abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47771195
Ik snap er geen reet van
En jij zo te zien ook niet van mijn bericht, maar dat geeft niet. Trusten!
pi_47771657
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef thaleia het volgende:
Ik snap er geen reet van
En jij zo te zien ook niet van mijn bericht, maar dat geeft niet. Trusten!
pi_47780492
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Vrouwen romantiseren dingen maar al te graag, mannen blijven realistisch.
Ik begrijp het al lezend ook niet echt. Ik vind het toch redelijk realistisch
pi_47780958
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef lavAzza het volgende:

[..]

Same here, ik date vrijwel nooit maar er is nog geen slechte dat geweest
Ik heb weleens dates en eigenlijk slagen die altijd, maar zelden zie ik me daarmee lang samen. Ik herken overigens het verhaal van thaileia wel. Ik heb ook zo'n periode gehad, maar nadat bleek dat je dan wel heel veel geduld moest hebben voor iemand met die meerdere kanten...
Verbaal terrorist
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:50:03 #130
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47789329
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik heb weleens dates en eigenlijk slagen die altijd, maar zelden zie ik me daarmee lang samen.
Waarschijnlijk heb je dan erg laaggespannen verwachtingen van betreffende date qua relatie-perspectief; je zit je er dus compleet blanco in.
ja zo kan ik het ook, zo slaagt iedere date! haha
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_47792684
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je dan erg laaggespannen verwachtingen van betreffende date qua relatie-perspectief; je zit je er dus compleet blanco in.
ja zo kan ik het ook, zo slaagt iedere date! haha
Maar júist als het je niks uitmaakt of als het lijkt alsof je het geen moer interesseert, slaagt je date vaak. En niet in de zin van; 'je verwachtte niks, er gebeurde niks: je date is geslaagd'.
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:05:29 #132
94676 Garisson72
pi_47792996
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar júist als het je niks uitmaakt of als het lijkt alsof je het geen moer interesseert, slaagt je date vaak. En niet in de zin van; 'je verwachtte niks, er gebeurde niks: je date is geslaagd'.
zo bedoelde ik het dus idd: je verw8 nix, er gebeurde wat gebeurde, en date is geslaagd.

(pest is alleen, dat je onwillekeurig wel verwachtingen hebt, doorgaans...)
pi_47793059
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

zo bedoelde ik het dus idd: je verw8 nix, er gebeurde wat gebeurde, en date is geslaagd.
Maar dat bedoelde ik dus niet. Ik wist dat jij dat bedoelde, daarom benadrukte ik het even.
Ik bedoel dat je juist wél meer interesse van de andere kant krijgt als je zelf quasi ongeïntresseerd er bij zit.
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:09:16 #134
94676 Garisson72
pi_47793180
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar dat bedoelde ik dus niet. Ik wist dat jij dat bedoelde, daarom benadrukte ik het even.
Ik bedoel dat je juist wél meer interesse van de andere kant krijgt als je zelf quasi ongeïntresseerd er bij zit.
moeha, ik in jouw val getuind.... dat was lachen he.

maar je hebt gelijk, omdat je een ongedwongen uitstraling hebt, ontspannen en zo, is slagingskans groter.
Werpt wel vragen op: wanneer is een date 'geslaagd' ?
en hoe groot is het gevaar dat ontspannen ongewongenheid overgaat in apathie en desinteresse, of zelfs borderline-lobotomie-patient?

[ Bericht 3% gewijzigd door Garisson72 op 29-03-2007 15:15:15 ]
pi_47794445
Ik denk dat je date geslaagd is als je beide een leuke tijd hebt gehad.... Minimaal zoenen included
Ik heb ook wel eens oervervelende dates gehad, maar over het algemeen komen mijn verwachtingen gelukkig wel uit!!

Nog zoiets: wanneer is een date een date? Als je beiden met je vrienden naar dezelfde kroeg gaat om elkaar daar te zien? Ik hou van de ongedwongen dates, waarbij niet nadrukkelijk is gevraagd of ik mee op date wou.
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:45:07 #136
94676 Garisson72
pi_47794661
'Date' komt denk ik van het Engelse 'to set a date' dus echt een afspraak maken, met voorbedachte rade en alles, dus ongedwongen toevalligheden in de kiem gesmoord. Je moet nadrukkelijk vragen, en de gevraagde partij moet eigenlijk ook altijd het obligate "dus nu hebben we een date!" uitspreken. De date moet dan zo ver mogelijk in de toekomst, maar niet zo ver dat het belachelijk wordt, om vervolgens de tussenliggende periode eens even goed te gaan twijfelen aan alles.
Vrienden moeten juist geïnstrueerd worden niet in die kroeg te gaan zitten, maar een uitvalsbasis op te zetten in een nabijgelegen kroeg, voor het geval er dekking gezocht moet worden.

Overigens heb ik ook weleens een ongedwongen date zonder verwachtingen (echt!) gehad, maar zelfs die viel nog tegen. Je mag geen verwachtingen hebben, maar komop man...
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:46:19 #137
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47794706
Waarom zou er "minimaal gezoend" moeten worden om een date als geslaagd te kenrmerken
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_47794774
oww ja, da wist ik niet.... mooi verwoord!! Ik kan me maar enkele 'officiele' dates herinneren. De laatste keer vroeg ik de jongen mee uit, da vond k eigenlijk best eng Maar uiteindelijk was het een leuke date gelukkig!!
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_47795050
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef Frezer het volgende:
Waarom zou er "minimaal gezoend" moeten worden om een date als geslaagd te kenrmerken
Dat is voor iedereen inderdaad anders.
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:55:33 #140
94676 Garisson72
pi_47795079
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef n8 het volgende:
oww ja, da wist ik niet.... mooi verwoord!! Ik kan me maar enkele 'officiele' dates herinneren. De laatste keer vroeg ik de jongen mee uit, da vond k eigenlijk best eng Maar uiteindelijk was het een leuke date gelukkig!!
het vragen is ook gruwelijk eng, voor mannen net zo. Ongedwongenheid veinzen, maar net genoeg eagerness door laten schemeren dat het welgemeend lijkt, en tegelijkitair je voorbereiden op een mogelijk blauwtje... Dan ook nog je stemvolume, -hoogte, blaas en kringspier in bedwang houden...

Maar ik begrijp dat het wel bij die ene date is gebleven?
pi_47795087
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef Frezer het volgende:
tsja, anders kan ik net zo goed met goede vrienden uit eten gaan enzo.... als ik een date heb heb ik daar toch wel die verwachting bij... als er dan niet gezoend wordt was de jongen of de date niet zo leuk (lees: niet geslaagd)
pi_47795105
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

het vragen is ook gruwelijk eng, voor mannen net zo.
Nog altijd?
pi_47795114
ik vind het juist geweldig om echt uitgenodigt te worden voor een echte date en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:57:26 #144
94676 Garisson72
pi_47795142
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:56 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nog altijd?
sommige mannen zijn net mensen, OldJellert.
pi_47795163
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Maar ik begrijp dat het wel bij die ene date is gebleven?
nee, nog een re-date gahd, maar we zitten beiden in het buitenland atm... er zitten behoorlijk wat mijlen tussen ons dus daten is niet makkelijk . Misschien als we terug zijn, maar eigenlijk heb ik geen idee hoe hij erover denkt. Ik reken er iig niet op, en het vrijgezellen leven bevalt mij misschien ook iets te goed.
pi_47795166
Ik heb ook nog nooit een 'nee' gekregen als ik iemand meevroeg. Of de date een succes was is een tweede.
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:59:27 #147
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47795215
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef n8 het volgende:

[..]

tsja, anders kan ik net zo goed met goede vrienden uit eten gaan enzo.... als ik een date heb heb ik daar toch wel die verwachting bij... als er dan niet gezoend wordt was de jongen of de date niet zo leuk (lees: niet geslaagd)
Een geslaagde date is voor mij als ik een gezellige avond heb gehad, en dus niet direct afhankelijk van het al dan niet aanwezig zijn van seksuele aantrekkingskracht.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_47795217
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

sommige mannen zijn net mensen, OldJellert.
Then maybe you should let your handpuppet do the talking, mister Garisson.
Het vragen zelf zie ik niet als een probleem.
pi_47795266
wat ook wel grappig is (als we het toch over het fenomeen date hebben)
een vriendinnetje van me gaat echt op heel veel verschillende dates
maar als ze achteraf dan denkt hmz t was niet geslaagd dan vind ze het ook opeens geen "officiele" date meer
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47795325
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef Frezer het volgende:

[..]

Een geslaagde date is voor mij als ik een gezellige avond heb gehad, en dus niet direct afhankelijk van het al dan niet aanwezig zijn van seksuele aantrekkingskracht.
nee, als dat niet aanwezig is ga ik niet met iemand op 'date'. Dan ga ik wel leuke dingen ondernemen met m'n vrienden, die avonden zijn ook altijd top zonder seksuele aantrekkingskracht . Maar ik heb dan ook nog nooit een blind date of een koppel date gehad, ik kies t zelf wel uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')