De vriend van je heeft dus 1000 vrouwen aangesproken, alle 1000 met het doel ze in bed te krijgen, en het is gelukt bij 3 niet al te mooie vrouwen? That's sad...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als ik zooooooooooveel moeite had gedaan met zoooooooo weinig resultaat, zou ik me gefrustreerder voelen dan dat ik me nu voel.

Wat weet hij daar nu van. Hij weet niet eens hoe ze heten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:58 schreef n8 het volgende:
aaahhh nu snappen we t pas![]()
maar t zal ook wel weer verschillen per man idd.... Hoe oud zijn die vleesgeworden godinnen van je als ik zo brutaal mag zijn?

Die vleesgeworden godinnen zijn uiteraard prostituees. En meestal zijn ze iets van 21-25 of zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat weet hij daar nu van. Hij weet niet eens hoe ze heten.![]()

----quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee man, je snapt het niet. Ik heb ooit de keuze gemaakt om maar naar de hoeren te gaan gezien mijn hopeloze situatie wat vrouwen betreft. Hij niet, wil dat ook niet, en doet dus wel heel veel moeite om in het echt vrouwen te versieren.

hmm ja, dat denk ik ook.... maar je probeert ook niet om een relatie te krijgen? Of heb je die hoop volledig opgegeven? Lijkt me wel vreemd iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee ik vind het helemaal niet prima. Het is dat ik gelukkig nog naar de hoeren kan gaan, anders zou ik echt compleet radeloos worden denk ik. Heb verder een prima leven, gezondheid, hobby's en zo, maar toch mis ik wat. Logisch ook denk ik.

je zegt het bijna alsof je verwácht dat 37-jarige mannen alle hoop hebben laten varen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:05 schreef n8 het volgende:
maargoed, dan heb jij iig wel de betere versie te pakken denk ik!! Hoe zit dat eigenlijk met 37-jarige mannen? zijn die op zoek naar een relatie of vinden ze t allemaal wel best? Ik kan me zo voorstellen dat je t wel rpima vind in je eentje, met vrienden en af en toe seks...

foute grappige manier valt nog te overwegenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Gaat oe mit brommers kieken?
Mijn ervaring zegt juist als je het op een héle foute manier zegt, dat ze inderdaad (zoals JoeyT zei) dan altijd 'ja' zeggen. Die manier is niet de gebruikelijke gang van zaken overigens.![]()

dat ligt toch echt gewoon totaal aan wat die persoon zelf wil en waar voor deze zich om het zo maar te zeggen op de markt presenteert?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:31 schreef n8 het volgende:
[..]
hmm ja, ik heb ook vaak t idee dat als iemand sex-materiaal (lees: one-night-stand materiaal) is deze persoon veel moeilijker aan een vaste serieuze relatie komt dan bv iemand die niet zo'n enorme seksuele uitstraling heeft. Hoe denken jullie hier over? Denk je dat die buurjongen/meisje op de hoek makkelijker een serieuze relatie heeft dan dat ontzettend lekkere ding op je sportschool?

Je hoopt zo snel mogelijk niet meer in deze topicreeks te mogen reageren?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef n8 het volgende:
hehe jooo sorry, ik probeer ff wat van jullie levenswijsheden te lerenik zal ff ophouden

Waarom zou je dat niet willen? Ben je bang dat hij misstoot?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen (en ik vraag me wel af wat andere daar van denken en zo) dat (sorry m_schtoppel) niet graag een oudere man zou willen hebben met echt 0 relatie ervaring...
(of een jongere trouwens ook niet)
wat trouwens best lullig van me is want hoe komen die mensen dan aan die ervaring.... maja

Uiteraard begrijp ik dat, nu snap je misschien ook waarom ik een gefingeerd verleden zal verzinnen op dat gebied, mocht ik ooit aan een relatie komen. Gelukkig kan ik erg goed liegen, is ook niet zo moeilijk als je dicht bij de waarheid blijft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen (en ik vraag me wel af wat andere daar van denken en zo) dat (sorry m_schtoppel) niet graag een oudere man zou willen hebben met echt 0 relatie ervaring...
wat trouwens best lullig van me is want hoe komen die mensen dan aan die ervaring.... maja

Ik bedoelde meer dat je aan de man zou komen en dus geen 'recht' meer had om in dit topic te posten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef n8 het volgende:
ik geef mezelf ff een ban voor 2 dagen op dit topiclijkt me gezond voor jullie en voor mezelf
![]()

omdat ik denk dat het dan eerder mis gaat....quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet willen? Ben je bang dat hij misstoot?

Wat zou er eerder misgaan? De relatie? En waarom dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik denk dat het dan eerder mis gaat....
(en het is geen vast staande regel of zo maar ik zou er wel meer twijfels bij hebben dan waneer deze persoon al iets van relatie ervaring heeft gehad)

ik zat net te twijfelen of ik je dat aan zou raden of nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Uiteraard begrijp ik dat, nu snap je misschien ook waarom ik een gefingeerd verleden zal verzinnen op dat gebied, mocht ik ooit aan een relatie komen. Gelukkig kan ik erg goed liegen, is ook niet zo moeilijk als je dicht bij de waarheid blijft.

de relatie jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat zou er eerder misgaan? De relatie? En waarom dan?
Ik hoor je uit Liefie, dat merk je wel.

Ik snap geen zak van je reactie. Maar dat maakt ook niet uit. Het is enkel gevoelsmatig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de relatie ja
omdat ik denk dat er dan een bepaald verschil is en omdat ik lastig ben
(ik moet eerlijk zeggen dat ik in dit hele topic vooral gevoelsmatig reageer hoor dus de helft kan ik niet eens echt beargumenteren maja)

ja ik weet ook geen passend woordquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van je reactie. Maar dat maakt ook niet uit. Het is enkel gevoelsmatig.![]()

twijfelen nog wel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zat net te twijfelen of ik je dat aan zou raden of niet
omdat ik eigenlijk vrij fel tegen liegen ben maja het is wel een logisch iets voor jou in deze situatie

ja daarom twijfelde ik er juist aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
twijfelen nog wel!
en stel nou dat het een stevige relatie wordt met toekomst-potentie. Hoe langer die duurt, hoe groter de kans dat de aap uit de mouw komt - monneer blijkt ineens gelogen te hebben. Is dat wel gezond voor je relatie dan?

dat noemen ze ook wel een stopwoordjequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
wie is toch die maja die steeds in je posts genoemd wordt?

daarom zei ik ook al het is geen regel die ik voor mezelf heb maar gevoelsmatig zeg ik nee als je aan me zou vragen goh zou je een oudere vriend(ing) willen zonder enige relatie ervaring?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:20 schreef thaleia het volgende:
liefie, mijn zusje ontmoette een man van 29, die nu alweer zes jaar haar vriend is, en die had op dat moment nog geen enkele relatie-ervaring. Bij het uitgaan weleens met een meisje gezoend, dat was alles. Zijzelf kwam uit een relatie van ruim vijf jaar. Als zij had gedacht: "iemand van die leeftijd met nog geen enkele relatie-ervaring hoef ik niet" was ze heel wat misgelopen.

Och die komen wel aan ervaringen alleen niet met jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:

ja dat snap ik maar als iedereen zo denktquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Och die komen wel aan ervaringen alleen niet met jou

Zou het te maken hebben met dat een vrouw graag een wat grotere, rijpere en ervarenere man zoekt en een man vaak een wat jongere en kleinere vriendin?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:

als ik voor mezelf spreek klopt dat wel voor een deel jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Zou het te maken hebben met dat een vrouw graag een wat grotere, rijpere en ervarenere man zoekt en een man vaak een wat jongere en kleinere vriendin?

O ja, datte. Vrienden van me hebben ook ooit eens zoiets "georganiseerd", heb dat HEEL snel weer afgewimpeld . . .quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg vandaag van een goedbedoelende vriendin een mail met o.a. de volgende zinnen erin:
"&(*& en ik hadden het afgelopen vrijdag toevallig over je vrienden aan elkaar koppelen e.d.
En nu niet meteen denken 'laat maar!!!'.
Okee, hij heeft een vriend, die heet (*&(^, en we hadden bedacht dat jullie elkaar misschien wel eens konden ontmoeten.
(....)
En nu nog niet meteen denken 'laat maar!!'.
(....)
Okee, denk er rustig over na, en niet meteen nee zeggen alsjeblieft! Misschien is hij wel aardig en kunnen jullie in ieder geval leuk kletsen."

Ach Thaleia, ik werd (notabene op mijn EIGEN afstudeerfeest) gekoppeld aan:quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef thaleia het volgende:
Nou ik waardeer op zich het gebaar hoor, want ze bedoelt het ongetwijfeld hartstikke goed, maar tegelijkertijd zou ze me lang genoeg moeten kennen om te weten dat dit niet de manier is![]()
Dat ze 'm maar lekker zelf neemt, ze is zelf immers ook single![]()

Gaandeweg zul je 'm steeds aandoenlijker gaan vinden en voor je het weet ben je voor de bijl gegaan. Mark my wordsquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef Thisbe het volgende:
(ik vond zijn geschutter zo aandoenlijk, dat ik maar ja heb gezegd).![]()

Mama...ben jij ook al hier?!?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Gaandeweg zul je 'm steeds aandoenlijker gaan vinden en voor je het weet ben je voor de bijl gegaan. Mark my words![]()
Gefeliciteerd, trouwens!

Ja, dat haalt wel een beetje het meesterplan onderuitquote:

Geen ervaring is niet eens zo'n probleem denk ik, het probleem zit hem in de houding van de persoon zonder ervaring. Het lijkt erop dat mannen na een bepaalde leeftijd wanhópig hard op zoek gaan naar de vrouw van hun dromen, al dan niet nat. En dat is gewoon een vervelende en afstotende houding.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Zou het te maken hebben met dat een vrouw graag een wat grotere, rijpere en ervarenere man zoekt en een man vaak een wat jongere en kleinere vriendin?

Niets persoonlijks uiteraard, maar het valt te betwijfelen of je er geloofwaardig over kán liegen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dit soort reacties sterkt me alleen maar om er vooral niet eerlijk over te zijn, in tegenstelling tot wat bijvoorbeeld Plato zegt, die vindt dat ik er wel eerlijk over zou moeten zijn.
De bepaalde leeftijd waarop sommige vrouwen wanhopig genoegen nemen met zo'n beetje alles wat ze maar kan bezwangeren is ook nauwelijks het hoogtepunt van vrouwelijke charme andersquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Het lijkt erop dat mannen na een bepaalde leeftijd wanhópig hard op zoek gaan naar de vrouw van hun dromen, al dan niet nat. En dat is gewoon een vervelende en afstotende houding.

True, true, het is een unixes probleem. Laten we het zo stellen: bij mannen ligt die fase tussen de 20 en 30 en bij vrouwen bij 30 en hogerquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef Litpho het volgende:
De bepaalde leeftijd waarop sommige vrouwen wanhopig genoegen nemen met zo'n beetje alles wat ze maar kan bezwangeren is ook nauwelijks het hoogtepunt van vrouwelijke charme anders.

Dat is omdat vrouwen eerder volwassen worden, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True, true, het is een unixes probleem. Laten we het zo stellen: bij mannen ligt die fase tussen de 20 en 30 en bij vrouwen bij 30 en hoger.

Hmm...Ik denk dat het toch eerder met die eierstokken te maken heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:
Dat is omdat vrouwen eerder volwassen worden, toch?

Nee, das omdat mannen panieken omdat ze rond hun 20e geen seks kunnen krijgen en dat voor vrouwen makkelijker en/of minder belangrijk is op die leeftijd. Rond hun 30e gaat de boel echter zeuren om stabiliteit en huisjes en boompjes en beestjes en meer gekkigheid.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is omdat vrouwen eerder volwassen worden, toch?

Ja, om de boel bij elkaar te gooien. Maar lees de regels in de OP eerst.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef BttD het volgende:
Een singles reeks?

Hmm... ik ben al 25 en bij mij begint het ook wel te jeuken hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, das omdat mannen panieken omdat ze rond hun 20e geen seks kunnen krijgen en dat voor vrouwen makkelijker en/of minder belangrijk is op die leeftijd. Rond hun 30e gaat de boel echter zeuren om stabiliteit en huisjes en boompjes en beestjes en meer gekkigheid.

begon het bij jou al niet te jeuken op je 15quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Hmm... ik ben al 25 en bij mij begint het ook wel te jeuken hoor
Maar dat komt vanzelf wel goed, daar ben ik van overtuigd![]()

Je bent dan ook ne vent....of niequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Hmm... ik ben al 25 en bij mij begint het ook wel te jeuken hoor
Maar dat komt vanzelf wel goed, daar ben ik van overtuigd![]()

ik had dat niet tussen 20-30quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True, true, het is een unixes probleem. Laten we het zo stellen: bij mannen ligt die fase tussen de 20 en 30 en bij vrouwen bij 30 en hoger.

Tis natuurlijk ook een ontzettende kort-door-de-bocht-analyse. Het is het 'probleem' wat in veel R&P-topics naar voren lijkt te komen in ieder geval.quote:

Ja, het is onvoorstelbaar. Schijnbaar lopen er veel mensen rond die behoorlijk wanhopig zijn omdat ze op hun 23e nog maagd zijn, of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook een ontzettende kort-door-de-bocht-analyse. Het is het 'probleem' wat in veel R&P-topics naar voren lijkt te komen in ieder geval.

Toen ook al hoor... natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
begon het bij jou al niet te jeuken op je 15

Ja terwijl het hele leven nog voor zich hebben liggen. Net of het na je twens voorgoed voorbij isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, het is onvoorstelbaar. Schijnbaar lopen er veel mensen rond die behoorlijk wanhopig zijn omdat ze op hun 23e nog maagd zijn, of iets dergelijks.

Beide denk ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
maar dat was een ander soort jeuk denk ik

Join the clubquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin het nu op m'n 25e ook wel een beetje beu te worden, maar heb er niet meer zo de pest in als drie jaar geleden.

Is het mischien zo dat je enkelt bang bent dat een "0" ervaren man zich klungelig en onhandig gaat voordoen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:

waarom denkt iedereen dat het gaat om sex? (of ik moet sommige posts echt heel slecht begrijpen)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Is het mischien zo dat je enkelt bang bent dat een "0" ervaren man zich klungelig en onhandig gaat voordoen?
Zoja, wat als een oudere "0" ervaren man nou gewoon wat mannelijker overkomt en volwassener
in de omgang is met jou? En vrij weinig van dat kungelige onzekere gedrag vertoont.
Zou je gevoelsmatig dan wel een evt. (neuk)relatie een kans geven?
Of is het idee alleen al dat hij 0 ervaring heeft genoeg om jou een .. te bezorgen ("domper" geldt niet voor
vrouwen toch?)

Nou ja, daarvan valt natuurlijk te beargumenteren dat hij weet hoe een relatie voor hem "werkt"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
Oh, en ik ken ook een man die in zijn derde huwelijk net zo hard structureel vreemdging als tijdens de eerste twee

Ik vind het gek dat je relatieperikelen koppelt aan relatie-ervaring. Uit je reactie komt ook enige frustratie naar boven, kennelijk over leugens. Ikzelf ben bijvoorbeeld een behoorlijk waarheidsgetrouw type. Het zal wel niet spannend klinken of bijzonder, maar ik vind eerlijk zijn en de waarheid vertellen eigenlijk heel belangrijk. Ik zou zoiets in een relatie ook doen dat weet ik 100% zeker. Een gezonde portie wantrouwen is altijd op zijn plaats, maar ik proef bij meer dames die ik spreek enige verbitterdheid over stukgelopen relaties. Is ook logisch, maar ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat veel relatie ervaring automatisch gelijk staat aan 'je weet wat er gaande is en dus ben je niet zoals die lui die nog nooit een relatie hebben gehad'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat het gaat om sex? (of ik moet sommige posts echt heel slecht begrijpen)
daar staat het gewoon los van...
ik wil iemand die weet hoe een relatie "werkt"
ik wil er niet de energie in moeten stoppen om bepaalde hobbels te overwinnen die je waarschijnlijk niet hoeft te overwinnen met iemand die er al wat ervaring in heeft
en als iemand mij door leugens kan laten geloven dat het niet zo is zal ik er idd waarschijnlijk intrappen ookal is dat zijn of haar eerste relatie
en zoals ik al zei is het voor 90% een gevoelsmatige reactie van me

Iemand zonder relatie-ervaring mist de training in gladde praatjes en omdat ze zelf ook wel weten dat ze hopeloos door de mand vallen als ze wat proberen zijn ze betrouwbaarder? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef BttD het volgende:
Sorry als het wat warrig over komt 't is al laat ...![]()

Je wilt dus zeggen dat mensen niet meteen de ware vinden, en dat ze niet eeuwig verliefd dansen in de regen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
Oh, en ik ken ook een man die in zijn derde huwelijk net zo hard structureel vreemdging als tijdens de eerste twee

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je relatieperikelen koppelt aan relatie-ervaring. Uit je reactie komt ook enige frustratie naar boven, kennelijk over leugens. Ikzelf ben bijvoorbeeld een behoorlijk waarheidsgetrouw type. Het zal wel niet spannend klinken of bijzonder, maar ik vind eerlijk zijn en de waarheid vertellen eigenlijk heel belangrijk. Ik zou zoiets in een relatie ook doen dat weet ik 100% zeker. Een gezonde portie wantrouwen is altijd op zijn plaats, maar ik proef bij meer dames die ik spreek enige verbitterdheid over stukgelopen relaties. Is ook logisch, maar ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat veel relatie ervaring automatisch gelijk staat aan 'je weet wat er gaande is en dus ben je niet zoals die lui die nog nooit een relatie hebben gehad'.
Sorry als het wat warrig over komt 't is al laat ...![]()

Nee dat bedoelde ik absoluut nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iemand zonder relatie-ervaring mist de training in gladde praatjes en omdat ze zelf ook wel weten dat ze hopeloos door de mand vallen als ze wat proberen zijn ze betrouwbaarder? Of begrijp ik je nu verkeerd?.

ik zeg ook niet dat het het eerste is waar ik op af ga!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:49 schreef thaleia het volgende:
Nou ik volg je wel Bttd en ik ben het ook wel met je eens. Voor mij zijn er een heleboel criteria waar ik eerder op afga dan de mate van 'relatie-ervaring'.
Of althans ik denk dat ik je volg, tis al laat en ik zit hier alsmaar te forummen omdat ik geen inspiratie heb voor datgene waarvan ik had beloofd dat ik het vanmiddag, of anders uiterlijk vanavond, op zou sturen![]()

Het was dan ook geen aan jou persoon gerichte opmerkingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het het eerste is waar ik op af ga!
alleen als ik de keuze heb ga ik gevoelsmatig af op iemand met meer ervaring
komt t nu eindelijk over?

nee maar ik word wel telkens gequote en verkeerd begrepen voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef BttD het volgende:
[..]
Het was dan ook geen aan jou persoon gerichte opmerking

Joahquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar ik word wel telkens gequote en verkeerd begrepen voor mijn gevoel
maja als het maar goed is voor de discussie

nee, het ging me niet enkelt om "bed-ervaring", sorry als het zo overkwam.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat het gaat om sex? (of ik moet sommige posts echt heel slecht begrijpen)
daar staat het gewoon los van...
ik wil iemand die weet hoe een relatie "werkt"
ik wil er niet de energie in moeten stoppen om bepaalde hobbels te overwinnen die je waarschijnlijk niet hoeft te overwinnen met iemand die er al wat ervaring in heeft
en als iemand mij door leugens kan laten geloven dat het niet zo is zal ik er idd waarschijnlijk intrappen ookal is dat zijn of haar eerste relatie
en zoals ik al zei is het voor 90% een gevoelsmatige reactie van me

dat ze denken dat het realistisch is om 24 uur per dag op elkaars lip te zitten...dat ze denken dat "het dit keer echt serieus is en we gaan nooooooit meer uit elkaar" (en oke dat denkt iedereen die net verliefd is... maar hoe vaker je het tegendeel ervaart hoe minder naief je er in bent)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
nee, het ging me niet enkelt om "bed-ervaring", sorry als het zo overkwam.
Geef es wat vorbeelden van evt. hobbels waar je tegenop ziet met een onervaren man?

wederom raad ik je aan mn eerdere posts eens te lezenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:32 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij moet je gewoon op wat zelfverzekerder en onafhankelijker types gaan vallen
Het gedrag dat jij beschrijft lijkt me nl eerder typisch voor een onzeker jong iemand, en toevallig is dat ook wel de fase waarin je vaak je eerste relatie hebt, dus er is wel overlap.....maar wie een beetje stevig in zijn schoenen staat vertoont het door jou beschreven gedrag niet ook al is het zijn eerste relatie en ook al is ie pas achttien.

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin het nu op m'n 25e ook wel een beetje beu te worden, maar heb er niet meer zo de pest in als drie jaar geleden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |