abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47799465
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als ik zooooooooooveel moeite had gedaan met zoooooooo weinig resultaat, zou ik me gefrustreerder voelen dan dat ik me nu voel.
De vriend van je heeft dus 1000 vrouwen aangesproken, alle 1000 met het doel ze in bed te krijgen, en het is gelukt bij 3 niet al te mooie vrouwen? That's sad...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_47799532
En toch bewonder ik zijn vasthoudendheid.
pi_47799597
Misschien kunnen foto's van die maat van je helderheid verschaffen.
pi_47799626
Ja, het is zeker sad, dat zeg ik. Maar zijn vasthoudendheid is enorm en daar heb ik ook diep respect voor. En nee, hij is echt niet lelijk maar wel oud, net als ik 37 dus. En als je op die leeftijd van 0 moet beginnen.....
Gaap Goals rulezzz!
pi_47799737
Ja, dat had hij beter 15 jaar terug kunnen doen dan.
pi_47799809
aaahhh nu snappen we t pas
maar t zal ook wel weer verschillen per man idd.... Hoe oud zijn die vleesgeworden godinnen van je als ik zo brutaal mag zijn?
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_47799822
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:58 schreef n8 het volgende:
aaahhh nu snappen we t pas
maar t zal ook wel weer verschillen per man idd.... Hoe oud zijn die vleesgeworden godinnen van je als ik zo brutaal mag zijn?
Wat weet hij daar nu van. Hij weet niet eens hoe ze heten.
pi_47799918
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:59 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat weet hij daar nu van. Hij weet niet eens hoe ze heten.
Die vleesgeworden godinnen zijn uiteraard prostituees. En meestal zijn ze iets van 21-25 of zo.

En of ze echt heten als wat ze me zeggen weet ik niet, boeit me ook niet echt uiteraard.
Gaap Goals rulezzz!
pi_47799981
Die 3 uit 1000 waren prostituees?
pi_47800025
soms voel ik me zoooo dom
maargoed, dan heb jij iig wel de betere versie te pakken denk ik!! Hoe zit dat eigenlijk met 37-jarige mannen? zijn die op zoek naar een relatie of vinden ze t allemaal wel best? Ik kan me zo voorstellen dat je t wel rpima vind in je eentje, met vrienden en af en toe seks...
.... mijn pa is al jaren single en vind t allemaal wel prima zo "vrouwen kosten een hoop geld en tijd" en eigenlijk is ie nog een altijd een beetje gek op me ma denk ik.
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_47800036
Nee man, je snapt het niet. Ik heb ooit de keuze gemaakt om maar naar de hoeren te gaan gezien mijn hopeloze situatie wat vrouwen betreft. Hij niet, wil dat ook niet, en doet dus wel heel veel moeite om in het echt vrouwen te versieren.
Gaap Goals rulezzz!
pi_47800039
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:03 schreef OldJeller het volgende:
Die 3 uit 1000 waren prostituees?
Beter lezen kerel.
pi_47800095
Nee ik vind het helemaal niet prima. Het is dat ik gelukkig nog naar de hoeren kan gaan, anders zou ik echt compleet radeloos worden denk ik. Heb verder een prima leven, gezondheid, hobby's en zo, maar toch mis ik wat. Logisch ook denk ik.
Gaap Goals rulezzz!
pi_47800143
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee man, je snapt het niet. Ik heb ooit de keuze gemaakt om maar naar de hoeren te gaan gezien mijn hopeloze situatie wat vrouwen betreft. Hij niet, wil dat ook niet, en doet dus wel heel veel moeite om in het echt vrouwen te versieren.
----
pi_47800181
Ah, dat had ik helemaal niet gezien.
Maar jij had het eerst over 'rondgeneukt te hebben', maar prostituees tellen uiteraard niet.

n8, je komt steeds wel met heel algemene vragen.
Wat 28-jarige vrouw ervan om na een succesvolle date alleen naar huis te moeten?
pi_47800219
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee ik vind het helemaal niet prima. Het is dat ik gelukkig nog naar de hoeren kan gaan, anders zou ik echt compleet radeloos worden denk ik. Heb verder een prima leven, gezondheid, hobby's en zo, maar toch mis ik wat. Logisch ook denk ik.
hmm ja, dat denk ik ook.... maar je probeert ook niet om een relatie te krijgen? Of heb je die hoop volledig opgegeven? Lijkt me wel vreemd idd
pi_47800271
hehe jooo sorry, ik probeer ff wat van jullie levenswijsheden te leren ik zal ff ophouden
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:16:38 #218
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47800374
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:05 schreef n8 het volgende:
maargoed, dan heb jij iig wel de betere versie te pakken denk ik!! Hoe zit dat eigenlijk met 37-jarige mannen? zijn die op zoek naar een relatie of vinden ze t allemaal wel best? Ik kan me zo voorstellen dat je t wel rpima vind in je eentje, met vrienden en af en toe seks...
je zegt het bijna alsof je verwácht dat 37-jarige mannen alle hoop hebben laten varen!
dan mag ik wel opschieten... nog maar twee jaar!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_47800380
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Gaat oe mit brommers kieken?

Mijn ervaring zegt juist als je het op een héle foute manier zegt, dat ze inderdaad (zoals JoeyT zei) dan altijd 'ja' zeggen. Die manier is niet de gebruikelijke gang van zaken overigens.
foute grappige manier valt nog te overwegen
maar gewoon een foute manier omdat ze dom en achtelijk zijn dan weer niet
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47800382
tvp
Gaap Goals rulezzz!
pi_47800434
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:31 schreef n8 het volgende:

[..]

hmm ja, ik heb ook vaak t idee dat als iemand sex-materiaal (lees: one-night-stand materiaal) is deze persoon veel moeilijker aan een vaste serieuze relatie komt dan bv iemand die niet zo'n enorme seksuele uitstraling heeft. Hoe denken jullie hier over? Denk je dat die buurjongen/meisje op de hoek makkelijker een serieuze relatie heeft dan dat ontzettend lekkere ding op je sportschool?
dat ligt toch echt gewoon totaal aan wat die persoon zelf wil en waar voor deze zich om het zo maar te zeggen op de markt presenteert?
pi_47800473
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef n8 het volgende:
hehe jooo sorry, ik probeer ff wat van jullie levenswijsheden te leren ik zal ff ophouden
Je hoopt zo snel mogelijk niet meer in deze topicreeks te mogen reageren?
pi_47800546
ik moet heel eerlijk zeggen (en ik vraag me wel af wat andere daar van denken en zo) dat (sorry m_schtoppel) niet graag een oudere man zou willen hebben met echt 0 relatie ervaring...
(of een jongere trouwens ook niet)

wat trouwens best lullig van me is want hoe komen die mensen dan aan die ervaring.... maja
pi_47800547
ik geef mezelf ff een ban voor 2 dagen op dit topic lijkt me gezond voor jullie en voor mezelf
pi_47800593
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen (en ik vraag me wel af wat andere daar van denken en zo) dat (sorry m_schtoppel) niet graag een oudere man zou willen hebben met echt 0 relatie ervaring...
(of een jongere trouwens ook niet)

wat trouwens best lullig van me is want hoe komen die mensen dan aan die ervaring.... maja
Waarom zou je dat niet willen? Ben je bang dat hij misstoot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')