abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47809744
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

Zou het te maken hebben met dat een vrouw graag een wat grotere, rijpere en ervarenere man zoekt en een man vaak een wat jongere en kleinere vriendin?
als ik voor mezelf spreek klopt dat wel voor een deel ja
behalve dat grotere... hij hoeft niet letterlijk groter te zijn
maar als het kan wel ouder, stoerder, beschermend en dat soort dingen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:30:01 #252
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_47810097
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg vandaag van een goedbedoelende vriendin een mail met o.a. de volgende zinnen erin:

"&(*& en ik hadden het afgelopen vrijdag toevallig over je vrienden aan elkaar koppelen e.d.
En nu niet meteen denken 'laat maar!!!'.
Okee, hij heeft een vriend, die heet (*&(^, en we hadden bedacht dat jullie elkaar misschien wel eens konden ontmoeten.
(....)
En nu nog niet meteen denken 'laat maar!!'.
(....)
Okee, denk er rustig over na, en niet meteen nee zeggen alsjeblieft! Misschien is hij wel aardig en kunnen jullie in ieder geval leuk kletsen."
O ja, datte. Vrienden van me hebben ook ooit eens zoiets "georganiseerd", heb dat HEEL snel weer afgewimpeld . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_47810569
Nou ik waardeer op zich het gebaar hoor, want ze bedoelt het ongetwijfeld hartstikke goed, maar tegelijkertijd zou ze me lang genoeg moeten kennen om te weten dat dit niet de manier is
Dat ze 'm maar lekker zelf neemt, ze is zelf immers ook single
pi_47810859
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef thaleia het volgende:
Nou ik waardeer op zich het gebaar hoor, want ze bedoelt het ongetwijfeld hartstikke goed, maar tegelijkertijd zou ze me lang genoeg moeten kennen om te weten dat dit niet de manier is
Dat ze 'm maar lekker zelf neemt, ze is zelf immers ook single
Ach Thaleia, ik werd (notabene op mijn EIGEN afstudeerfeest) gekoppeld aan:
-een vriend waar ik al jaren bevriend mee ben, en waar ik ook al jaren niet op val.
-de praeses, die met een knalrood hoofd sputterend kwam vragen of ik volgende week meeging om een biertje te drinken. (ik vond zijn geschutter zo aandoenlijk, dat ik maar ja heb gezegd).
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_47810916
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef Thisbe het volgende:
(ik vond zijn geschutter zo aandoenlijk, dat ik maar ja heb gezegd).
Gaandeweg zul je 'm steeds aandoenlijker gaan vinden en voor je het weet ben je voor de bijl gegaan. Mark my words

Gefeliciteerd, trouwens!
pi_47810939
Ik wou net zeggen!
Toch leuk dat ze even aan je denkt thaleia
pi_47810965
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef thaleia het volgende:

[..]

Gaandeweg zul je 'm steeds aandoenlijker gaan vinden en voor je het weet ben je voor de bijl gegaan. Mark my words

Gefeliciteerd, trouwens!
Mama...ben jij ook al hier?!?

dank je!
pi_47810987
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef thaleia het volgende:
IK KEN HEM AL
Ja, dat haalt wel een beetje het meesterplan onderuit .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_47811236
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

Zou het te maken hebben met dat een vrouw graag een wat grotere, rijpere en ervarenere man zoekt en een man vaak een wat jongere en kleinere vriendin?
Geen ervaring is niet eens zo'n probleem denk ik, het probleem zit hem in de houding van de persoon zonder ervaring. Het lijkt erop dat mannen na een bepaalde leeftijd wanhópig hard op zoek gaan naar de vrouw van hun dromen, al dan niet nat. En dat is gewoon een vervelende en afstotende houding.

Persoonlijk zou ik het een stúk vervelender vinden dat een jongen aanhankelijk en extreem wanhopig en nerveuzig doet dan dat een gozer gewoon toegeeft dat het allemaal nieuw is maar ook gewoon over zich heen laat komen.
pi_47811448
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dit soort reacties sterkt me alleen maar om er vooral niet eerlijk over te zijn, in tegenstelling tot wat bijvoorbeeld Plato zegt, die vindt dat ik er wel eerlijk over zou moeten zijn.
Niets persoonlijks uiteraard, maar het valt te betwijfelen of je er geloofwaardig over kán liegen.
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Het lijkt erop dat mannen na een bepaalde leeftijd wanhópig hard op zoek gaan naar de vrouw van hun dromen, al dan niet nat. En dat is gewoon een vervelende en afstotende houding.
De bepaalde leeftijd waarop sommige vrouwen wanhopig genoegen nemen met zo'n beetje alles wat ze maar kan bezwangeren is ook nauwelijks het hoogtepunt van vrouwelijke charme anders .
pi_47811588
Die houding lijkt me bepaald niet voorbehouden aan 35+-mannen die nog nooit een vriendin hebben gehad. Ik ken een heleboel voorbeelden van mensen met een heel veel relatie-ervaring (kettingrelatiehebbers, zeg maar) die als er eventjes zes weken geen vriendje of vriendinnetje voorhanden is direct de wanhoop zelve zijn
pi_47811845
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef Litpho het volgende:

De bepaalde leeftijd waarop sommige vrouwen wanhopig genoegen nemen met zo'n beetje alles wat ze maar kan bezwangeren is ook nauwelijks het hoogtepunt van vrouwelijke charme anders .
True, true, het is een unixes probleem. Laten we het zo stellen: bij mannen ligt die fase tussen de 20 en 30 en bij vrouwen bij 30 en hoger .
pi_47812096
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

True, true, het is een unixes probleem. Laten we het zo stellen: bij mannen ligt die fase tussen de 20 en 30 en bij vrouwen bij 30 en hoger .
Dat is omdat vrouwen eerder volwassen worden, toch?
pi_47812537
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:

Hmm...Ik denk dat het toch eerder met die eierstokken te maken heeft.
Hoewel ik bij vriendinnen en mijzelf juist vooral een soort van angst voor kinderen bespeur tegenwoordig. Vroeger stond ik niet negatief tegenover het krijgen van kinderen. Tegenwoordig raak ik bijna in paniek aan de gedachte dat ik een stel monsters zal moeten opvoeden.
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:39:05 #265
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47812744
Een singles reeks?
Internetjosti!
pi_47813030
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, das omdat mannen panieken omdat ze rond hun 20e geen seks kunnen krijgen en dat voor vrouwen makkelijker en/of minder belangrijk is op die leeftijd. Rond hun 30e gaat de boel echter zeuren om stabiliteit en huisjes en boompjes en beestjes en meer gekkigheid.
pi_47813072
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef BttD het volgende:
Een singles reeks?
Ja, om de boel bij elkaar te gooien. Maar lees de regels in de OP eerst.
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:51:52 #268
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47813372
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, das omdat mannen panieken omdat ze rond hun 20e geen seks kunnen krijgen en dat voor vrouwen makkelijker en/of minder belangrijk is op die leeftijd. Rond hun 30e gaat de boel echter zeuren om stabiliteit en huisjes en boompjes en beestjes en meer gekkigheid.
Hmm... ik ben al 25 en bij mij begint het ook wel te jeuken hoor

Maar dat komt vanzelf wel goed, daar ben ik van overtuigd
Internetjosti!
pi_47813677
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef BttD het volgende:

[..]

begon het bij jou al niet te jeuken op je 15

jeuk is ook niet goed misschien moet je er even mee naar de dokter

ow liefie_ wat een ultiem flauwe grap
sorry mensen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47813871
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef BttD het volgende:

[..]

Je bent dan ook ne vent....of nie
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47814244
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

ik had dat niet tussen 20-30
pi_47814357
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:07 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

ik had dat niet tussen 20-30
Tis natuurlijk ook een ontzettende kort-door-de-bocht-analyse. Het is het 'probleem' wat in veel R&P-topics naar voren lijkt te komen in ieder geval.
pi_47814540
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tis natuurlijk ook een ontzettende kort-door-de-bocht-analyse. Het is het 'probleem' wat in veel R&P-topics naar voren lijkt te komen in ieder geval.
Ja, het is onvoorstelbaar. Schijnbaar lopen er veel mensen rond die behoorlijk wanhopig zijn omdat ze op hun 23e nog maagd zijn, of iets dergelijks.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:15:34 #274
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47814601
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:57 schreef liefie_ het volgende:

[..]

begon het bij jou al niet te jeuken op je 15
Toen ook al hoor... natuurlijk
Internetjosti!
pi_47814617
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ja, het is onvoorstelbaar. Schijnbaar lopen er veel mensen rond die behoorlijk wanhopig zijn omdat ze op hun 23e nog maagd zijn, of iets dergelijks.
Ja terwijl het hele leven nog voor zich hebben liggen. Net of het na je twens voorgoed voorbij is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')