http://www.camelspiders.net/quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Gisteren met dit monster van mijn vriendinnetje gespeeld, leuk man, levende sprinkhanen voeren.
Ook leuk ja, maar iets minder aaibaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://www.camelspiders.net/ik wil wel zo 1. Levende leguanen voeren aan dat monster
![]()
Jij al oldbie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://www.camelspiders.net/ik wil wel zo 1. Levende leguanen voeren aan dat monster
![]()
Yeay! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:35 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik mag 3 mei afrijden!!
Ik zou met feliciteren even wachten tot na 3 mei ......quote:
Waarom? Het is toch al leuk dat ze af mag rijden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zou met feliciteren even wachten tot na 3 mei ......
Ik hoop het ook voor je anders kun je weer 2 tot 3 maanden wachten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef miss_bleu het volgende:
eindelijk! en nu maar hopen dat ik net zoals mijn theorie het in 1 keer haal
en 350 euro dokkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je anders kun je weer 2 tot 3 maanden wachten.
Ik was buiten naar hem aan het luisteren ja, ik meld alleen dat ik hemquote:
rekkel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
ygoj?
Je bent weer lekker kortaf Knut. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef GI het volgende:
Nooit.
Ik heb me wel een knipoog gegeven in de spiegel, is dat ook goed?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb me wel een knipoog gegeven in de spiegel, is dat ook goed?.
Ik heb nog een jogy foto gemaakt een tijdje geleden. Ik zag hem gisteren voorbijkomen en toen moest ik aan je avatar denken, vandaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef jogy het volgende:
*klikgeluidjes met de mond maakt*
Hiya Ace!
Duidelijkheid is okay.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent weer lekker kortaf Knut. Zoals het hoort.
Bij dat soort quotes van jou hoor ik altijd je stem in mijn hoofdquote:
Lief, vanaf je balkonnetje gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog een jogy foto gemaakt een tijdje geleden. Ik zag hem gisteren voorbijkomen en toen moest ik aan je avatar denken, vandaar
[afbeelding]
Dat komt waarschijnlijk omdat ik de "is okay" terminologie ook IRL wel gebruik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij dat soort quotes van jou hoor ik altijd je stem in mijn hoofdheel gek is dat
Nee, bij mijn ouders uit het raam. Uit mijn raam zie je aan de ene kant de markt en aan de andere kant een soort van gare binnen tuinquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Lief, vanaf je balkonnetje gemaakt ofzo?.
Homoquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef GI het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat mijn vrouw mij verpest heeft.
Ik heb zowaar trek in salade
Jij luistert altijd pas te laat naar mijquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, altijd naar Ripley luisteren.
Nou, erh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, altijd naar Ripley luisteren.
Dus? Ik zeg toch niet wanneer, alleen dat je het moet doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij luistert altijd pas te laat naar mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |