zijn zoooooo twiekersquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:45 schreef GI het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:45 schreef GI het volgende:
Ik poste een tijd terug in dat xbox360 topiek hier, dat ik mijn xbox360 had omgebouwd en alle spellen nu had. gebrand en al. Nou je had ze eens moeten horen daar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moraalridders zijn zoooooo twiekers.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen... goedemorgen!..
Kan je niet vragen of berichten met zulke onderwerpen voor jou niet zichtbaar zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Het zit genetisch ingebakken blijkbaar.
En hoevaak heb jij je puddingbuks mogen legen gister?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen... goedemorgen!..
Wat zijn eigenlijk de minimale specs?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:44 schreef Joene het volgende:
Ben even de nieuwe Command and Conquer aan het downloaden... ff checken of het wat is
+3 Waarheid.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moraalridders zijn zoooooo twiekers.
Ehh.. hij moet nu zelfs even volblijven... zaterdag mag/moet ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
En hoevaak heb jij je puddingbuks mogen legen gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |