quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef thaleia het volgende:
Ik snap er geen reet van![]()
En jij zo te zien ook niet van mijn bericht, maar dat geeft niet. Trusten!
Ik begrijp het al lezend ook niet echt. Ik vind het toch redelijk realistischquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vrouwen romantiseren dingen maar al te graag, mannen blijven realistisch.
Ik heb weleens dates en eigenlijk slagen die altijd, maar zelden zie ik me daarmee lang samen. Ik herken overigens het verhaal van thaileia wel. Ik heb ook zo'n periode gehad, maar nadat bleek dat je dan wel heel veel geduld moest hebben voor iemand met die meerdere kanten...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Same here, ik date vrijwel nooit maar er is nog geen slechte dat geweest
Waarschijnlijk heb je dan erg laaggespannen verwachtingen van betreffende date qua relatie-perspectief; je zit je er dus compleet blanco in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik heb weleens dates en eigenlijk slagen die altijd, maar zelden zie ik me daarmee lang samen.
Maar júist als het je niks uitmaakt of als het lijkt alsof je het geen moer interesseert, slaagt je date vaak. En niet in de zin van; 'je verwachtte niks, er gebeurde niks: je date is geslaagd'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan erg laaggespannen verwachtingen van betreffende date qua relatie-perspectief; je zit je er dus compleet blanco in.
ja zo kan ik het ook, zo slaagt iedere date! haha![]()
zo bedoelde ik het dus idd: je verw8 nix, er gebeurde wat gebeurde, en date is geslaagd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar júist als het je niks uitmaakt of als het lijkt alsof je het geen moer interesseert, slaagt je date vaak. En niet in de zin van; 'je verwachtte niks, er gebeurde niks: je date is geslaagd'.
Maar dat bedoelde ik dus niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het dus idd: je verw8 nix, er gebeurde wat gebeurde, en date is geslaagd.
moeha, ik in jouw val getuind.... dat was lachen he.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik dus niet.Ik wist dat jij dat bedoelde, daarom benadrukte ik het even.
Ik bedoel dat je juist wél meer interesse van de andere kant krijgt als je zelf quasi ongeïntresseerd er bij zit.
Dat is voor iedereen inderdaad anders.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef Frezer het volgende:
Waarom zou er "minimaal gezoend" moeten worden om een date als geslaagd te kenrmerken![]()
het vragen is ook gruwelijk eng, voor mannen net zo. Ongedwongenheid veinzen, maar net genoeg eagerness door laten schemeren dat het welgemeend lijkt, en tegelijkitair je voorbereiden op een mogelijk blauwtje... Dan ook nog je stemvolume, -hoogte, blaas en kringspier in bedwang houden...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef n8 het volgende:
oww ja, da wist ik niet.... mooi verwoord!! Ik kan me maar enkele 'officiele' dates herinneren. De laatste keer vroeg ik de jongen mee uit, da vond k eigenlijk best engMaar uiteindelijk was het een leuke date gelukkig!!
![]()
tsja, anders kan ik net zo goed met goede vrienden uit eten gaan enzo.... als ik een date heb heb ik daar toch wel die verwachting bij... als er dan niet gezoend wordt was de jongen of de date niet zo leuk (lees: niet geslaagd)quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef Frezer het volgende:
Waarom zou er "minimaal gezoend" moeten worden om een date als geslaagd te kenrmerken![]()
Nog altijd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het vragen is ook gruwelijk eng, voor mannen net zo.
sommige mannen zijn net mensen, OldJellert.quote:
nee, nog een re-date gahd, maar we zitten beiden in het buitenland atm... er zitten behoorlijk wat mijlen tussen ons dus daten is niet makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat het wel bij die ene date is gebleven?
Een geslaagde date is voor mij als ik een gezellige avond heb gehad, en dus niet direct afhankelijk van het al dan niet aanwezig zijn van seksuele aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef n8 het volgende:
[..]
tsja, anders kan ik net zo goed met goede vrienden uit eten gaan enzo.... als ik een date heb heb ik daar toch wel die verwachting bij... als er dan niet gezoend wordt was de jongen of de date niet zo leuk (lees: niet geslaagd)
Then maybe you should let your handpuppet do the talking, mister Garisson.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
sommige mannen zijn net mensen, OldJellert.
nee, als dat niet aanwezig is ga ik niet met iemand op 'date'. Dan ga ik wel leuke dingen ondernemen met m'n vrienden, die avonden zijn ook altijd top zonder seksuele aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een geslaagde date is voor mij als ik een gezellige avond heb gehad, en dus niet direct afhankelijk van het al dan niet aanwezig zijn van seksuele aantrekkingskracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |